landskamp på sas arena
-
Dennis (BW2479)
landskamp på sas arena
Senest rettet af Dennis (BW2479) 12. feb 2008, 00:30, rettet i alt 1 gang.
-
LOOFT
Re: landskamp på sas arena
tjekkiet er sgu en god modstander, tror godt den kan trækker fuld hus
-
Dennis (BW2479)
Skal sq trække fuld hus om så det var lichtenstein. Det kunne være lidt nice at have SP tilbage på SAS allerede til marts. Så må vi lige fortælle MO at Simon spiller venstre og ik højre 
-
KDM-DW
da jeg læste dette, meldte der sig lige et par spørgsmål i hovedet på mig..
hvordan er det med side/stå pladser til en venskabskamp??
og tager DBU 99,3% (overdrivelse fremmer forståelsen) af alle billetterne som jeg tror de har for vane?
hvordan er det med side/stå pladser til en venskabskamp??
og tager DBU 99,3% (overdrivelse fremmer forståelsen) af alle billetterne som jeg tror de har for vane?
-
Dennis (BW2479)
I århus var 15.000 billeter afgivet til dbu, sponsorer og fanclubber i forevejen. Men da dette er en vesnksabskamp så vil jeg gå ud fra at det ikke er så slemt. Jeg er rimeligt overbevist om at der skal sæder på hele lortet. Bliver garanteret ikke nemt at få biletter.
-
KDM-DW
som jeg læser denne artikel, så kan man godt stå op til en venskabskamp.
http://politiken.dk/fodbold/article455224.ece
http://politiken.dk/fodbold/article455224.ece
-
Altoriso
KDM-DW Skrev:
-------------------------------------------------------
> som jeg læser denne artikel, så kan man godt stå
> op til en venskabskamp.
>
> http://politiken.dk/fodbold/article455224.ece
Det kan nu lige så godt være en generel beskrivelse på hvor mange pladser der er på SAS-Arena
Mon ikke bare der bliver sat sæder op lige som ved UEFA-Cup kampene
> som jeg læser denne artikel, så kan man godt stå
> op til en venskabskamp.
>
> http://politiken.dk/fodbold/article455224.ece
Det kan nu lige så godt være en generel beskrivelse på hvor mange pladser der er på SAS-Arena
Mon ikke bare der bliver sat sæder op lige som ved UEFA-Cup kampene
-
Hausser
Var det ikke noget med at Fifa eller Uefa var ved at kigge på om man kunne stå op til internationale kampe fremover, såfremt sikkerheden var i orden?
Ved ikke hvor stor vores kapacitet er i tilfælde af man monterer sæder over det hele, men syntes det er en skam hvis der ikke er andet end 8000-9000 tilskuerpladser til rådighed mod så attraktiv en modstander.
Ellers må man sige det er noget af et klap på skulderen til FCM, SAS-Arena og Messecenter Herning, tillykke til dem..
Ved ikke hvor stor vores kapacitet er i tilfælde af man monterer sæder over det hele, men syntes det er en skam hvis der ikke er andet end 8000-9000 tilskuerpladser til rådighed mod så attraktiv en modstander.
Ellers må man sige det er noget af et klap på skulderen til FCM, SAS-Arena og Messecenter Herning, tillykke til dem..
-
mrjelle
I hvertfald en god chance for folkene omkring FCM at bevise at de kan håndtere en så stor kamp. Det bliver nok yderst svært at få fingre i billetter men glæder mig alligevel over det blev SAS Arena der blev valgt.
-
felisan
er det ikke folkene fra Messecentret, der kommer til at bevise deres værd... eller ihvertfald en kombination af folkene fra Messecentret og FCM?
-
Dahl Nielsen
Fuld stadionkapacitet til Danmark - Tjekkiet
Jeg var til møde på SAS Arena i eftermiddags, og jeg kan afsløre, at ståpladser er tilladt under kampen, så der bliver ikke sat sæder op på Nordea.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Fuld stadionkapacitet til Danmark - Tjekkiet
det bliver sq nice ska helt sikkert ud og se den !
-
Hausser
Re: Fuld stadionkapacitet til Danmark - Tjekkiet
Smukt, det er vigtigt! Der steg vores chancer for at få en billet, fra 0,05% til 0,1%
Alt andet lige må der også ligge en større fortjeneste og vente, hvad enten det er til FCM eller Messecenteret..
-
Vegito
Hey nogen der ved hvornår billetter bliver sat til salg og hvor henne?. Skal da helt klart ind og se den
-
Kent
Vegito Skrev:
> Hey nogen der ved hvornår billetter bliver sat til
> salg og hvor henne?. Skal da helt klart ind og se
> den
Prøv at kigge lidt til højre. Øverste box. 4. linie.
> Hey nogen der ved hvornår billetter bliver sat til
> salg og hvor henne?. Skal da helt klart ind og se
> den
Prøv at kigge lidt til højre. Øverste box. 4. linie.