hvad er din idealopstilling sådan vi kan blive bedre
hvad er din idealopstilling sådan vi kan blive bedre
min ideal opstille for FCM har altid været 4-1-3-2.
- - - - - - - - AREK- - - - - - - - - -
KOLJA - REID - ALBRECHTSEN - JESSEN <-- skal bliver ihalvbane og være hele tid defs.
---------------SALAMI------------------<--skal også bliver på halv bane og støtter i både forsvar og midtbane som christian poulsen gør på lansholdet. og være også defs og lidt playmaker. men det er florescu som styrer playmaker.
ILSØ ------- FLORESCU -------- BORRING <--- ilsø og borring skal hele tid være offensiv og løber som wing og levere altid med lange bold til angreber med flade eller luft bold. og florecsu skal være playmaker og være styre på at hvis bold skal leveres til med flad leveret INGEN lange eller luft bold!
----------THYGSEN - FRANK----------------- <--- angreber skal være berede på at være arbejdeshest og være splinter i angreb og skud så mange som mulig dog på flad skud...
problemet er angreber har IKKE været GOD NOK!!!
- - - - - - - - AREK- - - - - - - - - -
KOLJA - REID - ALBRECHTSEN - JESSEN <-- skal bliver ihalvbane og være hele tid defs.
---------------SALAMI------------------<--skal også bliver på halv bane og støtter i både forsvar og midtbane som christian poulsen gør på lansholdet. og være også defs og lidt playmaker. men det er florescu som styrer playmaker.
ILSØ ------- FLORESCU -------- BORRING <--- ilsø og borring skal hele tid være offensiv og løber som wing og levere altid med lange bold til angreber med flade eller luft bold. og florecsu skal være playmaker og være styre på at hvis bold skal leveres til med flad leveret INGEN lange eller luft bold!
----------THYGSEN - FRANK----------------- <--- angreber skal være berede på at være arbejdeshest og være splinter i angreb og skud så mange som mulig dog på flad skud...
problemet er angreber har IKKE været GOD NOK!!!
Senest rettet af Anonymous 14. sep 2009, 15:15, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: overskrift rettet
Begrundelse: overskrift rettet
Re: hvad er din ideal opstilling hvis det kan gør bedre end Kuhn
Vi skal have fightere på banen, så vi må sadle helt om.. Min opstilling efter den tamme indsats igår, hvor Ørgaard burde udtale, at ingen for løn før de fighter.
-----------------Arek Onyzsko------------------
Kolja------Califf-----------MA----------Jessen
--------------------Salami-----------------------
Sivebæk---------Florescu------------C.Poulsen
---------------Ilsø---------Collins--------------
Dette hold vil i mine øjne kunne vinde.
Bænk: Fromme Frank, Reid, Borring, D.Olsen, Thygesen, Raska, Ipsa.
CP, Siv, Salami og Florescu er en midtbane som står for fight og vilje og de er meget løbestærke, så de skal helt klart starte. Anfører bindet skal helt sikkert side på Florescu, da han altid kæmper og viser vilje og gejst.
-----------------Arek Onyzsko------------------
Kolja------Califf-----------MA----------Jessen
--------------------Salami-----------------------
Sivebæk---------Florescu------------C.Poulsen
---------------Ilsø---------Collins--------------
Dette hold vil i mine øjne kunne vinde.
Bænk: Fromme Frank, Reid, Borring, D.Olsen, Thygesen, Raska, Ipsa.
CP, Siv, Salami og Florescu er en midtbane som står for fight og vilje og de er meget løbestærke, så de skal helt klart starte. Anfører bindet skal helt sikkert side på Florescu, da han altid kæmper og viser vilje og gejst.
Baseret på igår synes jeg vi skal væk fra det med at vores fløje er vores eneste farlige våben...
Onyzko
Kolja - Califf - Albrecthsen - CP
Florescu
Sivebæk - Leon
Ilsø
Fagerberg - Hübertz
Onyzko
Kolja - Califf - Albrecthsen - CP
Florescu
Sivebæk - Leon
Ilsø
Fagerberg - Hübertz
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
FCM skal til at spille med 11 mand
hele stilen skal lægge om
Jeg har en 4-4-2 opstilling
Hvis presspillet skal lykkes skal Frank væk fra angrebet, han er den mest overvurderede spiller p.t. i FCM, når de andre har bolden spiller FCM med 10 mand, Frank tæller ikke med. Thygesen og Fagerberg er ideel til at lægge de første pres.
Arek
Kolja Ried albr. jessen
Salami
Flosresco Borring
Ilsø
Fagerberg Thygesen
Jeg har en 4-4-2 opstilling
Hvis presspillet skal lykkes skal Frank væk fra angrebet, han er den mest overvurderede spiller p.t. i FCM, når de andre har bolden spiller FCM med 10 mand, Frank tæller ikke med. Thygesen og Fagerberg er ideel til at lægge de første pres.
Arek
Kolja Ried albr. jessen
Salami
Flosresco Borring
Ilsø
Fagerberg Thygesen
Jeg vil ikke påstå jeg kan gøre det bedre end Kuhn, det er jo naivt, men derfor vil jeg da gerne smide en opstilling ud.
Arek
Kolja - Albrechtsen - Reid - Juelsgård
Salami
Sivebæk - Florescu - Jessen
Ilsø - Frank
Reid og Albrechtsen i centerforsvaret er næsten en selvfølge.
Kolja og Juelsgård tager backpladserne, de er begge meget nærkampsstærke.
For at sikre forsvaret skal vi have en defensivmidt lige foran, og Salami er vores bedste på den plads, alternativ Ipsa (som muligvis kunne spille defensiv midt), eller Izunna.
Borring er langt under et niveau han kan være bekendt, for at sætte mere saft og kraft ind i venstre kanten vil jeg rykke Leon Jessen frem på den plads, med Juelsgård bag sig vil det blive en venstreside som vil ofre blod, sved og tårer som Kuhn befaler!
For at give højre side samme pondus må Danny også på bænken, ind kommer Sivebæk som virker til at have et gear mere og ikke mindst en masse mere vilje, med Kolja - eller alternativt Ipsa - bag sig vil højresiden næppe kunne blive mere slagkraftig.
I midten, helt centralt på banen, vil jeg have Florescu som playmaker, når alt andet svigter skal han have have bolden og sætte opspil igang. Vi så mod FCN hvor fantasiløst vores opspil bliver uden Florescu til at støbe kuglerne, han er en nøglespiller for os.
Sidst vil jeg have Ilsø helt op ved siden af Frank, ikke noget med at være hængende, vi skal have pondus helt oppe. Frank skal være stationær helt på top, og være klar når fløjene sender indlæg ind.
I visse kampe kan det være en fordel at starte med Hübertz på banen i stedet for Ilsø, hvis vi ved at vi bliver afhængige af at tonse bolde op, f.eks. hvis Florescu er skadet eller har karantæne. Hübertz havde en fin debut i går, på et kvarter satte han mere pondus i vores frontlinie end Ilsø og Frank havde formået i tiden forinden.
Jeg må indrømme jeg ikke ved hvor jeg skal gøre af Thygesen, han virker som det svageste led på holdet i øjeblikket. Men mon ikke lidt tid på bænken kan gavne Danny, Borring og Thygesen, de har simpelthen være skandløst dårlige.
Arek
Salami
Ilsø - Frank
Reid og Albrechtsen i centerforsvaret er næsten en selvfølge.
Kolja og Juelsgård tager backpladserne, de er begge meget nærkampsstærke.
For at sikre forsvaret skal vi have en defensivmidt lige foran, og Salami er vores bedste på den plads, alternativ Ipsa (som muligvis kunne spille defensiv midt), eller Izunna.
Borring er langt under et niveau han kan være bekendt, for at sætte mere saft og kraft ind i venstre kanten vil jeg rykke Leon Jessen frem på den plads, med Juelsgård bag sig vil det blive en venstreside som vil ofre blod, sved og tårer som Kuhn befaler!
For at give højre side samme pondus må Danny også på bænken, ind kommer Sivebæk som virker til at have et gear mere og ikke mindst en masse mere vilje, med Kolja - eller alternativt Ipsa - bag sig vil højresiden næppe kunne blive mere slagkraftig.
I midten, helt centralt på banen, vil jeg have Florescu som playmaker, når alt andet svigter skal han have have bolden og sætte opspil igang. Vi så mod FCN hvor fantasiløst vores opspil bliver uden Florescu til at støbe kuglerne, han er en nøglespiller for os.
Sidst vil jeg have Ilsø helt op ved siden af Frank, ikke noget med at være hængende, vi skal have pondus helt oppe. Frank skal være stationær helt på top, og være klar når fløjene sender indlæg ind.
I visse kampe kan det være en fordel at starte med Hübertz på banen i stedet for Ilsø, hvis vi ved at vi bliver afhængige af at tonse bolde op, f.eks. hvis Florescu er skadet eller har karantæne. Hübertz havde en fin debut i går, på et kvarter satte han mere pondus i vores frontlinie end Ilsø og Frank havde formået i tiden forinden.
Jeg må indrømme jeg ikke ved hvor jeg skal gøre af Thygesen, han virker som det svageste led på holdet i øjeblikket. Men mon ikke lidt tid på bænken kan gavne Danny, Borring og Thygesen, de har simpelthen være skandløst dårlige.
Jeg nærer heller ingen illusioner om, at jeg kan gøre det bedre end Kuhn. Dette er mit indspark til de radikale ændringer, Kuhn selv har varslet:
-
Onyszko
Ipsa - Albrechtsen - Sviatchenko - Poulsen
Sivebæk - Florescu - Izunna - Borring
Ilsø - Hübertz
-
CP har siddet ude i lang tid, og det må da være nu, han skal gribe chancen. Jessen ser ud til at være dalet lidt i niveau siden sæsonens første kampe, og nu skal Poulsen vise, at han stadig har den vilje, der fik ham på landsholdet.
Sviatchenko er et kontroversielt valg i midterforsvaret, og det rette valg i længden er sikkert alligevel Reid, men jeg tror, det er nødvendigt, at vi afprøver, hvad der kan fungere nu og her. Reid og Califf kører slet ikke for tiden. Med de fire nævnte forsvarere kan Albrechtsen forhåbentlig også få lov til at styre forsvaret helt, som han ønsker.
Sivebæk behøver vel nærmest ingen forklaring. Hele Nordea-tribunen skriger på ham, og det er der en grund til. Giv ham 90 minutter. Han udretter mere i 20 min., end Danny gør i 70.
På midtbanen skal vi forsøge at få noget ud af Izunnas arbejdsraseri og Florescus generelle raseri. Forhåbentlig giver det en dynamisk og aggressiv midtbane, hvor Izunna har de defensive pligter og Florescu smider bolden ud til Siv og Borring på kontrastød. Jeg gider ikke flere lange bolde, der springer midtbanen over.
Frank Kristensen er stadig min all-time-yndlingsspiller, men han er ved siden af sig selv for tiden. Også her prøver jeg noget anderledes på bekostning af den vante opstilling. Ilsø skal være den hængende angriber, bindeleddet mellem midtbane og angreb. Han skal have præcis den rolle, Thyge har haft - bare med den forskel, at han helst skal løse den. Hübertz imponerede mig meget i går. I øjeblikket ligner han en bedre tank end Frank, og så havde han frem for alt gnisten i går. Et vildt angreb kunne være Hübertz og Frank, men de vil muligvis blive for isolerede på toppen.
Klø på, drenge. Lange bolde raus!
-
Onyszko
Ipsa - Albrechtsen - Sviatchenko - Poulsen
Sivebæk - Florescu - Izunna - Borring
Ilsø - Hübertz
-
CP har siddet ude i lang tid, og det må da være nu, han skal gribe chancen. Jessen ser ud til at være dalet lidt i niveau siden sæsonens første kampe, og nu skal Poulsen vise, at han stadig har den vilje, der fik ham på landsholdet.
Sviatchenko er et kontroversielt valg i midterforsvaret, og det rette valg i længden er sikkert alligevel Reid, men jeg tror, det er nødvendigt, at vi afprøver, hvad der kan fungere nu og her. Reid og Califf kører slet ikke for tiden. Med de fire nævnte forsvarere kan Albrechtsen forhåbentlig også få lov til at styre forsvaret helt, som han ønsker.
Sivebæk behøver vel nærmest ingen forklaring. Hele Nordea-tribunen skriger på ham, og det er der en grund til. Giv ham 90 minutter. Han udretter mere i 20 min., end Danny gør i 70.
På midtbanen skal vi forsøge at få noget ud af Izunnas arbejdsraseri og Florescus generelle raseri. Forhåbentlig giver det en dynamisk og aggressiv midtbane, hvor Izunna har de defensive pligter og Florescu smider bolden ud til Siv og Borring på kontrastød. Jeg gider ikke flere lange bolde, der springer midtbanen over.
Frank Kristensen er stadig min all-time-yndlingsspiller, men han er ved siden af sig selv for tiden. Også her prøver jeg noget anderledes på bekostning af den vante opstilling. Ilsø skal være den hængende angriber, bindeleddet mellem midtbane og angreb. Han skal have præcis den rolle, Thyge har haft - bare med den forskel, at han helst skal løse den. Hübertz imponerede mig meget i går. I øjeblikket ligner han en bedre tank end Frank, og så havde han frem for alt gnisten i går. Et vildt angreb kunne være Hübertz og Frank, men de vil muligvis blive for isolerede på toppen.
Klø på, drenge. Lange bolde raus!
Enig i, at det selvfølgelig er let for os fans at komme med vores bud på udskiftinger, for vi står jo ikke til ansvar, men som Kuhn også selv udtrykker det, må der ændres på opstillingen. En ting er, at det ikke fungerer, når man er i krise, men det mindste man kan forlange, er at spillerne fighter en vis del ud af bukserne. Og det er simpelthen ikke tilfældet ved alt for mange spillere. Jeg er næsten enig i din opstilling. Har dog et par ændringer. Så gerne denne opstilling.Ravnen skrev:Jeg vil ikke påstå jeg kan gøre det bedre end Kuhn, det er jo naivt, men derfor vil jeg da gerne smide en opstilling ud.
Arek
Salami
Ilsø - Frank
Arek
Kolja - MA - Reid - CP
Siv - Florescu - Salami - Jessen
Ilsø
Hübertz
Arek stod fantastisk og er selvskrevet.
Ingen har præsteret i midterforsvaret. Dog synes jeg MA gjorde det OK og vi er simpelthen nødt til at få spillet en fast midterakse sammen. Vi kan ikke blive ved med at skifte ud på den plads. Og personligt tror jeg på sigt den bedste kombination er MA og Reid med MA som lederen. Kolja har nu haft pause og må være sulten for at vise at højre back er hans plads og forhåbentlig kan han finde frem til hans gamle topniveau. På venstreback er vi nødt til at rykke Jessen frem. CP har haft tilpas lang pause og bør få chancen nu. Lidt samme filosofi som med Kolja.
På den centrale midtbane skal vi have makkerparret Florescu og Salami tilbage. De kan sætte gang i resten af holdet. Er Salami ikke klar, er Izunna den oplagte afløser. Han gjorde det rigtig fornuftigt mod FCN.
På kanterne skal Danny og Borring have en pause. De er simpelthen alt for langt fra tidlig tiders niveau. Borring ligner en nervøs skoledreng og intet fungerer. Danny har meldt sig selv helt ud af holdet. Intet fungerer og han virker som om han ikke gider yde en indsats. Siv og Jessen er de oplagte afløsere.
Fremme synes jeg Ilsø gjorde det fornuftigt, men han får INGEN hjælp fra nogle af de øvrige offensive spillere. Han bør få genvalg. Fredelige Frank er alt alt for langt væk fra hans topniveau og skal en tur på bænken. Og Hübertz er sulten og bør få chancen i stedet.
Thyge trænger også til en tur på bænken.
Ny anfører mener jeg skal være MA eller Florescu.
/Bobby
Re: hvad er din idealopstilling sådan vi kan blive bedre
Der er to løsninger.
Enten så bliver vi ved med at spille den bastard formation vi hidtil har brugt, men flytter en hel del om på hvilke typer vi bruger, eller også så bruger vi krisen til en gang for alle at komme til at spille noget ordenligt fodbold.
Ideelt set gør vi det sidste, men så har indkøbet at Ilsø bare været spildt.
Vi Burde spille 4-3-3
Onysko
Ipsa - Ried - Albrechtsen - Jessen
- Salami - Florescu - Albæk -
Baba - Frank - Borring
Det vigtigst i en 4-3-3 er at spillerene kan finde ud af at lave pres spil Nøgle personerne er de to kanter, de starter presset.
Vi bliver altid overmatchet på midtbanen for tiden og det gør at hele holdet kommer til at løbe rundt som hovedløse kyllinger, hvor ingen ved hvis opgave det er at dække den enkelte. Hvis modstanderne spiller uden om midtbanen så er det til at finde ud af hvem der kan gøre noget for at lukke de enkelte områder ned.
Ved at spille 4-3-3 gør vi det nemmere for den enkelte spiller at tage ansvar når det ikke køre som det skal.
Det gode ved 4-3-3 er også at man ved at have to kanter der presser på bagrummet så tvinger man modstanderne til at sprede forsvaret ud, og det giver muligheder for midtbanen og skaber mere rum om en spiller som Frank der dag jo notorisk er dækket af to mand.
Problemet er at vi mangler der rigtige type til at lave presspillet. Baba er prototypen på sådan en spiller og for mig at se ideel i dette system. Men hvem der ellers kan finde ud af det??
Den anden løsning kunne være at spille den sædvanlige 4-1-4-1 men tage nogle andre typer med på kanterne, således at fx Jessen spiller der fremme, da det giver noget bedre cover, bagud.
Enten så bliver vi ved med at spille den bastard formation vi hidtil har brugt, men flytter en hel del om på hvilke typer vi bruger, eller også så bruger vi krisen til en gang for alle at komme til at spille noget ordenligt fodbold.
Ideelt set gør vi det sidste, men så har indkøbet at Ilsø bare været spildt.
Vi Burde spille 4-3-3
Onysko
Ipsa - Ried - Albrechtsen - Jessen
- Salami - Florescu - Albæk -
Baba - Frank - Borring
Det vigtigst i en 4-3-3 er at spillerene kan finde ud af at lave pres spil Nøgle personerne er de to kanter, de starter presset.
Vi bliver altid overmatchet på midtbanen for tiden og det gør at hele holdet kommer til at løbe rundt som hovedløse kyllinger, hvor ingen ved hvis opgave det er at dække den enkelte. Hvis modstanderne spiller uden om midtbanen så er det til at finde ud af hvem der kan gøre noget for at lukke de enkelte områder ned.
Ved at spille 4-3-3 gør vi det nemmere for den enkelte spiller at tage ansvar når det ikke køre som det skal.
Det gode ved 4-3-3 er også at man ved at have to kanter der presser på bagrummet så tvinger man modstanderne til at sprede forsvaret ud, og det giver muligheder for midtbanen og skaber mere rum om en spiller som Frank der dag jo notorisk er dækket af to mand.
Problemet er at vi mangler der rigtige type til at lave presspillet. Baba er prototypen på sådan en spiller og for mig at se ideel i dette system. Men hvem der ellers kan finde ud af det??
Den anden løsning kunne være at spille den sædvanlige 4-1-4-1 men tage nogle andre typer med på kanterne, således at fx Jessen spiller der fremme, da det giver noget bedre cover, bagud.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
det må være at bringe noget nyt ind som jeg desværreikke synes AK har gjort og synes faktisk vi står dårligere og spillere dårlige ind under TT. Hvem der skal ind og ud er lidt svær at sige for hvem følger taktikken og gør ikke. 1 prioritet for at spille superligaen og i sær på et bundhold er vilje vilje og lidt mer vilje. Hvem udfører dette og gør ikke er imine øjne nem at se efter sidste kamp. Min opstilling til fremtidige kampevil være.
Arek o
Kolja,Reid,MA,Leon
Siv,SALAMI,florescu,CP
iLSØ Frank.
en 4:4:2 opstillng med kort afstand imellem kæderne oghurtige omstillinger og kvalitet i dødbodene og hårdt presspil og min anfører bliver MA.
bænken BORRING,Thyge,IPSA,Ken,Albæk,danni,Poul H.
Tvivler at det er det AK vælger til femtidige opgaver men de tøsedrenge præstationer som vi så i fcn kampen skal koste hoveder blandt holdets "høvdinger".
Arek o
Kolja,Reid,MA,Leon
Siv,SALAMI,florescu,CP
iLSØ Frank.
en 4:4:2 opstillng med kort afstand imellem kæderne oghurtige omstillinger og kvalitet i dødbodene og hårdt presspil og min anfører bliver MA.
bænken BORRING,Thyge,IPSA,Ken,Albæk,danni,Poul H.
Tvivler at det er det AK vælger til femtidige opgaver men de tøsedrenge præstationer som vi så i fcn kampen skal koste hoveder blandt holdets "høvdinger".
Jeg håber at specielt Baba Collins meget hurtigt bliver klar og meget hurtigt rammer topformen. For mig at se må man være bedste bud på en løsning af vores problemer p.t. Der findes altså ikke nogen naturlov som siger at man absolut skal spille med en lokum af en boldmongol på toppen som ikke kan agere nede i banen. Kan vi ikke ligge modstanderne under pres og bliver vi tvunget for langt ned i banen med de forreste spillere, så bliver en spiller som Frank Kristensen fuldstændigt værdiløs og han mod have opbrugt sin kvote af tillid for den her omgang.
Hev man targetspilleren ud, så kunne det jo også være at man begyndte at spille fodbold og ikke bare sparke det, så skulle man rent faktisk til at prøve at tænke fodbold og ikke bare sparke den bevidstløst frem og se hvad der så sker, det ville da være positivt
Systemet skal revideres, der er ikke længere nok at se på hver enkelt spillers rolle, omend det da selvfølgelig er en start. Vi skal blive langt bedre til at skabe fodboldkampe mod kompakte modstandere og vi skal have et alternativ til det omstillingsspil som alligevel ikke fungerer og som alt for meget afhænger af. Vi virker i den grad rådvilde når eller modstanderne er på plads og det er vel meget sigende at højst ét af vores blot 6 mål (scoret i blot 3 kampe), kan tilskrives etableret angrebsspil, ellers har vi scoret 3 kontramål, en forsvarsbrøler og en standardsituation. Når man tænker på hvor mange minutters fodbold vi har spillet, så er det et rystende lavt antal. Tingene skal revideres og tingene skal gøres på en ny måde og det skal vi i gang med at gøre hurtigst muligt.
Foreløbigt kommer mit hold dog til at se ud som nedenstående, hvor udgangspunktet er en formation med to angribere og så ellers en særdeles hårdtarbejdende afrikansk central midtbane som med energi, hurtighed og aggressivitet kan sætte modstanderne skak. Vi blir nu også nødt til igen at begynde at spille med to angribere, vi skal simpelthen ha løsnet op for den offensive undskyldning som vi kalder vores angreb. Det vil også hjælpe vores defensiv utroligt meget, hvis vi rent faktisk begynder at producere målchancer med regulært interval igen, det giver forhåbentlig lidt selvtillid hvis man ved at man ikke absolut skal spille til 0 for at få point..
Arek
Kolja - Reid - Albrechtsen - Jessen
Siv - Salami - Izunna - Borring
Ilsø - Baba
Minus skadede Salami og Baba:
Arek
Siv - Izunna - Florescu - Borring
Ilsø - Hübertz
Hev man targetspilleren ud, så kunne det jo også være at man begyndte at spille fodbold og ikke bare sparke det, så skulle man rent faktisk til at prøve at tænke fodbold og ikke bare sparke den bevidstløst frem og se hvad der så sker, det ville da være positivt
Systemet skal revideres, der er ikke længere nok at se på hver enkelt spillers rolle, omend det da selvfølgelig er en start. Vi skal blive langt bedre til at skabe fodboldkampe mod kompakte modstandere og vi skal have et alternativ til det omstillingsspil som alligevel ikke fungerer og som alt for meget afhænger af. Vi virker i den grad rådvilde når eller modstanderne er på plads og det er vel meget sigende at højst ét af vores blot 6 mål (scoret i blot 3 kampe), kan tilskrives etableret angrebsspil, ellers har vi scoret 3 kontramål, en forsvarsbrøler og en standardsituation. Når man tænker på hvor mange minutters fodbold vi har spillet, så er det et rystende lavt antal. Tingene skal revideres og tingene skal gøres på en ny måde og det skal vi i gang med at gøre hurtigst muligt.
Foreløbigt kommer mit hold dog til at se ud som nedenstående, hvor udgangspunktet er en formation med to angribere og så ellers en særdeles hårdtarbejdende afrikansk central midtbane som med energi, hurtighed og aggressivitet kan sætte modstanderne skak. Vi blir nu også nødt til igen at begynde at spille med to angribere, vi skal simpelthen ha løsnet op for den offensive undskyldning som vi kalder vores angreb. Det vil også hjælpe vores defensiv utroligt meget, hvis vi rent faktisk begynder at producere målchancer med regulært interval igen, det giver forhåbentlig lidt selvtillid hvis man ved at man ikke absolut skal spille til 0 for at få point..
Arek
Ilsø - Baba
Arek
Ilsø - Hübertz
Hausser skrev:
Arek
Ilsø - Baba
Arek
Ilsø - Hübertz
Interessant opstilling du har med Salami - Izunna på midtbanen, synes dog at mange er hårde ved Mikkel thygesen, for ingen backer up for ham p.t.
Det store problem er jo at Salami og fluresco har været meget ude de sidste 8 mdr.
Deres løbe villighed sammen med thygesens, har Frank, Danny og Borring levet højt på. Men når de ikke er med eller ikke er i form, så skal Frank, Danny og Borring til at lave mere og det er det der har kikset i efterår, men også i en del af foråret.
Hvad med den her
Arek
Kolja - Ried - ALb. - Jessen
Salami - Izunna
Fluresco
thyge - Borring
Ilsø
Jeg ved det sgu ikke men sådan som vi spiller synes jeg vi er nød til satse helt nyt selv mod midterholdene. Jeg vil derfor mene at hvis man stiller 5-3-2, så lukker vi nok ikke alle de mål ind.
-------------------------------Arek--------------------------------
-----------Ipsa---------------Califf----------------Reid----------
--Albrechtesen------------------------------------------Leon----
-----------------------------Salami--------------------------------
------------------Florescu----------Thyge------------------------
---------------Ilsø--------------------------Collins----------------
" Califf bliver tilbage som sweeper. Han må ikke komme ud af feltet på noget tidspunkt. Han spiller bolden til Reid eller Ipsa som skal bruge vores wingbacks MA og LJ til at løbe bolden op. Salami fordeler bolden på midtbanen. Thyge og Flo løber ud mod kanten, mens Ilsø og Collins krydser hinanden i deres fremad løb."
Det holder nok ikke, men måske vi ikke lukker så mange mål ind. Når alt kommer til alt så tror jeg også på Kuhn nok skal magte at få vendt skuden snarrest.
-------------------------------Arek--------------------------------
-----------Ipsa---------------Califf----------------Reid----------
--Albrechtesen------------------------------------------Leon----
-----------------------------Salami--------------------------------
------------------Florescu----------Thyge------------------------
---------------Ilsø--------------------------Collins----------------
" Califf bliver tilbage som sweeper. Han må ikke komme ud af feltet på noget tidspunkt. Han spiller bolden til Reid eller Ipsa som skal bruge vores wingbacks MA og LJ til at løbe bolden op. Salami fordeler bolden på midtbanen. Thyge og Flo løber ud mod kanten, mens Ilsø og Collins krydser hinanden i deres fremad løb."
Det holder nok ikke, men måske vi ikke lukker så mange mål ind. Når alt kommer til alt så tror jeg også på Kuhn nok skal magte at få vendt skuden snarrest.