Hej, har set oddsene fra næste weekend, bet24:
Odds 2.00 på FCM hjemme slår AGF. - Synes det er alt for højt! - AGF har tabt 3 kampe i træk. Heraf 2 mod bundhold. - FCM er kommet rigtigt godt ud til foråret og mener oddset bør ligge på 1.50 eller 1.60.
Er jeg helt galt på den?
Odds 2.00?
-
Jean / BW# 1238
Re: Odds 2.00?
aalborg skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej, har set oddsene fra næste weekend, bet24:
>
> Odds 2.00 på FCM hjemme slår AGF. - Synes det er
> alt for højt! - AGF har tabt 3 kampe i træk. Heraf
> 2 mod bundhold. - FCM er kommet rigtigt godt ud
> til foråret og mener oddset bør ligge på 1.50
> eller 1.60.
Jeg synes nu ikke den er meget gal. Årsagerne til det "høje" odds:
FCM har spillet skidt i de seneste kampe på SAS Arena, specielt i den seneste kamp mod SIF.
Vi har en tradition med at det går galt mod AGF.
-------------------------------------------------------
> Hej, har set oddsene fra næste weekend, bet24:
>
> Odds 2.00 på FCM hjemme slår AGF. - Synes det er
> alt for højt! - AGF har tabt 3 kampe i træk. Heraf
> 2 mod bundhold. - FCM er kommet rigtigt godt ud
> til foråret og mener oddset bør ligge på 1.50
> eller 1.60.
Jeg synes nu ikke den er meget gal. Årsagerne til det "høje" odds:
FCM har spillet skidt i de seneste kampe på SAS Arena, specielt i den seneste kamp mod SIF.
Vi har en tradition med at det går galt mod AGF.
-
YahooSeeker [Bot]
Det bliver en spændende kamp,
Vi plejer altid at spille nogle spændende kampe mod GF, hvilket jeg tror vi kommer til igen, vi plejer altid at møde dem når de er i krise (Måske fordi de altid er i krise) : - )
Så de fighter noget ekstra, dette kunne man også se i kampen igår mod FCK, at de gav nogle hårde tacklinger og de kæmpede for det hele vejen.
Vi har jo vores fæstning, så det skal nok gå!
Og så er det jo altid dejligt når man kan vinde lidt ekstra penge..
Vi plejer altid at spille nogle spændende kampe mod GF, hvilket jeg tror vi kommer til igen, vi plejer altid at møde dem når de er i krise (Måske fordi de altid er i krise) : - )
Så de fighter noget ekstra, dette kunne man også se i kampen igår mod FCK, at de gav nogle hårde tacklinger og de kæmpede for det hele vejen.
Vi har jo vores fæstning, så det skal nok gå!
Og så er det jo altid dejligt når man kan vinde lidt ekstra penge..
-
YahooSeeker [Bot]
Vi skal bare være glad for så høje odds som muligt, jo flere penge er der at tjene. Og desuden kan GF jo ikke blive ved med at tabe, selvom det ellers lyder som en dejlig tanke
-
YahooSeeker [Bot]
Hallo Mester Ålborg...
VI er alle taknemmelige for de dejlige gave odds...
-
Thomas Lund
Re: Fight!
AGfs fighterånd har jo netop været årsagen til at de gang på gang har kørt os over i dele af eller hele kampe. Hvis vi ikke har 11 mand der er 100 % klar fra start, så vil det ske igen.
Vi skal gå ind og tage nærkampene fra start og vise hvem der bestemmer og ikke lade os kyse. Det burde ikke være et problem på hjemmebane, men troen på at vi ikke kan tabe på SAS Arena må ikke blive en sovepude. Især mod SIF så det ikke godt ud på midtbanen hvor vi konstant blev overspillet. Jeg ville egentlig helst se Rathe og Frandsen på midten fra start, for jeg forventer ikke at det bliver kønt at se på de første 30 minutter.
Til gengæld viste BW mod SIF at selvom spillet ikke kørte, så kunne vi stadig bakke op om holdet. Den gejst må vi igen vise og overføre den til holdet, når vi kommer til søndag.
Lund
Vi skal gå ind og tage nærkampene fra start og vise hvem der bestemmer og ikke lade os kyse. Det burde ikke være et problem på hjemmebane, men troen på at vi ikke kan tabe på SAS Arena må ikke blive en sovepude. Især mod SIF så det ikke godt ud på midtbanen hvor vi konstant blev overspillet. Jeg ville egentlig helst se Rathe og Frandsen på midten fra start, for jeg forventer ikke at det bliver kønt at se på de første 30 minutter.
Til gengæld viste BW mod SIF at selvom spillet ikke kørte, så kunne vi stadig bakke op om holdet. Den gejst må vi igen vise og overføre den til holdet, når vi kommer til søndag.
Lund
-
aalborg
Jeps... det er godt, så var også for at I kunne tjene lidt ekstra penge:)
1. Brøndby
2. FCK
3. FCM
4. AaB
5. OB
6. EfB
7. VFF
8. AGF
9. SIF
10. RFC
11. FCN
12. HBK