Transfer sommer 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Administrator

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Administrator »

Matjavsen skrev:
7. aug 2019, 12:52
Jacob skrev:
7. aug 2019, 12:28
Administrator skrev:
7. aug 2019, 11:32
Så laver vi lige en gætteleg.

Næste transfer der vedrører Fcm (ind eller ud)

Spiller og klub.
Hvorfor ødelægge tråden, som endelig fungerer igen, med en gætteleg? Kan det ikke få sin egen tråd?
Jeg har en anelse om det er fordi der sker noget inden længe :)
Jvf de oplysninger jeg har, så er det godt gættet.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Administrator skrev:
7. aug 2019, 11:32
Så laver vi lige en gætteleg.

Næste transfer der vedrører Fcm (ind eller ud)

Spiller og klub.
Når du skriver det sådan der, vil jeg tro, at det er på ind-siden at der sker noget, da det efterhånden ikke er noget Breaking hvis Paul, MDH eller MDT endelig har fundet en destination. :)

Skyder på Alexander Bah fra SønderjyskE, omend jeg tror, at det er et større navn, der er på vej.
/ ABT

Billede

JBT

Indlæg af JBT »

Ud, Mads Døhr Thychosen
Destination, Silkeborg if

Ind, Adam Andersson
Destination, BK Häcken

THenry

Indlæg af THenry »

Lupus1999 skrev:
7. aug 2019, 13:03
Mit gæt:
En transferfri Johan Larsson 😉
Tvivler ret stærkt på det. Der er ingen videresalgspotentiale i ham, Joel skal gerne spille fast, så vi kan skyde ham af til store penge, Larsson ønsker næppe at skifte til os for at sidde på bænken, og derudover vil han kræve en kæmpe løn (der er vist noget med at han ikke kan komme på forskerordningen).

Jeg er dog helt enig i, at det er positionen, vi skal handle til (alternativt en central midt, hvis man vurderer, at Polle er helt færdig). Gerne en ung talentfuld spiller, der er klar på 1 år e.l. som første reserve på højre wing back, og som kan overtage pladsen, når Joel bliver solgt. Samme case, som da vi hentede Sørloth, der skulle være reserve for Paul i det første år ;)

ben2han

Indlæg af ben2han »

Er der et sted hvor FCM burde steppe op, så er det på målmandsposten, altså hvis man vil gå et skridt op, J. Hansen har sine mangler, nemlig dødbolde der bliver lagt ind i feltet, og det ved modstanderne. Mikkel Andersen er marginal målmand.

FCK har 2 klassemålmænd.

FCM burde hente Rønnow, som er en komplet målmand, 27 år og der er noget at bygge på. Frankfurt har hentet en målmand til 50 mill kr. og Rønnow lufter at smutte.

Spørgsmålet er om han vil tilbage til DK ?

henker

Indlæg af henker »

ben2han skrev:
7. aug 2019, 14:27
Er der et sted hvor FCM burde steppe op, så er det på målmandsposten, altså hvis man vil gå et skridt op, J. Hansen har sine mangler, nemlig dødbolde der bliver lagt ind i feltet, og det ved modstanderne. Mikkel Andersen er marginal målmand.

FCK har 2 klassemålmænd.

FCM burde hente Rønnow, som er en komplet målmand, 27 år og der er noget at bygge på. Frankfurt har hentet en målmand til 50 mill kr. og Rønnow lufter at smutte.

Det er godt at du kan se at vi mangler målmand til næste sæson. Og det vil være dejlig at kunne have en ny klar, og får tid til at integrere sig ind til holdet. Det vil være lækker at have rønnow til fcm.. Jatak herfra.. 👍

Men som man kunne se at A-holdet skriger efter de back.. Vi har kun 3. Joel, Paulinho og Dyhr.. Derfor mener jeg at vi bør jagter efter back første og bagefter målmand.

THenry

Indlæg af THenry »

Jeg vil hellere sætte mine penge på en kontraktforlængelse til Jesper Hansen, end at vi køber en ny målmand, inden transfervinduet lukker...

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

THenry skrev:
7. aug 2019, 15:36
Jeg vil hellere sætte mine penge på en kontraktforlængelse til Jesper Hansen, end at vi køber en ny målmand, inden transfervinduet lukker...
En klart fornuftigere og billigere løsning.

Er det i dag, man skal sidde klar med F5? Det engelske vindue lukker i morgen kl. 18, hvis vi har udgående transfers dertil.

Xort
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Xort »

Mads Roerslev fra Brentford er et frækt bud :)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Xort skrev:
7. aug 2019, 16:23
Haha, kunne fandme være frækt.
Nok ikke noget man vil optjene goodwill på, men kunne være lidt sjovt.

pdole

Indlæg af pdole »

Forstår slet ikke det køb af Brentford..

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg tænker at det ikke er Paul der hentydes til fra Admins side, da det ville være for oplagt, samtidig tror jeg ikke det er en brasser der kommer ind da det er nyttesløst at gætte på spillere fra de kanter.
Vores med afstand største mangel er på wingbacks så mon ikke man adresserer det nu. Jeg synes Johan Larson var et frisk bud, men jeg tror nu også at det bliver en yngre spiller med potentiale til videresalg. Jeg er ikke nok inde i hvad der er af talenter rundt omkring så har ikke noget konkret bud. Rønnow-ideen kan også godt lide, men mon ikke JH stadig har nok gode år i sig til at det ikke bliver der vi styrker os. MA er også i min verden en fuldgod back-up

Mads Roerslev ville være frækt men også alt for frækt ifht relationerne til FCK. Den tror jeg dog alligevel ikke på. Mener heller ikke at spillere som ikke er gode nok til FCK er spillere vi skal jagte og undrer mig også over at Brentford har taget ham. Men det er nok Ankersen der har kunnet få ham billigt og tænkt at upsiden kunne være det værd.

Skulle det være et spillersalg der er på vej så kunne det godt være at Jacob Poulsen hader bænken så meget at han har ønsket et skifte til Sønderjyske! Det er ikke meget tvivl om at spilletiden bliver begrænset for ham i år og han har måske kun 1-2 år tilbage at have det sjovt i. KA og JP har nok fået snakket ud og meldingen er ikke den JP kunne ønske. Han ønsker nok at spille de sidste år af sin karriere så mit endelige gæt er at kaptajnen på vej til at genforenes med Glen i Sønderjyske.

Edit: JP til Esbjerg ville måske være et endnu bedre bud! Sønderjyske er ret godt besat på midtbanen. Jeg holder mig dog til Guld Glen da hans forkærlighed for FCM spillere er tydelig
Senest rettet af mousebreaker 7. aug 2019, 17:41, rettet i alt 1 gang.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Due

Indlæg af Due »

ben2han skrev:
7. aug 2019, 14:27

FCK har 2 klassemålmænd.

Bliver der scoret mange mål mod os på dødbolde?

JH er ikke en stor målmand der styre feltet. Det er vi enig om. Men han har så mange andre gode ting f. Eks hurtig på stregen og god i fødderne. En af de bedste i DK. Noget et stor brød som styre feltet ved dødbolde ikke har.
Mener helt klart han er en af de bedste målmænd vi har haft.

Nu skriver du FCK har to klasse målmænd. Vil ikke mene de er to der styre feltet på dødbolde. De er nu ret ens med JH i spillestil. Og ikke mindst højde.

O

Indlæg af O »

Steffen am skrev:
7. aug 2019, 17:23
Xort skrev:
Håber godt nok ikke, at det er Roerslev. Uagtet den underliggende data der måtte være, bør det ikke være aktuelt med en spiller, som ikke kunne komme på hold i Vendsyssel.

Forstår i øvrigt ikke de folk, som gang på gang, miskrediterer Jesper Hansen. Han gør det fortrinligt, og redder os altså point - så sent som i søndags mod AaB - og endda titler, som mod BIF i pokalen.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

O skrev:
7. aug 2019, 17:49
Steffen am skrev:
7. aug 2019, 17:23
Xort skrev:
Håber godt nok ikke, at det er Roerslev. Uagtet den underliggende data der måtte være, bør det ikke være aktuelt med en spiller, som ikke kunne komme på hold i Vendsyssel.

Forstår i øvrigt ikke de folk, som gang på gang, miskrediterer Jesper Hansen. Han gør det fortrinligt, og redder os altså point - så sent som i søndags mod AaB - og endda titler, som mod BIF i pokalen.
Just for the record, håber heller ikke på Roerslev, det blot humoren i det, jeg kunne finde kortvarigt underholdende.

Men hvis det er ind, ville wing backsene selvfølgelig være oplagt.
En der kan spille wingback vi har i ligaen, eller en dansker hjem?

Bah virker som det bedste forslag jeg kan komme på, men mon ikke der er andre bedre forslag?
Ellers er der selvfølgelig ud, ja Paul, MDH, MDT. Og ja, eller kaptajnen. Ville godt nok være ambivalent.

Låst