FCM holding ansøgning om regionalt tv

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Thomasbokr

FCM holding ansøgning om regionalt tv

Indlæg af Thomasbokr »

Det ser ud til, at FCM Holding går efter sendetilladelse på en ny regional (ikke kommerciel) tv kanal
http://www.tvmidtvest.dk/indhold/mere-l ... a-ny-kanal

Hvad siger i andre om det??

Personligt synes jeg, at det kunne være spændende hvis de fik fat i sendetilladelsen. Det kunne evt give indslag fra FCM Håndbold, FCM Fodbold, FCM Racing i en bredere version end de ellers gode indslag der bliver vist på FCM TV på nettet.

Det giver muligheder, eneste minus som jeg ser det er finanseringen, det er nemlig ikke tilladt at vise reklamer på den nye kanal, hvilket udelukker raklame finansering på selve kanalen, der vil dog ifølge tvmidtvest artiklen være mulighed for, at søge om tilskud fra radio & tv styrelsen..

Dondy

Re: FCM holding ansøgning om regionalt tv

Indlæg af Dondy »

Det er da bestemt spændende med den nye tv kanal. Det vil også være noget som er attraktivt for sponsorerne. Godt nok er det måske ikke lovligt at have reklamer på kanalen. Men det er vel ikke ulovligt at interviewe Thomasberg foran en væg fuld af sponsornavne :)

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Dondy skrev:Det er da bestemt spændende med den nye tv kanal. Det vil også være noget som er attraktivt for sponsorerne. Godt nok er det måske ikke lovligt at have reklamer på kanalen. Men det er vel ikke ulovligt at interviewe Thomasberg foran en væg fuld af sponsornavne :)

Jeg kender ikke reglerne, men pointen er jo at man vil bruge det man alligevel laver til net, og så pakke det ind til digetalt TV. Det er jo ikke et spørgsmål om at have en kanal.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

Hekler skrev:
Dondy skrev:Det er da bestemt spændende med den nye tv kanal. Det vil også være noget som er attraktivt for sponsorerne. Godt nok er det måske ikke lovligt at have reklamer på kanalen. Men det er vel ikke ulovligt at interviewe Thomasberg foran en væg fuld af sponsornavne :)

Jeg kender ikke reglerne, men pointen er jo at man vil bruge det man alligevel laver til net, og så pakke det ind til digetalt TV. Det er jo ikke et spørgsmål om at have en kanal.
"Alt lige fra fodbold og håndbold til landbrug og nationalpark kæmper om sendetid på den nye kanal. Der er i alt 33, der har budt på at lave fjernsyn til den nye kanal."
(fra tidligere skrevet link)
Udfra artiklen fremgår det, at der er tale om en decideret regional tv-kanal i midt og vest jylland på det digitale sendenet.

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Går ud fra FCM kommer til at deles om tiden med nogle af de andre ansøgere, såfremt man altså får mulighed for at sende TV.

Syntes det kunne være rigtigt interessant såfremt, kunne være en god mulighed for at få FCM til at fylde lidt mere i mange midt- og vestjyders bevidsthed og være med til at rykke nogle folk fra den mere perifære del af fanspekteret over mod kernefansene.
Ud over resultater, så er den primære årsag til at der så mange BIF-fans og FCK-fans i Jylland jo eksponering, så det kan måske også være med til at skabe nye fans.

Håber at man vil udnytte mulighederne såfremt og sende uddrag fra ungdomskampene og reserveholdskampene, det ved jeg f.eks at ChelseaTV og ManU-TV gør på deres kanaler, uden dog at sammenligne selvfølgelig.

Har FCK forresten ikke også en kanal i København?

Amby

Indlæg af Amby »

Jf. nedenstående link har FCM fået tilladelse til at sende 52 timer om året.

Må vel blive noget lignende Ulvetimen på tv.

I øvrigt har VFF fået det dobbelte.

http://www.bibliotekogmedier.dk/fileadm ... t-Vest.pdf

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Amby skrev:Jf. nedenstående link har FCM fået tilladelse til at sende 52 timer om året.

Må vel blive noget lignende Ulvetimen på tv.

I øvrigt har VFF fået det dobbelte.

http://www.bibliotekogmedier.dk/fileadm ... t-Vest.pdf
Hvad er det en time om ugen ca?
Jeg har ikke helt styr på hvad formatet er, er der nogen der ved hvordan det hele kommer til at gå?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Besvar