Hej
Kan se på onside, at vi har Jeppe Hestehave (FCK) på prøve som højre back.. Nogen der kender ham?
Jeppe Hestehave
-
johnnynielsen
Jeppe Hestehave
Senest rettet af johnnynielsen 29. jun 2006, 20:31, rettet i alt 1 gang.
-
Bobby
Re: Jeppe Hestehave
Han er i hvert fald ikke indlemmet i førsteholdstruppen i FCK. I hvert fald ikke ifølge deres hjemmeside, men med det stærke hold de har, kan han jo godt være god alligevel. Men jeg kender intet til ham.
Men meget fornuftigt med en forstærkning på back pladsen.
Men meget fornuftigt med en forstærkning på back pladsen.
-
Ravnen
http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=182323
Hvordan kan man kalde en så ung spiller for en forstærkning?
Uden at kende Hestehave, så synes jeg da umiddelbart der ville have være mere fornuft i en hente en lidt mere rutineret som kunne have taget konkurrrencen på pladsen, ligeværdigt op med Ulrik.
Hvordan kan man kalde en så ung spiller for en forstærkning?
Uden at kende Hestehave, så synes jeg da umiddelbart der ville have være mere fornuft i en hente en lidt mere rutineret som kunne have taget konkurrrencen på pladsen, ligeværdigt op med Ulrik.
-
Jesper BW1100
Det koster jo nok en del penge at hente en der kan tage konkurrencen ligeværdigt op. Og det er nok ikke lige dem vi har flest af. Men det ville godt nok undre mig hvis de henter ham Hestehave. For han skal vel også købes fri i FCK, eller ?
-
mick
Jeg vil da klart kalde ham for en forstærkning,hvis vi vel og mærke kan få ham frit og det tror jeg vi kan. Ud fra de backs vi har nu,er der brug for flere og jeg vil næsten gå så langt som at sige han vil være fast starter.Han har holdt Henrik Smedegaard ude af startopstillingen på U20 landsholdet på højre back, og i øvrigt har han været på næsten alle landshold op igennem hans ungdomskarriere.