Tommy Bechmann

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Ravnen

Tommy Bechmann

Indlæg af Ravnen »

Ja hvis Jens Ørgaard skulle læse med her, så ville Bechmann her være en fin julegave til FCM. Han får ingen spilletid for Bochum, på trods af at de roder rundt i 2. bundesliga. En dynamisk og arbejdssom angriber, absolut en type vi kunne bruge :-)

http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=142195

Vi mangler seriøst et skarpt alternativ til Frank og David, der skal konkurrence til at holde dem ved ilden.
Et andet alternativ kunne være Peter Graulund som trues med en fyreseddel i Malmø, men så vil jeg nu foretrække Bechmann ;-)
Senest rettet af Ravnen 29. sep 2005, 16:47, rettet i alt 1 gang.

calleburn

Re: Tommy Bechmann

Indlæg af calleburn »

ja han ville være god at have til at løbe rundt oppe foran.. og hvis han kan genfinde sin gamle form kna vi sælge ham videre og tjene på ham..! Men er han ikke lidt dyr??

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Der er ingen tvivl om at at bechmann ville være en betydelig forstærkning. Men det er bare ikke en realistisk mulighed af 2 grunde. 1. Han udtalte selv for et par dage siden at en tilbagevenden til DK ikke er et tema fordi han ville blive i udlandet et par år endnu. 2 Manden er ganske enkelt for dyr for os.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Spørgsmålet er hvor dyr han egentlig er når han ingen spilletid får, netop spilletiden kan også være det der får ham til at vende tilbage til DK :-)

calleburn

Indlæg af calleburn »

må håbe han vælger os, hvis han vender tilbage..

hvis vi kommer i gruppespilet i uefa cuppen kan det være vi har råd..!

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Han står jo i næsten samme situation som Graulund gjorde da han fik den kolde skulder i Bochum. Han var kraftigt på tale til AGF men der var det netop Prisen som hindrede et køb. Min pointe er at Bochum ikke er en klub med en økonomi som kan bære at give et millionbeløb for en spiller og kort tid efter sælge samme mand for en slik.

Selvfølgelig vil spilletid hos os være noget der trækker, men skal man tro hans egne ord vil han ikke hjem. Men så igen i fodbold sker der jo ting og sager. Så jeg håber da han er en mulighed. For han er en dejlig uortodoks type som David nielsen. Men han har bare den fordel frem for david at han osse scorer mål

calleburn

Indlæg af calleburn »

Hmm David er da topscore i FCM sammen med Jesper Mikkelsen.. Han brænder mange chancer men er da stadig vores topscore..!

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

godt nok er han topscorer, men 6 mål i 22 kampe i SAS ligaen og UEFA cuppen vidner ikke ligefrem om en skarp angriber

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

manden har jo aldrig været en mand som scorer mange mål i løbet af en sæson. Bare spørg i fck og Aab. Men derfor er han stadig værdifuld spiller for os.

calleburn

Indlæg af calleburn »

ja han kæmper jo røven ud af buskerne.!

og går hårdt ind i nær kampene.. som de andre også burde..

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Det er nemlig det han gør.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes David gør det okay selvom han ikke scorer helt det antal mål han burde, Frank er jo også en god angriber. Jeg synes blot vi mangler et jævnbyrdigt alternativ så der er lidt konkurrence om at starte inde, hvilket forhåbentlig kunne give nogle flere mål. Vores angribere scorer slet ikke nok pt.

calleburn

Indlæg af calleburn »

ja kan du have ret i.. men kærgård kommer vel..?

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

calleburn skrev:
-------------------------------------------------------
> ja kan du have ret i.. men kærgård kommer vel..?

Ja det har du så til gengæld ret i. Snakkede med ham efter SIF kampen, han er meget tændt efter at komme ind og vise hvad han kan :-)

calleburn

Indlæg af calleburn »

glæder mig til at se hans evner.. og om han kan komme helt op i gear og trude david og franks plads i startopstillingen..!

Besvar