Nej, bookmakere har typisk en fravigelse på 1-3% i deres chancevurderinger på markeder som superligaen, hvilket er årsagen til de kører med et spread på 4-6 % (94-96 % tilbagebetaling).JBT skrev: ↑23. feb 2022, 22:42Men du ved vel også godt hvilke og hvor mange underliggende parametre og sandsynligheder, der definerer bookmakernes odds?MFKM skrev: ↑23. feb 2022, 22:00Nej, det skal vi på ingen måde.
AaB er ikke San Marino.
En kamp som den igår mod Aab, vil du med rette kunne forvente, at Midtjylland vinder 56 % af kampene, X i 26 % og Aab sejr i 17 %. Det er ikke en mening eller en holdning, det er fakta ud fra bookmakernes odds.
Så vi skal vinde over AaB mandag-torsdag, spille uafgjort fredag lørdag og tabe om søndagen. Vi ramte en søndag.
Jeg tror ikke du finder nogen der er tilfredse med kampen herinde, men dine forventninger til vores styrke kontra Aab er ude af proportioner.
Det, jeg går ud fra du hentyder til, er fakta, baseret på kalkyler, ud fra et væld af opsatte metodikker, alt afhængig af type bet - så det er jo aldrig total reelt
Men jeg ser ikke hvad de små fravigelser gør ved min pointe?
Hvis din pointe er, at bookmakeres odds ikke viser den reelle chance for et givet udfald - eller meget tæt derpå - så tager du fejl.