Guldfest Lørdag

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hekler

Guldfest Lørdag

Indlæg af Hekler »

Lørdag kl. 13 starter den første af to ungdomskampe mod FCK, sæsonens sidste kamp, er godt nok ikke betydende for Junior, de allerede har sikret sig guldet, men det skal jo også fejres.

Kl. 15 spiller Ynglinge. De har allerede sikret sig sølvet men skal være meget heldige for at tager et trin op, de skal nemlig vinde samtidigt med at Brøndby taber, det bliver svært, da Brøndby i 2. sidste kamp vandt overlegent over netop FCK.

Et andet interessant aspekt af kampene, er at FCK i vinters oprettede deres akademi, og har satset massivt økonomisk. Her kan vi lave en status måling.

Men vi skal jo ikke glemme hvorfor vi i virkeligheden kommer: Det er lørdag, det er sommer, og vi har en anledning til en fest. Der kommer helt sikkert mange mennesker i forvejen, men jeg foreslår at dem der er med på lidt ekstra gang i den, finder plads på plænen modsat tribunen.
Her er der plads til os, og bannere kan hænges på hegnene, desuden er vi jo nogen der er ret pinlige for arrangørene som helst skal hegnes ind :D

Jeg har en del personlige tilsag til dagen, og jeg har hørt rygter om en UBM sommerfest, så det skal nok gå hen og blive sjovt.

For den voksne del af os har jeg arrangeret noget Krocket og grillfest om aftenen, jeg har været en tur i Tyskland og hente forfriskninger, så vi skal nok klare os, men folk skal selv have noget med og smide på grillen. Men den del regner jeg med at vi ordner når vi tager fra Stadion.

Hvis du vil deltage i aftenens arrangement, eller har spørgsmål, så skriv her eller i en PM.

/Hekler
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Thomas Lund

Re: Guldfest Lørdag

Indlæg af Thomas Lund »

Regner 99 % sikkert med at deltage.

mht. ædelse kunne vi måske smide penge i en pulje og en kunne sørge for noget fælles indkøb?

Det er jo ret besværligt at købe 1 stykke godt kød, 2 pølser, to miniflutes og en portion salat/kartoffelsalat til sig selv?

Havde forestillet mig 100-125 kr. ??

Jan

Indlæg af Jan »

Vi kommer sikkert 3, som køber noget sammen.

Har lige et spørgsmål, hvor kan vi stiller maden, det har jo ikke godt af at står et varmt sted i flere timer ?

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Håber rigtigt mange benytter lejligheden tiil at komme ud og støtte op omkring ungdomsspillerne og fejre både guldet og det forventelige sølv.

Ud fra et spændingsmæssigt perspektiv, var resultaterne i sidste weekend desværre lidt halvskidt, både på en god og dårlig måde, og det kan måske have betydning for hvor mange der gider dukke op. Bundholdet AaB henter, næsten med sikkerhed, ikke point i Brøndby og det betyder sandsynligvis at begge rækker allerede er afgjort, uafhængigt af resultaterne i lørdagens kampe. Forhåbentlig dukker folk dog op alligevel og fejre både ynglingene og juniorerne, for de har bestemt fortjent det allesammen.

Selv om ynglingene sandsynligvis ender med sølv, så har de alligevel været det klart bedst spillende mandskab og klart været det mandskab som indeholder mest potentiale, hvilket spilletid til 4 ynglinge i superligaen også klart vidner om. Havde holdet stillet i stærkeste formation over hele sæsonen, var jeg heller ikke et sekund i tvivl om man ville have vundet rækken suverænt. Trods alt er udviklingen også et meget mere centralt element i ungdomsfodbold end resultaterne, og på den front er jeg slet ikke i tvivl om at vi fører meget stort. 3 mål i gennemsnit pr kamp, vidner om hvor godt spillende holdet oftest har været.

Johannes Skov Olesen

Indlæg af Johannes Skov Olesen »

Den uafgjorte kamp i Aalborg blev til sejr for U 19, da AaB havde benyttet en ulovlig spiller. FCM er derfor tilbage på 1. pladsen. :D
Nu kan der blive tale om dobbelt guld igen!

skippels

Indlæg af skippels »

Må jeg spørge, hvilken kilde du har brugt til dine oplysninger?

Xort
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Xort »

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Jamen hvor er det da skønt for knægtene, nu er det op til dem selv at afgøre om de skal have det guld som de absolut fortjener! Samtidigt er der jo også klart et ekstra spændingsmoment i kampen for os tilskuere, det gør bestemt ikke noget ;)

Med sæsonen overstået for førsteholdet og 2. division, så kan man lige så godt rykke Albæk og Oliseh ned og stille i stærkeste opstilling, således:

Rinke

Bøge - Sviatchenko - Kiilerich - Ahlmann

Rilwan - Izunna - Albæk - Rasmus Lynge

Oliseh - Sylvester

Gør man ikke det, så har vi dog stadig rigeligt dygtige erstatninger i Kasper K. Hansen og Morten Foged.

Håber der er rigtigt mange der kommer ud og støtter op om holdet, det fortjener de helt klart. Kan se at Hekler har budt på noget i retning af 2000 tilskuere, lad os håbe han får ret!

Brugeravatar
JaneK

Indlæg af JaneK »

Hausser skrev: Med sæsonen overstået for førsteholdet og 2. division, så kan man lige så godt rykke Albæk og Oliseh ned og stille i stærkeste opstilling, således:
Jeg vil da nærmest sætte pris på, at de ikke stiller op disse 2.. Når holdet har kunne klare sig uden dem, synes jeg man skal værdsætte de spiller som har spillet kampene indtil nu og så lade dem hylde sig som mestre i stedet :)

Det andet virker som om, at de andre spillere kun er gode nok når Albæk osv er på førsteholdet. Så man værdsætter jo ikke det stykke arbejde de har gjort for, at komme så langt.

Så jeg er egentlig modstander af, at man trækker dem ned til en kamp som denne, selvom den gælder guld!

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

JaneK skrev: Jeg vil da nærmest sætte pris på, at de ikke stiller op disse 2.. Når holdet har kunne klare sig uden dem, synes jeg man skal værdsætte de spiller som har spillet kampene indtil nu og så lade dem hylde sig som mestre i stedet :)

Det andet virker som om, at de andre spillere kun er gode nok når Albæk osv er på førsteholdet. Så man værdsætter jo ikke det stykke arbejde de har gjort for, at komme så langt.

Så jeg er egentlig modstander af, at man trækker dem ned til en kamp som denne, selvom den gælder guld!
Du har helt sikkert en vigtig pointe og jeg kunne også snildt forestille mig at trænerne tænker lidt i den retning, Foged er jeg faktisk meget sikker på får lov at starte, han har trods alt også en topscorertitel at forsvare. Man skal dog også huske på at Oliseh og Albæk mere eller mindre var faste på holdet i efterårssæsonen, hvor specielt en sprudlende Oliseh bidrog meget til den nuværende position i ligaen. Begge spillere har bestemt også en andel i guldet og mener derfor detkan forsvares at rykke spillerne ned til denne kamp og lade dem være med til at "forsvare" guldet.

uschel

Re: dobbel Guldfest Lørdag

Indlæg af uschel »

ja den ændrede overskrift kommer fordi, at Aab brugte en ulovlig spiller i 2 2 kampen mod os, hvilket betyder at vi har fået de 3 piont

http://brondby.com/article.asp?aid=51295&id=145

ps læg i øvrigt mærke til hvor godt Vilfort tager det. Det er klasse

Staropramen

Indlæg af Staropramen »

Hvad dælen... Jeg faldt også over nyheden på Brøndbys hjemmeside. Men det er da bestemt positivt, selvom jeg foretrækker at tingene afgøres på banen. Omvendt er det naturligvis ikke vores skyld, at AaB laver en fejl. Både Ørgaard og Vilfort lader i øvrigt til at være ret kritiske over for reglerne.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Tiden nærmer sig og øllen er på køl.
Er du ved at være klar til guld fest?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Sir Lago
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

Indlæg af Sir Lago »

Ja det kan du ¤#%¤# galeme tro vi er!!!
Ulvebilen letter fra Fredericia om kort tid! Og så bliver stemmen varmet op med sang og skrål i bilen...

Lang tid siden jeg har været SÅ klar!
--- Hijos de putas... Hijos de VFF ---

974

Junior lagde ud med sejr

Indlæg af 974 »

Juniorerne vandt deres kamp mod FCK 1-0 og har netop modtaget deres fortjente guldmedaljer

Tillykke til jer :-)

Besvar