Vi kan selv afgøre sølvet!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kim

Vi kan selv afgøre sølvet!

Indlæg af Kim »

statement: vinder vi resten af vore kampe ender vi minimum som 2'er...

statement: vi bliver ikke dårligere end 4'er, da man må vurdere at Efb har et noget sværere slutprogram end os

Her slutprogrammet for vores tre konkurrenter lige p.t.:

AaB:
Silkeborg IF - AaB
AaB - Brøndby IF
OB - AaB
AaB - FC København
FC Midtjylland - AaB

FCK:
Randers FC - FC København
FC Midtjylland - FC København
FC København - Esbjerg fB
AaB - FC København
FC København - Herfølge BK

Efb:
Brøndby IF - Esbjerg fB
Esbjerg fB - OB
FC København - Esbjerg fB
Esbjerg fB - FC Midtjylland
Randers FC - Esbjerg fB

BW #456

PS: Den kamp jeg frygter mest er udekampen mod EfB...
Senest rettet af Kim 22. maj 2005, 14:12, rettet i alt 1 gang.

Fc-Arne

Re: Vi kan selv afgøre sølvet!

Indlæg af Fc-Arne »

Jeg tror nu, at der skal et lille mirakel til, hvis vi ender på en medaljeplads. Aab spiller fremragende og jeg tror også at FCK får tur i den igen. Jeg tror nu mere, at vi skal være bekymrede for, at vi ikke bliver hentet af EfB. De har pt. 3 point op til os + de har en langt bedre målscorer og sådan som de spiller, så kan vi ikke tåle at tabe en kamp.

Kim

Indlæg af Kim »

Fc-Arne skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg tror nu, at der skal et lille mirakel til,
> hvis vi ender på en medaljeplads. Aab spiller
> fremragende

Ja, AaB har spillet nogle gode kampe med mange mål, men at medierne puster dem op og får det til at lyde som det 7. mirakle, så er det heller ikke bedre... I torsdagens kamp kommer Vff igen og score tre mål indenfor kort tid.. I sidste weekend hiver de med nød og næppe en 0-1'er hjem mod suppen's bundprop FC Nordsjælland.. Jeg håber inderligt at de får det svært mod Sif idag, og jeg håber Sif kan finde noget af spillet frem, som de viste i 4-2 sejren over OB...

> og jeg tror også at FCK får tur i den igen.

FCK har haft tur i den, og jeg tror de vil spille resten af sæsonen som det de er, nemlig et detroniseret mesterhold!

> Jeg tror nu mere, at vi skal være bekymrede
> for, at vi ikke bliver hentet af EfB. De har pt. 3
> point op til os + de har en langt bedre målscorer
> og sådan som de spiller, så kan vi ikke tåle at
> tabe en kamp.

Læste du Efb's kampprogram i de sidste fem, de spiller ude mod BIF idag, og at forvente en sejr til Efb kan vi nok næppe.. et nederlag er sandsynlig no matter at de spiller godt p.t...

BW #456
> --------------------------------------------------
> ---
> 0-5 - Registreret varemærke tilhørende F.C.
> København

Jean / BW# 1238

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Kim skrev:
-------------------------------------------------------
> statement: vinder vi resten af vore kampe ender vi
> minimum som 2'er...

Ja, det gør vi jo da vi skal møde både Aab og FCK. Men at vinde resten af kampene er simpelthen for urealistisk. Kampenen mod FCK og Aab er vigtige, da det er "6 points kampe".

> statement: vi bliver ikke dårligere end 4'er, da
> man må vurdere at Efb har et noget sværere
> slutprogram end os

Farligt statement... nederlag til OB i dag, så ser det slet ikke så godt. Desuden tror jeg faktisk at Esbjerg tager point mod BIF, som de har for vane.

Altid meget rart at vi selv kan afgøre det. Det bliver spændende om vi kan fortsætte med den gejst og vilje. En sejr mod OB i dag ville være kanon, men hellere et nederlag til OB end et nederlag til Aab, som stillingen er nu.

jj

Indlæg af jj »

Jeg tror ikke på FCK, AAB ellers os tager sølvet!!

Esbjerg kan maksimalt nå en 4.plads, meget afhænger af deres resultat imod BIF idag.

mit bud på en slutstilling er

1 bif
2 aab
2 fck
4 fcm
5 esbjerg

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg tror faktisk det ligger godt til os. Traditionelt spiller FCM bedst mod andre hold der gerne vil spille bold, hvorimod det bliver mere svært, når vi selv skal skabe hele kampen. Hvis kampgejsten fra BIF'kampen kan bevares, kan drengene sgu gå på vandet.

Besvar