Da Bochunm blev besejret 2-1 af danskerklubben Schalke i aften.
BW # 163
Skov-Jensen snuppede et straffe...
-
BW # 163
Skov-Jensen snuppede et straffe...
Senest rettet af BW # 163 25. nov 2006, 13:58, rettet i alt 1 gang.
-
Dahl Nielsen
Re: Skov-Jensen snuppede et straffe...
BW # 163 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Da Bochunm blev besejret 2-1 af danskerklubben
> Schalke i aften.
>
> BW # 163
Ja, men med Søren Larsen (det normale førstevalg) ude har de også kun Leven Kobiashvili til at sparke straffe - samtidig med, at Peter Skov-Jensen ikke er verdens dårligste keeper
Men hvad Manager-spillene end siger, så er Kuranyi i hvert fald ikke den skarpeste straffesparksskytte, så han er ikke inde i overvejelserne.
Til gengæld kan vi (i det mindste Zeberdee og jeg selv) glæde os over Schalkes sejr, hvilket betyder at de fastholder førstepladsen. Vi kan så alle sammen glæde os over, at både Tommy Bechmann (Bochum) og Søren Larsen blev skiftet ind i anden halvleg, og dermed begge gjorde come-back efter langvarige skader.
-------------------------------------------------------
> Da Bochunm blev besejret 2-1 af danskerklubben
> Schalke i aften.
>
> BW # 163
Ja, men med Søren Larsen (det normale førstevalg) ude har de også kun Leven Kobiashvili til at sparke straffe - samtidig med, at Peter Skov-Jensen ikke er verdens dårligste keeper
Men hvad Manager-spillene end siger, så er Kuranyi i hvert fald ikke den skarpeste straffesparksskytte, så han er ikke inde i overvejelserne.
Til gengæld kan vi (i det mindste Zeberdee og jeg selv) glæde os over Schalkes sejr, hvilket betyder at de fastholder førstepladsen. Vi kan så alle sammen glæde os over, at både Tommy Bechmann (Bochum) og Søren Larsen blev skiftet ind i anden halvleg, og dermed begge gjorde come-back efter langvarige skader.
-
Sebdk
> Til gengæld kan vi (i det mindste Zeberdee og jeg
> selv) glæde os over Schalkes sejr, hvilket betyder
> at de fastholder førstepladsen. Vi kan så alle
> sammen glæde os over, at både Tommy Bechmann
> (Bochum) og Søren Larsen blev skiftet ind i anden
> halvleg, og dermed begge gjorde come-back efter
> langvarige skader.
Det kan vi nemlig!
Zeberdee - Ich bin ein Schalker
> selv) glæde os over Schalkes sejr, hvilket betyder
> at de fastholder førstepladsen. Vi kan så alle
> sammen glæde os over, at både Tommy Bechmann
> (Bochum) og Søren Larsen blev skiftet ind i anden
> halvleg, og dermed begge gjorde come-back efter
> langvarige skader.
Det kan vi nemlig!
Zeberdee - Ich bin ein Schalker
-
YahooSeeker [Bot]
Straffespark er faktisk en af Skov´s spidskompetancer. Jeg har set ham stå og snuppe stort set alle til en straffesparkskonkurrence efter træning engang. Det var kun Skoubo og Bo Hansen der kunne holde over halvdelen inde.