Farlige udtalelser fra Tude Frandsen
-
Vinding
Farlige udtalelser fra Tude Frandsen
Mon ikke han tænder BIF inden kampen med disse udtagelser?
http://www.bold.dk/nyt/?vis=74033
Vinding
http://www.bold.dk/nyt/?vis=74033
Vinding
Senest rettet af Vinding 26. nov 2007, 17:05, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Farlige udtalelser fra Tude Frandsen
Vinding Skrev:
-------------------------------------------------------
> Mon ikke han tænder BIF inden kampen med disse
> udtagelser?
>
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=74033
>
> Vinding
Det kan godt være, at Frandsen får ” tændt op” under Bundby. Det er bare på en ret billig baggrund, at ”tænde op” under noget, som er en fuser. Jeg mener heller ikke, at der er meget krudt i Bundby.
> Mon ikke han tænder BIF inden kampen med disse
> udtagelser?
>
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=74033
>
> Vinding
Det kan godt være, at Frandsen får ” tændt op” under Bundby. Det er bare på en ret billig baggrund, at ”tænde op” under noget, som er en fuser. Jeg mener heller ikke, at der er meget krudt i Bundby.
-
Vinding
Det ser ud til at Tude Frandsen får noget at tude over. BIF virker skarpe i dag. De vil hvis have udesejren i dag.
Vinding
Vinding
-
YahooSeeker [Bot]
Ja, ja, nu er det jo Claus Bo Larsen, som dømmer kampen. Ham kender vi jo blandt andet fra kampen mod EfB - så alt kan nå at ske endnu.
-
JesperFCM
Så vandt Bundby, men at se hvordan spillere, trænere og tilhængere omfavne hinanden efter slutfløjtet og se spillerne lige nu (25 minutter efter slutfløjt) stå i overtrækstøj og lade sig hylde som om de havde vundet et DM vidner om hvor dybt de er sunket. Det er trods alt kun VFF de har slået...
Som spillerne står der er de sgu mere til grin end hvis de havde tabt.
Som spillerne står der er de sgu mere til grin end hvis de havde tabt.
-
BW#2264
Men for helvede hvor var det fedt at det blev i Viborg de hentede udesejren - og endda med 10 mand... Haha...
VFF er simpelthen bare røvhamrende elendige
VFF er simpelthen bare røvhamrende elendige
-
Altoriso
Re: Brøndby vandt
Det virker som om du ikke kender til de mekanismer, som folk i modgang oplever når de får en succesoplevelse..
Netop Brøndby IF har altid gjort meget ud af at "stå sammen" - noget som feks Henrik Jensen ( hjælpetræner i BIF) idag har meldt som savnet
De ting som opstår efter kampen er jo netop et tegn på at man gerne vil finde de ting frem igen
Jeg må indrømme at dine konstateringer ikke "holder vand"
Netop Brøndby IF har altid gjort meget ud af at "stå sammen" - noget som feks Henrik Jensen ( hjælpetræner i BIF) idag har meldt som savnet
De ting som opstår efter kampen er jo netop et tegn på at man gerne vil finde de ting frem igen
Jeg må indrømme at dine konstateringer ikke "holder vand"
-
JesperFCM
Ha Ha Altoriso - har du drukket andet end vand...
Bundby har snakket om at stå sammen i 1,5 år og om gamle dyder. Så lykkedes det en enkelt gang mod et lortehold og du tror åbenbart stadig på, at bare man står sammen så er det nok.
At andre klubber har fået bedre økonomi, bedre stadions, bedre spillere, bedre ledelse etc., mens Bundby selv har stået lidt stille, er ligegyldigt - bare man står sammen?
Min påstand understøttes af P. Bjerregaards nylige udtalelser i LPS.
De "mekanismer" du taler om - er det ikke de trods reaktioner som burde være kommet hver gang efter 24 kampe på udebane uden sejr - og så være rykket sammen...
Viborg tabte og Bundby blev til grin - fedt.
Bundby har snakket om at stå sammen i 1,5 år og om gamle dyder. Så lykkedes det en enkelt gang mod et lortehold og du tror åbenbart stadig på, at bare man står sammen så er det nok.
At andre klubber har fået bedre økonomi, bedre stadions, bedre spillere, bedre ledelse etc., mens Bundby selv har stået lidt stille, er ligegyldigt - bare man står sammen?
Min påstand understøttes af P. Bjerregaards nylige udtalelser i LPS.
De "mekanismer" du taler om - er det ikke de trods reaktioner som burde være kommet hver gang efter 24 kampe på udebane uden sejr - og så være rykket sammen...
Viborg tabte og Bundby blev til grin - fedt.
-
Altoriso
JesperFCM Skrev:
> Ha Ha Altoriso - har du drukket andet end vand...
Jeg drikker præcis det jeg har lyst til, og det er vel min egen sag
> Bundby har snakket om at stå sammen i 1,5 år og om
> gamle dyder. Så lykkedes det en enkelt gang mod et
> lortehold og du tror åbenbart stadig på, at bare
> man står sammen så er det nok.
Brøndby har altid snakket om, og har altid stået sammen...
Jeg snakker om hvad det er Brøndby altid har stået for - noget som du tilsyneladende ikke har forstået
FCM har vel nærmest "kopieret" en lignende model ( noget som de fleste fodboldklubber vel egentlig gerne vil.. )
> At andre klubber har fået bedre økonomi, bedre
> stadions, bedre spillere, bedre ledelse etc., mens
> Bundby selv har stået lidt stille, er ligegyldigt
> - bare man står sammen?
Ved ikke med ledelsen - det er vel en defintion, men de andre ting passer jo ikke helt - man kan måske sige at andre på visse områder er kommet på samme niveau
> Min påstand understøttes af P. Bjerregaards nylige
> udtalelser i LPS.
Synes ikke der var noget dér, der underbygger noget som helst..
> De "mekanismer" du taler om - er det ikke de trods
> reaktioner som burde være kommet hver gang efter
> 24 kampe på udebane uden sejr - og så være rykket
> sammen...
Mekanismen drejer sig udelukkende om glæden ved en sejr, og det var den du startede med i dit første indlæg !
> Viborg tabte og Bundby blev til grin - fedt.
Viborg tabte og Brøndby fik endelig en sejr på udebane i Jylland - længere er den da ikke
> Ha Ha Altoriso - har du drukket andet end vand...
Jeg drikker præcis det jeg har lyst til, og det er vel min egen sag
> Bundby har snakket om at stå sammen i 1,5 år og om
> gamle dyder. Så lykkedes det en enkelt gang mod et
> lortehold og du tror åbenbart stadig på, at bare
> man står sammen så er det nok.
Brøndby har altid snakket om, og har altid stået sammen...
Jeg snakker om hvad det er Brøndby altid har stået for - noget som du tilsyneladende ikke har forstået
FCM har vel nærmest "kopieret" en lignende model ( noget som de fleste fodboldklubber vel egentlig gerne vil.. )
> At andre klubber har fået bedre økonomi, bedre
> stadions, bedre spillere, bedre ledelse etc., mens
> Bundby selv har stået lidt stille, er ligegyldigt
> - bare man står sammen?
Ved ikke med ledelsen - det er vel en defintion, men de andre ting passer jo ikke helt - man kan måske sige at andre på visse områder er kommet på samme niveau
> Min påstand understøttes af P. Bjerregaards nylige
> udtalelser i LPS.
Synes ikke der var noget dér, der underbygger noget som helst..
> De "mekanismer" du taler om - er det ikke de trods
> reaktioner som burde være kommet hver gang efter
> 24 kampe på udebane uden sejr - og så være rykket
> sammen...
Mekanismen drejer sig udelukkende om glæden ved en sejr, og det var den du startede med i dit første indlæg !
> Viborg tabte og Bundby blev til grin - fedt.
Viborg tabte og Brøndby fik endelig en sejr på udebane i Jylland - længere er den da ikke
-
JesperFCM
Jeg prøver igen...
Når jeg skriver at andre klubber har fået bedre økonomi, ledelse, spillere m.m. mener jeg ikke i forhold til Brøndby, men i forhold til hvad den pågældende klub tidligere kunne præstere. Der er kommet bedre økonomi, flere tilskurere/tilhængere, mere interesse og bedre ledelse i de klubber der i dag ligger i superligaen end for blot få år siden.
Siden Brøndby havde deres absolutte storhedstid er de andre klubber rykket kraftigt fremad på flere områder(bl. a. IFS & Herning F.) Jeg sammenligner de andre klubber med sig selv - ikke Brøndby.
Prøv at se LPS igen - det er lige nøjagtigt det Bjerregaard siger.
Angående "mekanismer" siger jeg ikke andet end at det er sjovt at se Brøndby fejre en sejr over VFF så længe. Det er dig der fremkommer med nogle mekanismer om hvad der nu kan ske.
> Viborg tabte og Brøndby fik endelig en sejr på udebane i Jylland - længere er den da ikke
Det var da en voldsom glæde at udstråle af en person der har skrevet snart 3.000 indlæg herinde, når en ærkehadeklub som VFF taber.
Jeg synes det var fedt at VFF tabte og jeg synes det var sjovt at se hvordan Brøndby fejrede sejren.
Du betvivler om jeg har forstået Brøndbys værdigrundlag - som du mener FCM prøver at kopiere. JA det har jeg nok ikke helt fat i - kan du ikke forklare det?
Når jeg skriver at andre klubber har fået bedre økonomi, ledelse, spillere m.m. mener jeg ikke i forhold til Brøndby, men i forhold til hvad den pågældende klub tidligere kunne præstere. Der er kommet bedre økonomi, flere tilskurere/tilhængere, mere interesse og bedre ledelse i de klubber der i dag ligger i superligaen end for blot få år siden.
Siden Brøndby havde deres absolutte storhedstid er de andre klubber rykket kraftigt fremad på flere områder(bl. a. IFS & Herning F.) Jeg sammenligner de andre klubber med sig selv - ikke Brøndby.
Prøv at se LPS igen - det er lige nøjagtigt det Bjerregaard siger.
Angående "mekanismer" siger jeg ikke andet end at det er sjovt at se Brøndby fejre en sejr over VFF så længe. Det er dig der fremkommer med nogle mekanismer om hvad der nu kan ske.
> Viborg tabte og Brøndby fik endelig en sejr på udebane i Jylland - længere er den da ikke
Det var da en voldsom glæde at udstråle af en person der har skrevet snart 3.000 indlæg herinde, når en ærkehadeklub som VFF taber.
Jeg synes det var fedt at VFF tabte og jeg synes det var sjovt at se hvordan Brøndby fejrede sejren.
Du betvivler om jeg har forstået Brøndbys værdigrundlag - som du mener FCM prøver at kopiere. JA det har jeg nok ikke helt fat i - kan du ikke forklare det?
-
Altoriso
Vi er vist nødt til at gå tilbage til det første indlæg du skrev om Brøndbys sejr 
Jeg citerer lige:
"Så vandt Bundby, men at se hvordan spillere, trænere og tilhængere omfavne hinanden efter slutfløjtet og se spillerne lige nu (25 minutter efter slutfløjt) stå i overtrækstøj og lade sig hylde som om de havde vundet et DM vidner om hvor dybt de er sunket. Det er trods alt kun VFF de har slået...
Som spillerne står der er de sgu mere til grin end hvis de havde tabt."
Hvorfor er det at du vil have, at Brøndby IF som fodboldklub og som fanskare IKKE må have lov at glæde sig over deres første Liga-sejr i Jylland i 25 kampe ?
Skal spillerne ikke have lov til SAMMEN med deres fans at nyde sejren ?
Det er jo trods alt de samme spillere og fans ( mere eller mindre) der har været midt i krisen
Jeg gad godt at se så mange trofaste fans i FCM !!
At det er Viborg de har vundet over er da ligegyldigt, når det nu totalt drejer sig om SÅ mange ikke-vundne kampe mod alle mulige modstandere i Jylland over de sidste 1½ år
Jeg citerer lige:
"Så vandt Bundby, men at se hvordan spillere, trænere og tilhængere omfavne hinanden efter slutfløjtet og se spillerne lige nu (25 minutter efter slutfløjt) stå i overtrækstøj og lade sig hylde som om de havde vundet et DM vidner om hvor dybt de er sunket. Det er trods alt kun VFF de har slået...
Som spillerne står der er de sgu mere til grin end hvis de havde tabt."
Hvorfor er det at du vil have, at Brøndby IF som fodboldklub og som fanskare IKKE må have lov at glæde sig over deres første Liga-sejr i Jylland i 25 kampe ?
Skal spillerne ikke have lov til SAMMEN med deres fans at nyde sejren ?
Det er jo trods alt de samme spillere og fans ( mere eller mindre) der har været midt i krisen
Jeg gad godt at se så mange trofaste fans i FCM !!
At det er Viborg de har vundet over er da ligegyldigt, når det nu totalt drejer sig om SÅ mange ikke-vundne kampe mod alle mulige modstandere i Jylland over de sidste 1½ år
-
JesperFCM
De må glæde sig lige så meget som de vil - men havde du for bare 1 år siden forventet den reaktion fra Brøndby efter en sejr over VFF? Jeg mener bare det siger lidt om hvordan Deres situation har været.
Hvorfor kommenterer du ikke på mine andre påstande/spørgsmål? Tog du fejl?
Hvorfor kommenterer du ikke på mine andre påstande/spørgsmål? Tog du fejl?
-
JesperFCM
Thomas Rasmussen er åbenbart enig med mig i, at det er sjældent BIF er så glade for en udesejr.
http://www.bold.dk/nyt/?vis=74497
http://www.bold.dk/nyt/?vis=74497
-
Altoriso
JesperFCM Skrev:
> De må glæde sig lige så meget som de vil - men
> havde du for bare 1 år siden forventet den
> reaktion fra Brøndby efter en sejr over VFF? Jeg
> mener bare det siger lidt om hvordan Deres
> situation har været.
Netop derfor er reaktionen jo mere aktuel , ikke ?
> Hvorfor kommenterer du ikke på mine andre
> påstande/spørgsmål? Tog du fejl?
Næ jeg kan bare ikke se hvad andre klubbers formåen har med Brøndbys sejr at gøre...
Jeg tror stadig at Brøndby med denne sejr får vendt bøtten, og som du kan se på DR-Tekst TV, så er feks Retov ude at sige "at han er rigtig stolt af at spille i denne klub"
Og at det var "en virkelig hurdle" de nu fik overstået
Jeg ser mere dit indlæg som en "sviner" til Brøndby, og det skal du da have lov til at gøre..
Jeg kan bare ikke forstå at du ikke helt vil unde dem deres sejr
PS
jeg er såmænd rigtig glad for at de slog Viborg, men hvor Viborg før i tiden var "arvefjender" er de idag for meget totalt ligegyldige
Jeg havde "jublet" mere hvis Brøndby havde vundet over AaB
> De må glæde sig lige så meget som de vil - men
> havde du for bare 1 år siden forventet den
> reaktion fra Brøndby efter en sejr over VFF? Jeg
> mener bare det siger lidt om hvordan Deres
> situation har været.
Netop derfor er reaktionen jo mere aktuel , ikke ?
> Hvorfor kommenterer du ikke på mine andre
> påstande/spørgsmål? Tog du fejl?
Næ jeg kan bare ikke se hvad andre klubbers formåen har med Brøndbys sejr at gøre...
Jeg tror stadig at Brøndby med denne sejr får vendt bøtten, og som du kan se på DR-Tekst TV, så er feks Retov ude at sige "at han er rigtig stolt af at spille i denne klub"
Og at det var "en virkelig hurdle" de nu fik overstået
Jeg ser mere dit indlæg som en "sviner" til Brøndby, og det skal du da have lov til at gøre..
Jeg kan bare ikke forstå at du ikke helt vil unde dem deres sejr
PS
jeg er såmænd rigtig glad for at de slog Viborg, men hvor Viborg før i tiden var "arvefjender" er de idag for meget totalt ligegyldige
Jeg havde "jublet" mere hvis Brøndby havde vundet over AaB
-
Altoriso
JesperFCM Skrev:
> Thomas Rasmussen er åbenbart enig med mig i, at
> det er sjældent BIF er så glade for en udesejr.
>
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=74497
Og han svarer sådan set også selv på det
"Det er lidt mærkeligt, at man skal stå og være så glad for at vinde herovre, men det bliver man nødt til, når det har været så lang tid vi har været under vejs for at få den her sejr. Og så har alle dem der står hernede også fortjent det. Det var ligesom at spille på hjemmebane, lyder det fra Rasmussen, der hentyder til de mange Brøndby-fans, der i dag havde taget turen til Viborg."
> Thomas Rasmussen er åbenbart enig med mig i, at
> det er sjældent BIF er så glade for en udesejr.
>
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=74497
Og han svarer sådan set også selv på det
"Det er lidt mærkeligt, at man skal stå og være så glad for at vinde herovre, men det bliver man nødt til, når det har været så lang tid vi har været under vejs for at få den her sejr. Og så har alle dem der står hernede også fortjent det. Det var ligesom at spille på hjemmebane, lyder det fra Rasmussen, der hentyder til de mange Brøndby-fans, der i dag havde taget turen til Viborg."