Transfer sommer 2020
Re: Transfer sommer 2020
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/bek ... -angriber/
Så er Luca hentet. Lækkert med en target man oppe foran. Jeg tror sagtens at vi kan glæde os.
Så er Luca hentet. Lækkert med en target man oppe foran. Jeg tror sagtens at vi kan glæde os.
https://www.fcm.dk/nyheder/tysk-maalsco ... dtjylland/
Så er den også officielt. Men det har jo været forventer i et stykke tid.
Så er den også officielt. Men det har jo været forventer i et stykke tid.
Ronnie til Charlton ifølge EB.dk/live
Kl 19.58 på ebs liveupdate fra Klaus Egelund:
“Der er meget nyt undervejs i FC Midtjylland. Det bliver nogle vilde timer, der venter. Luca Pfeiffer er den mest oplagte.“
Gad vide hvad der kan ske frem til 00.00 :-/
“Der er meget nyt undervejs i FC Midtjylland. Det bliver nogle vilde timer, der venter. Luca Pfeiffer er den mest oplagte.“
Gad vide hvad der kan ske frem til 00.00 :-/
Jeg tror han tænker på:
Ind: Pfeiffer
Ud: Schwartz og Okosun
Ind: Pfeiffer
Ud: Schwartz og Okosun
Spørgsmål til EB teansferupdate:
“Hvilke Danske klubber skal man holde øje med nu på nuværende tidspunkt“
21:08
Svar fra Klaus Egelund
@Nicolai - Der er en del klubber i vigør. AGF (Højer?), AaB (angriber), OB (Okosun og venstre back), FC Midtjylland (har intet offentliggjort endnu), Vejle (Finnbogason)
Dette er 5 min efter de bekræftede Okusun som officiel.
Måske er det RS, jeg fornemmer det bare som om der er noget mere. Måske er det blot et håb
“Hvilke Danske klubber skal man holde øje med nu på nuværende tidspunkt“
21:08
Svar fra Klaus Egelund
@Nicolai - Der er en del klubber i vigør. AGF (Højer?), AaB (angriber), OB (Okosun og venstre back), FC Midtjylland (har intet offentliggjort endnu), Vejle (Finnbogason)
Dette er 5 min efter de bekræftede Okusun som officiel.
Måske er det RS, jeg fornemmer det bare som om der er noget mere. Måske er det blot et håb
Jeg tror ikke der sker mere nu. Det er vel også fint nok hvis man ikke kunne få en god nok CB.
Mon ikke der sker noget vildt i næste vindue i stedet.
Mon ikke der sker noget vildt i næste vindue i stedet.
Man ved aldrig med FCM, der kan godt komme en kanin. Læste et sted, at de måske kunne få nogle spillere tilbudt som gerne vil spille CL, og som i sidste øjeblik mangler en klub. Så det kører formentlig til døren smækker i.
Det er død og pine nødvendigt med en midtstopper på samme niveau som Scholz og Erik, da der er masser af kampe, CL og Superliga, hvor vi ikke må gå ned på niveau, når der roteres eller hvis vi får karantæner eller skader. Desuden er det sikkert at en af de skifter til vinter, hvorfor det kunne være optimalt at spille den nye ind de næste 3 måneder.
Så hent da Bubacarr Sanneh
Han er ikke god nokLupus1999 skrev: ↑5. okt 2020, 21:26Det er død og pine nødvendigt med en midtstopper på samme niveau som Scholz og Erik, da der er masser af kampe, CL og Superliga, hvor vi ikke må gå ned på niveau, når der roteres eller hvis vi får karantæner eller skader. Desuden er det sikkert at en af de skifter til vinter, hvorfor det kunne være optimalt at spille den nye ind de næste 3 måneder.
Vi har ikke droppet tanken om en ny CB. Der arbejdes fortsat på nyt navn.
Jeg tror ikke at du skal forvente en ny person til bagkæden i dette transfervindue. Det var heller ikke eksklusivt bagkædens skyld mod Horsens, der var flere faktorer i spil.Lupus1999 skrev: ↑5. okt 2020, 21:26Det er død og pine nødvendigt med en midtstopper på samme niveau som Scholz og Erik, da der er masser af kampe, CL og Superliga, hvor vi ikke må gå ned på niveau, når der roteres eller hvis vi får karantæner eller skader. Desuden er det sikkert at en af de skifter til vinter, hvorfor det kunne være optimalt at spille den nye ind de næste 3 måneder.
Det er tydeligt for enhver at hele holdet er mere ustabilt når en af de to sidder udenfor.
Det har vi set i Superligaen, hvor vi har tilladt mange chancer i mod. Pasningerne frem i banen er heller ikke gode nok fra James. Der skal være tre klasse midtstoppere og så kan 4. valget være Japhet.
Det har vi set i Superligaen, hvor vi har tilladt mange chancer i mod. Pasningerne frem i banen er heller ikke gode nok fra James. Der skal være tre klasse midtstoppere og så kan 4. valget være Japhet.