Træningsanlægget i Vejle?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Ulrik

Træningsanlægget i Vejle?

Indlæg af Ulrik »

er hvor ynglinge spiller mod U19-landsholdet i aften, men hvor ligger det? Er der en der har været der, der kan hjælpe? Ligger det tæt på stadion?

På forhånd tak
Ulrik
Senest rettet af Ulrik 25. apr 2006, 08:34, rettet i alt 1 gang.

Peter Ross

Re: Træningsanlægget i Vejle?

Indlæg af Peter Ross »

Vejle Idrætshøjskole
Ørnebjergvej 28
7100 Vejle

http://www.vih.dk/faciliteter/

Det skulle være spillestedet.
U19-landsholdet er i hvertfald indlogeret på Idrætshøjskolen, og jeg mener, at have overhørt Mark Hjort snakke om kunststofbanen ved Idrætshøjskolen i dag :-)

Peter Ross

Ulrik

Re: Træningsanlægget i Vejle?

Indlæg af Ulrik »

ok, tak for det - bor i Horsens og har tænkt mig at tage turen.

Mvh.
Ulrik

Peter Ross

Nederlag til ynglinge...

Indlæg af Peter Ross »

I følge en på Vejles forum, tabte vores ynglinge kampen med 4-2 (eller 4-3) til U19-landsholdet.

http://www.vb-fan.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3128

Peter Ross

Møller

Re: Nederlag til ynglinge...

Indlæg af Møller »

Vi tabte 4-2 efter 1-1 ved pausen

1-0 Danny ? (straffe)
1-1 Jude fra spids vinkel efter forsvarskiks
2-1 ?? (fælt målmandsdrop af Jonas L.)
3-1 ?? (efter hjørnespark)
3-2 Mark Hjorth - kanon langskud
4-2 ?? (Flot gennembrud og knaldhårdt indlæg fra højre)

FCM var rigtig godt med i 1. halvleg, mens det kneb lidt mere i 2. halvleg hvor Danmark skiftede 10 nye ind fra starten. Glimrende kamp!

Møller

Ulrik

Re: Nederlag til ynglinge...

Indlæg af Ulrik »

Det var en meget intens kamp, hvor vi ville vise at vi kunne være med på allerhøjeste niveau, og hvor alle på U19-holdet ville bevise deres værd overfor landstræneren. Der blev kæmpet om hver en meter, og det resulterede i, at der ikke var så meget etableret spil fra nogen af holdene. Vi havde dog 3-4 gode chancer i 1.halvleg, hovedsageligt stikninger til Jude og Baba der kunne have givet mål. Specielt Baba var god til at nå først på bolden og få skærmet af for sin modstander. Målet blev sat ind af Jude, der opsnappede en tilbagelægning. Inden da havde Bak et godt ryk op af banen, fik bolden inde i feltet - og helflugtede den ud til hjørneflaget. Thygesen var ved at brække sig af grin på sidelinien, og Bak var vist heller ikke tilfreds... jeg har i før ønsket at se Bak på midtbanen og han fik chancen i anden halvleg - det vil jeg helst ikke se igen! Til genghæld synes jeg, at Yakubu gjorde det godt på midten. Ikke ret stor, men kom først på mange bolde og var god til at stresse modstanderne. Jeg gik 20 min inde anden halvleg, som indtil da havde været domineret af U19.

Ulrik

Besvar