SL R32: Midtjylland - FCK
SL R32: Midtjylland - FCK
Første matchbold ud af fem! Hvorfor ikke bare afgøre det med det samme?
Desværre ingen Onyeka, men så må vi finde andre løsninger.
Start evt. med Ronnie på toppen, han ser skisme skarp ud: https://www.youtube.com/watch?v=fbS9_ajazQU
Desværre ingen Onyeka, men så må vi finde andre løsninger.
Start evt. med Ronnie på toppen, han ser skisme skarp ud: https://www.youtube.com/watch?v=fbS9_ajazQU
-
Steffen am
Re: SL R32: Midtjylland - FCK
Superligaens runde 32
Det Praktiske:
Tid: Torsdag d. 09/07 kl. 20.00
Sted: MCH Arena
Dommer: Jørgen Daugbjerg
Medie: Tv3+, Viaplay og radions P3
Karantæner:
Midtjylland: Frank Onyeka (hvad fanden sker der!)
FCC:
Skader:
Midtjylland: Riis, O. Olsen, Isaksen og Sparv
FCC: Bjelland, Fischer og Santos
Bud på start XI'er
Jesper Hansen
Joel, Scholz, Erik, Paulinho
Madsen, Evander
Mabil, Anderson, Dreyer,
Kaba
Bænk: Andersen, Nicolaisen, Dal Hende, Cools, Jens-Lys, Vibe, Schwartz
FCM's trup
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/gu ... ruppen-her
FCC's trup
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... oye-er-ude
(19 spillere)
5 seneste opgør:
28.06.20 SL FC København FC Midtjylland 1 : 2
10.11.19 SL FC Midtjylland FC København 4 : 1
22.09.19 SL FC København FC Midtjylland 0 : 0
12.05.19 SL FC Midtjylland FC København 4 : 0
18.04.19 SL FC København FC Midtjylland 3 : 0
Hvordan tror i vi stiller op,
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?
God Kamp og Forza FCM!
Det Praktiske:
Tid: Torsdag d. 09/07 kl. 20.00
Sted: MCH Arena
Dommer: Jørgen Daugbjerg
Medie: Tv3+, Viaplay og radions P3
Karantæner:
Midtjylland: Frank Onyeka (hvad fanden sker der!)
FCC:
Skader:
Midtjylland: Riis, O. Olsen, Isaksen og Sparv
FCC: Bjelland, Fischer og Santos
Bud på start XI'er
Jesper Hansen
Joel, Scholz, Erik, Paulinho
Madsen, Evander
Mabil, Anderson, Dreyer,
Kaba
Bænk: Andersen, Nicolaisen, Dal Hende, Cools, Jens-Lys, Vibe, Schwartz
FCM's trup
FCC's trup
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... oye-er-ude
(19 spillere)
5 seneste opgør:
28.06.20 SL FC København FC Midtjylland 1 : 2
10.11.19 SL FC Midtjylland FC København 4 : 1
22.09.19 SL FC København FC Midtjylland 0 : 0
12.05.19 SL FC Midtjylland FC København 4 : 0
18.04.19 SL FC København FC Midtjylland 3 : 0
Hvordan tror i vi stiller op,
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?
God Kamp og Forza FCM!
Jeg tror den ender 2-2 og dermed sikre vi mesterskabet i morgen. Tror ikke på den bliver ligeså kontrolleret som vi ellers har set i de andre kampe og derfor tror jeg også der kommer flere mål. Det eneste jeg kan se ændret i den opstilling, hvis Evander er klar er Jens-Lys i stedet for Madsen.
Vores mål af Evander og Schwartz
Træls vi ikke har Onyeka med!! Det er jo nærmest en skandale at dommeren fastholder en så åbenlys fejl. Det burde have konsekvenser.
Vores mål af Evander og Schwartz
Træls vi ikke har Onyeka med!! Det er jo nærmest en skandale at dommeren fastholder en så åbenlys fejl. Det burde have konsekvenser.
-
Steffen am
Har tilgenæld ikke så god en følelse faktisk.
Vi har været gode på udebane, men dårlige hjemme.
Forhåbentlig kan tilskuerne hjælpe, men er lidt nervøs.
Og så hele historien med Frank. Man må formode at vi har forberedt med Frank, da det bryder med al logik at han ikke er tilgængelig til kampen.
Så det sene svar, hvad gør det ved "start momentumet"?
Og så hele historien med Frank. Man må formode at vi har forberedt med Frank, da det bryder med al logik at han ikke er tilgængelig til kampen.
Det bliver i hvert fald spændende at se, hvordan man griber det an uden Frank. Det er jo ikke et sundhedstegn at være alt for afhængige af én spiller, men statistikken siger godt nok, at der er væsentlig forskel på FCM med Onyeka og FCM uden Onyeka.
Og så er jeg virkelig splittet i forhold til Kaba/Schwartz. På den ene side synes jeg, at Schwartz klart fortjener chancen, på den anden side er kampene mod FCK nogle af dem, Kaba har været bedst i. Det ender nok med den sædvanlige indskifterrolle til Ronnie.
Priske har et godt tag på Ståle. Mon ikke vi kan hive minimum et point på en eller anden måde?
Og så er jeg virkelig splittet i forhold til Kaba/Schwartz. På den ene side synes jeg, at Schwartz klart fortjener chancen, på den anden side er kampene mod FCK nogle af dem, Kaba har været bedst i. Det ender nok med den sædvanlige indskifterrolle til Ronnie.
Priske har et godt tag på Ståle. Mon ikke vi kan hive minimum et point på en eller anden måde?
Acebone.
Jeg tror den her kamp bliver meget anderledes, da vi nu har fans på stadion igen. Derudover tror jeg faktisk, at FCK vil være tilfreds med et uafgjort. Kan også se at både Evander og Cools er klar igen, det er vigtigt.
Selvom jeg synes Schwartz også fortjener chancen, så tror jeg Kaba passer bedre ind taktisk og i sær mod FCK. Selvom han har skuffet ift. slut produkt, så synes jeg folk er lidt for hårde mod Kaba, han giver en ekstra dimension til vores spil. Men det er klart, at begynder han ikke at scorer også så bliver det jo et problem.
Mon ikke Schwartz kan få chancen her til sidst, hvis vi sikre mesterskabet i morgen. Men hensyn til Onyeka er det træls og han har været super vigtig for os! men Evander har faktisk også en stor indflydelse på det defensive, selvom man ikke rigtig tænker det.
Jeg tror den her kamp bliver meget anderledes, da vi nu har fans på stadion igen. Derudover tror jeg faktisk, at FCK vil være tilfreds med et uafgjort. Kan også se at både Evander og Cools er klar igen, det er vigtigt.
Selvom jeg synes Schwartz også fortjener chancen, så tror jeg Kaba passer bedre ind taktisk og i sær mod FCK. Selvom han har skuffet ift. slut produkt, så synes jeg folk er lidt for hårde mod Kaba, han giver en ekstra dimension til vores spil. Men det er klart, at begynder han ikke at scorer også så bliver det jo et problem.
Mon ikke Schwartz kan få chancen her til sidst, hvis vi sikre mesterskabet i morgen. Men hensyn til Onyeka er det træls og han har været super vigtig for os! men Evander har faktisk også en stor indflydelse på det defensive, selvom man ikke rigtig tænker det.
Desværre ikke de sædvanlige stemningsskabende, lyder det til. Håber støtten fra tribunerne bliver mærkbar alligevel.Sahl skrev: ↑8. jul 2020, 17:52Jeg tror den her kamp bliver meget anderledes, da vi nu har fans på stadion igen. Derudover tror jeg faktisk, at FCK vil være tilfreds med et uafgjort. Kan også se at både Evander og Cools er klar igen, det er vigtigt.
Jeg tror så til gengæld ikke, FCK vil være tilfredse med uafgjort - af flere grunde. Det er helt sikkert skidt for deres selvforståelse at have klaret det så skidt indbyrdes, at være så langt efter og potentielt se os vinde mesterskabet netop imod dem. Jeg tror, de vil være meget opsatte på at undgå det.
Problemet for FCK er også, at FCM's sæson er slut, hvis vi spiller uafgjort. Så står den på fest, og det betyder formentlig en svagere indsats på søndag mod FCK's værste konkurrenter, AGF. Det er derfor dobbelt skidt for FCK, hvis vi tager point i morgen. Det bringer sølvet i endnu større fare.
Hvis Evander er klar, synes jeg Mabil ligner en, der godt kunne trænge til en tur på bænken. Det er ikke meget, der lykkes for ham lige pt. Så kan Anderson ryge på kanten, selvom han heller ikke spiller prangende for tiden.
Jeg kunne forestille mig at Priske har tillid til en midtbane bestående af Evander, Cajuste og Madsen, taget vores forspring i mente. Også selvom det så tvivlsomt ud mod AGF det sidste kvarter.
Jeg kunne forestille mig at Priske har tillid til en midtbane bestående af Evander, Cajuste og Madsen, taget vores forspring i mente. Også selvom det så tvivlsomt ud mod AGF det sidste kvarter.
Jeg håber også at vi starter med 3-mands midtbanen bestående af Madsen, Evander og Cajuste. Jeg er ligeglad med hvem der starter i front.
-
Jesper BW1100
Du kan være helt sikker på vi ikke har forberedt os på at have Frank med. Alle vidste godt hvordan den anke med 99 % sikkerhed ville ende. Sålænge systemet er således bygget op, at der er dommerne selv der skal bestemme om de har fejlet (og de tilmed risikerer dårligere karakter for kampen ved at gøre det); ja så vil ankesagerne 99 ud af 100 gange ende sådan her.Steffen am skrev: ↑8. jul 2020, 17:38Har tilgenæld ikke så god en følelse faktisk.
Processen herfor er en decideret parodi
Den her kamp får vi problemer med - vores midtbane er for tynd, og vil blive udraderet af Zeca, Falk og Biel..
-
Steffen am
Hold da op, spændende start i hvert fald.
Synes der begynder at tegne sig en bekymrende tendens omkring at vi konsekvent har to spillere i start 11 ved Anders(s)on, som ikke er særligt dygtige fodboldspillere. MA er fuldstændig blind passager, og kigger fodbold 9 ud af 10 gange. Joel laver personlige fejl med en al for høj frekvens
/ ABT

Fuldt fortjent føring, vi spiller med Dreyer i offensiven.
MA har intet at gøre på dette hold - forstår ikke hvorfor Priske ikke bruger Vibe i sådan en kamp