SAS Arena, irreterende???

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lars

SAS Arena, irreterende???

Indlæg af Lars »

http://ekstrabladet.dk/gallerier/articl ... y&start=13

SAS Arena nomineret til DKs mest irreterende sted. Det maa have väret en udefan der stod for nomineringen.
Senest rettet af Lars 8. nov 2006, 22:02, rettet i alt 1 gang.

Hafferlaf

Re: SAS Arena, irreterende???

Indlæg af Hafferlaf »

Personen bag skulle vel aldrig være en grå mus som ingen lægger mærke til?

Det er vel bare endnu et bevis på at FCM er blevet så store, at folk gider at hidse sig op på klubben.

Iøvrigt er flertallet af nomineringerne ganske uopfindsomme.

Kim

Indlæg af Kim »

teksten til billedet:

13. Freddy har nomineret SAS Arena i Herning. Han beskriver det, som en by man helst vil køre udenom.

---

Det må være byen Herning Freddy ikke bryder sig om, SAS Arena i Herning er et stadion og ikke en by... men så langt er Freddy nok ikke kommet i sin bevisthed...
Gad vide om det var en ob-fan med tømmermænd, der fra i søndags syntes SAS Arena er et trist sted :-)

BW #456

Hafferlaf

Indlæg af Hafferlaf »

Der står iøvrigt i den tilhørende artikel at det er en Silkeborg fan... hehe

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hvor mon EB har det billede fra, det kunne godt ligne et brud på copyright...

klt

Re: SAS Arena, irreterende??? (OT)

Indlæg af klt »

Ja, foretaget af indsenderen, og ikke EB.

Tror indsenderen har fundet billedet her:
http://www.stadiumguide.com/sasarena.htm
(samme dimensioner, samme filnavn "sasarena4", blot tilføjet en ID på ekstrabladets side).

Kent

Indlæg af Kent »

Ikke overraskende kan synderen findes her:

http://www.siforum.dk/phorum/read.php?f ... 09&t=19709

Man kan dog undre sig over, hvorfor de ikke har nomimeret Silkeborg stadion i stedet - det må da absolut være det mest irriterende sted at opholde sig som SIF-fan i øjeblikket.

Kent

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja det er ret tydeligt det billede. Har sendt en besked til EB om det, og fik svar tilbage om at de vil fjerne det.

Freddy som stjal det er i øvrigt ansat hos bestseller kan jeg se, så det er ikke en forsmået OBer...

johnnynielsen

Indlæg af johnnynielsen »

Klasse at få billedet fjernet :-)

Kim

Indlæg af Kim »

Det er ikke blevet fjernet.. der er blot kommet palle's navn på som fotograf...

billedteksten er stadig helt hen i skoven, men hva - man skal ikke sigte så højt når det kommer fra en sif-fan...

Som tidligere sagt burde silkeborg stadion været nomineret af denne sif'er, de har haft væsentlig flere dårlige oplevelser de sidste seks hjemmekampe end de har haft på SAS Arena.. :)

BW #456

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Hvis der er et sted i Danmark, som man bestemt ikke ønsker at være, er det sq da silkeborg stadion. Det er da det værste lort SAS ligaen nogensinde har set.

Man kan ikke se en skid fra udebaneafsnittet, og halvdelen af deres kampe bliver aflyst på grund af manglende varme i banen.

Er det i øvrigt ikke et krav for at være i SAS ligaen?

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Journalisten misforstod mig, og troede han bare kunne skrive mit navn på. Vi er i forsat dialog, medmindre de betaler for brugen (som jeg vil donere til TIFO-kassen på stedet) så bliver det slettet.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Så røg billedet, han siger han har bragt det videre til chefen om de vil betale.

Kunne være morsomt om TIFO-gruppen kunne få en donation fordi en person ville latterliggøre FCM :-D - men jeg tvivler nu på at de hoster op med noget :-)

Gæst

Indlæg af Gæst »

Hehe.. I tager nomineringen noget ilde op, synes jeg. (jeg har i øvrigt intet med det at gøre)

Hvad er det i øvrigt for en klokke, I har på stadion? Og i hvilken sammenhæng bruges den?

Jeg er bare nysgerrig.

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Lyden bruges til at gøre tilskuerne opmærksomme på aktuelle stillinger fra de øvrige SAS Liga kampe!

Besvar