Sylvester skrev:Acebone skrev:Sylvester skrev:Tak for info, håber MEGET på der endelig kommer en nedefra og brager igennem.
Man håber selvfølgelig altid på mere, men "endelig"? Der kommer da nye til næsten hver sæson, synes jeg. André Rømer er allerede så småt i gang.
Hmm, hvad forstår du ved brager igennem? Der skal gerne mere til end en sporadisk optræden på førsteholdet.
Jeg har ikke set et talent slå igennem på førsteholdet siden Rilwan og han har altså for længst passeret 100 kampe. Hvis du tjekker kalenderen, er det vel godt 3 sæsoner siden sidst?
Vi håber at Rømer og selvfølgelig Pione snart slår igennem for alvor, men de er der altså ikke endnu. Ligesom Marco L., Mads P., Hvilsom, Morten Koch, Noah heller ikke er "braget" igennem.
Det der er et af problemerne de senere år, er faktisk at der ikke er slået nogen igennem fra akademiet.
Når man ser, hvilke spillere der er rykket op, tænker jeg, at ikke mange er "slået igennem" , siden Glen, som jeg generelt ser som en dygtig træner, har været træner.
Rømer fik endelig chancen inden han desværre blev skadet, og har gjort det rigtigt fint.....men ville han stadig bliver brugt, hvis der ikke var skader i truppen ?
Pione har gjort det godt, men ja....vi har jo Rilwan ( endnu ).
Mads P , Noah og Fredrik Møller har vi ikke ser for meget til.
Hvilsom lejede man ud. Tog ham hjem fra Viborg, for ikke at bruge ham, og ja.....så blev han skadet....
Morten Koch har været skadet.
Marco Larsen fik nogle indhop. Havde en stor chance, som han brændte i en af forårets kampe, og vi har ikke set ham siden.
Hvornår har vi for den sags skyld set Lauridsen ?
Efter min mening, har Glenn ikke haft helt samme tiltro til vores unge spillere, som andre trænere har haft
det, ej givet samme chancer som trænere gør i andre klubber. Det er min eneste anke over for Glenn.
Man kan ikke forlange, at unge skal kunne slå igennem på få minutters indhop ! De skal have flere minutter / kampe, før det viser noget. Man skal vise dem tillid, for alle vokser med tillid.
Ser man på Glenns påfund med f.eks. Duncan er det tydeligt ......30 kampe og 5 mål ! ....5 mål ! Mon ikke nogle af de unge kunne have gjort det lige så godt, om de havde fået chancen. Duncan har fået meget lang snor ! Han burde sættes af, som et eksempel for de unge = det kan betale sig at arbejde for sin plads, for man er ikke kun med, pga sit navn, eller man er trænerens "yngling / påfund".
Håber virkelig, at Glenn nu er i den situation, at han bliver nødt til at bruge de unge. Eller mener jeg ikke, at akademiet har sin berettigelse. Ellers tror jeg ikke , at der bliver brugt unge spillere, før vi Glenn er gået til en anden klub, og vi har en træner, der ser på truppen med friske øjne.