http://webshop.ob.dk/preview/phorum/list.php?f=1
Det er den type underholdning, som man ikke helt ved om man skal grine eller græde af. Debatten er så typisk at den lige så godt kunne foregå herinde.
En fløj mener at ledelsen er uduelig, og at det er skandaløst at man sælger en profil og man derved ødelægger den kommende sæson (det er normalt også den fløj, der brokker sig, når spillere forlader klubben transferfrit ved kontraktudløb, og altid kræver indkøb af profiler).
Den anden fløj mener at det er godt af ledelsen, at de på 9 mdr har tjent 8 mio på en transferfri spiller, der havde kontraktudløb om 1 år.
Den sædvanlige diskussion om økonomi kontra sportslige ambitioner, der kan observeres i stort set alle danske klubber.
Personligt overraskes jeg efterhånden ikke længere af hvor umodent og uvidende fodboldfans kan opføre sig. For at blive taget seriøst, synes jeg det er nødvendigt at sætte sig blot minimalt ind i det økonomiske aspekt af klubbens drift. Enhver der gør det, vil vide at OB kom ud med et underskud på 7-8 mio sidste regnskabsår, og at det altså stort set kun er FCK og BIF, der kan sige nej til 8 mio for en 30-årig spiller med 1 år tilbage af kontrakten. Men nu er jeg jo også på økonomifløjen
Kent