4 år til Geo

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kent

4 år til Geo

Indlæg af Kent »

Ikke ligefrem nogen overraskelse ud fra de meldinger, der er kommet de sidste dage: http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Det bliver spændende at se, om han kan leve op til det fine indtryk han åbenbart har gjort. Godt med en venstrebenet spille, især hvis han også er så god til dødbolde, som det er blevet fortalt.

Det er værd at bemærke at der ikke er blevet udsendt en børsmeddelelse (i hvert fald ikke endnu, og de plejer at komme samtidig med hjemmesiden), så købet må være indenfor det i forvejen afsatte budget (og dermed påvirker det ikke årsregnskabet => ikke behov for at udsende børsmeddelelse).

Som nævnt tidligere tror jeg han er tiltænkt pladsen ved siden af Thyge på midtbanen, så han løser ikke vores mangel på targetmand. Det bliver interessant at finde ud af, om det er PA vi har i tankerne, eller der dukker en ny mand op indenfor de næste dage. Jeg tror i hvert fald ikke vi er færdige med at forsøge at tilknytte spillere - spørgsmålet er, om det lykkes.
Senest rettet af Kent 26. jan 2008, 17:52, rettet i alt 1 gang.

Hausser

Re: 4 år til Geo

Indlæg af Hausser »

Syntes bestemt det er et markant plus at han er venstre-benet, de giver os endnu flere muligheder hvad hans anvendelse angår. I en 4-3-3 og 4-4-2 vil han både kunne fungere centralt og på kanten, såfremt vi vil spille med to angribere.

Vores offensiv kunne sagtens tænkes at komme til at se sådan her ud, måske specielt på hjemmebane hvor vi kan spille mere aggressivt og fremadrettet:

---------------Femi---------------
Furuseth-----Thygesen-----Florescu
---------Baba--------Frank--------

Med de to nye in mente, så syntes jeg faktisk dette her ser giftigt ud.

bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Ja det bliver godt nok spændende at følge ham!

Det sjove var at jeg var nede i billund lufthavn søndag 23.00.... Og skulle hente nogle....

Dernede i ankomsthallen stod der en FCM-mand med et FCMskilt med Geo´s nevn på....

Da tænkte jeg ved mig selv at det måske kunne være en ny fcm spiller ? Men der var kun 2 fly tilbage den aften .. en fra tenerife og en fra amsterdam.... Så det var måske en fra holland?

Jeg havde desværre glemt hans navn dagen efter, så jeg kunne ikke bringe et muligt navn på banen dagen efter her på graven...... (mente det var noget med florence ? , Men fik kun hits på firenze på google? hehe... )

Hausser

Indlæg af Hausser »

Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er værd at bemærke at der ikke er blevet
> udsendt en børsmeddelelse (i hvert fald ikke
> endnu, og de plejer at komme samtidig med
> hjemmesiden), så købet må være indenfor det i
> forvejen afsatte budget (og dermed påvirker det
> ikke årsregnskabet => ikke behov for at udsende
> børsmeddelelse).

Dette harmonerer også med min opfattelse af, at de 4-5 millioner som Florescu er fremstillet til at skulle koste i medierne, er for meget! En spiller som kommer og banker på døren, "Først på ugen dukkede den 23-årige rumæner Gheorghe Florescu op til træningen i FC Midtjylland", koster sgu ikke 4-5 millioner, det tror jeg ikke på. Snakker vi 4-5 millioner, så er det måske værdien af hans kontrakt, ikke hvad han har kostet i transfer..

Hekler

Indlæg af Hekler »

Hausser Skrev:
En spiller
> som kommer og banker på døren, "Først på ugen
> dukkede den 23-årige rumæner Gheorghe Florescu op
> til træningen i FC Midtjylland", koster sgu ikke
> 4-5 millioner, det tror jeg ikke på.

Nu er der jo forskel på om det er en spiller som bare kommer forbi, og så en som FCM har bedt om at komme forbi...

Men hvis han bare er dukket op så synes jeg også det lyder dyrt, og så bliver jeg lige pluselig mere nervøs for hvad det er vi har købt!

Hausser

Indlæg af Hausser »

Ja okay, jeg medgiver at jeg måske overfortolker udsagnet at, "han dukkede op til træning," det kan sagtens (sandsynligvis) være FCM som har inviteret ham til en træningssession.

Syntes dog stadig at 4-5 millioner lyder af en sjat..

Hekler

Indlæg af Hekler »

Hvis han viser sig at kunne det som man håber på så er det jo et kanon køb. En spiller der er på niveau og kan gå takket op og sælges for 15 mio 2 år senere fx.

Positive energier du :-)

Hausser

Indlæg af Hausser »

jo jo, jeg er skam positiv :-)

Syntes dog at det er en noget bekymrende tendens at vi ikke længere kan forstærke os for under 4-5 millioner kr. Det er altså stadig mange penge for os og det ligger en del mere pres på spilleren. Vi har bare ikke råd til at spillere til den pris ikke præsterer..

/Knudsen

Indlæg af /Knudsen »

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Da vist et okay billede jeg fik taget der, selvom Fureseth er klippet væk.

Jeg tror helt klart på ham, efter det han viste i Hamburg.
Efter 10 minutters famlen med nye kammerater, kørte han et gear op, og var sammen med Fureseth vore eneste offensive kræfter af betydning i det organiserede spil. Og han kan også på dødbolde.
Og hvis han er venstrebenet så er han da et ekstra godt køb, for han slog nogle rigtig gode hjørnespark med HØJRE ben også...!!

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Jeg synesdaærligt talt nærmere at man kan vende det rundt og sige, at det er positivt at vi bliver nødt til at betale 4-5 mio kr for at få spillere der er gode nok til at spille sig direkte ind på holdet... hvis i forstår hvad jeg mener. Det betyder vel at vores bundgrænse er hævert betydeligt???

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

mancitydk Skrev:
> Jeg synes da ærligt talt nærmere at man kan vende
> det rundt og sige, at det er positivt at vi bliver
> nødt til at betale 4-5 mio kr for at få spillere
> der er gode nok til at spille sig direkte ind på
> holdet... hvis i forstår hvad jeg mener. Det
> betyder vel at vores bundgrænse er hævert
> betydeligt???

Jeg er fuldstændig enig!

Jeg synes at det er fedt at vi ikke mere skal købe spillere til spotpris fordi vi simpelthen ikke har råd til andet

Gennemgående er jeg super tilfreds med indkøbspolitikken/den økonomiske sans siden 1999, og jer synes bare at det bliver bedre og bedre

Der vil altid være svipsere, men som Hekler også fremfører så kan feks denne nye spiller hænde med at blive solgt for mere end det dobbelte om et par år, og så kører trædemøllen perfekt, for så kan vores "bundgrænse" stige endnu engang

Zolo

Re: 4 år til Florescu

Indlæg af Zolo »

Måske kan Florescu have en fremtid helt i front hos ulvene, han kan åbenbart spille flere offensive pladser

Dennis (BW2479)

Re: 4 år til Florescu

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Helt sikkert ik der jeg ville bruge ham efter de 90min jeg har set. Så hellere def midtbane hvis du gerne vil flytte rundt med ham. Med alle de bolderobringer han havde i HSV kampen bliver han guld værd på midtbanen næsten ligemeget hvor han spiller på den.

Besvar