Nyheder?
-
YahooSeeker [Bot]
Nyheder?
Efter som newstickeren til FCM.dk ikke fungere efter der er kommet ny hjemmeside, og set i det lys at der nu er kommet noget der ligner en nyhedsstrøm, kunne vi så ikke lave et underforum der hedder nyheder?
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 23. jan 2006, 18:07, rettet i alt 1 gang.
-
Kim
Re: Nyheder?
Hej Mikkel!
EN venlig sjæl hos Vermøe var hurtig i vendingen, derfor virker tickere - prøv engang
BW #456
EN venlig sjæl hos Vermøe var hurtig i vendingen, derfor virker tickere - prøv engang
BW #456
-
YahooSeeker [Bot]
Den virker ikke hos mig. Men det er nok som Kent skriver fordi jeg ikke bruger IE.
Det kunne derfor måske være en ide at få et nyhedsforum, da jeg i hver fald er overrasket over at der ikke var nogen der havde kommeteret klubbens nyheder om talentafdelingen igår, noget som folk plejer at gå meget op i. Så der må være flere der har samme problem aom mig?
Er der iøvrigt statestik på hvilke browsere brugerne benytter?
Det kunne derfor måske være en ide at få et nyhedsforum, da jeg i hver fald er overrasket over at der ikke var nogen der havde kommeteret klubbens nyheder om talentafdelingen igår, noget som folk plejer at gå meget op i. Så der må være flere der har samme problem aom mig?
Er der iøvrigt statestik på hvilke browsere brugerne benytter?
-
Jacobbay
Jeg benytter heller ikke IE men istedet Opera og her virker nyhederne fint.
Jeg tror man skal passe på med at få for mange forums, således man skal "bladre rundt" flere steder for at diskutter emner om FCM. Det er vel også for det meste nyheder, enten fra FCM.dk eller andre medier, der bliver diskuteret på Ulvegraven nu.
Jeg tror man skal passe på med at få for mange forums, således man skal "bladre rundt" flere steder for at diskutter emner om FCM. Det er vel også for det meste nyheder, enten fra FCM.dk eller andre medier, der bliver diskuteret på Ulvegraven nu.