Der deles ofte billeder af dem sammen på Instagram, så hun er hvertfald rigtigt ofte i dk.Acebone skrev: ↑17. jul 2020, 17:29Er kæresten permanent i Spanien? Det er da også en håbløs konstruktion i så fald. Det er altså væsentligt, at familielivet fungerer, hvis man skal toppræstere.mousebreaker skrev: ↑17. jul 2020, 13:07Kaba savner jo nok kæresten i det spanske. Det kan jo også have haft en effekt på at han har været så lidt overskudsagtig mentalt.
Hvis vi kan få en pose småkager og spare hans løn, så er det en god handel
Det skal i øvrigt være en rimelig stor pose småkager. Jeg tror simpelthen ikke, man er villig til helt at afskrive den rekordtransfer så hurtigt. Det virker meget u-Benham'sk.
Transfer sommer 2020
Re: Transfer sommer 2020
Der var et super program på viaplay / TV3sport efter kampen i aften hvor man så og fulgte den sidste tid op til guldet og efterfølgende
Jeg ved ikke hvor man finder det igen, men ud fra både det Erik og Frank antyder i dele af deres interviews, virker det efter min vurdering som, at de er på rampen til at smutte og ikke går med i Europa.
Erik har interesse/tilbud dagligt (Ifølge ham selv) og Frank har allerede en ide om at spille i Bundesligaen, frankrig eller Italien, efter 5 år i dk.
Bliver sgu spændende hvad det sker og hvem man evt henter ind i stedet. Uanset hvad må pengene være gode for bl.a de to
Der bliver også talt om, det nye fck fcm styrke forhold, Europa eventyr fra alle vinkler, herunder fodbold Danmarks holdning og Erik, Bak og priske har nogle bud på hvad det er der sker i den proces omkring deres fejlbehæftet niveau, så det er faktisk en ret interessant mini doc
Jeg ved ikke hvor man finder det igen, men ud fra både det Erik og Frank antyder i dele af deres interviews, virker det efter min vurdering som, at de er på rampen til at smutte og ikke går med i Europa.
Erik har interesse/tilbud dagligt (Ifølge ham selv) og Frank har allerede en ide om at spille i Bundesligaen, frankrig eller Italien, efter 5 år i dk.
Bliver sgu spændende hvad det sker og hvem man evt henter ind i stedet. Uanset hvad må pengene være gode for bl.a de to
Der bliver også talt om, det nye fck fcm styrke forhold, Europa eventyr fra alle vinkler, herunder fodbold Danmarks holdning og Erik, Bak og priske har nogle bud på hvad det er der sker i den proces omkring deres fejlbehæftet niveau, så det er faktisk en ret interessant mini doc
JBT
Det var helt tydeligt for mig, at Frank vil give alt for FCM også selvom han ikke bliver solgt, han virker både forstående for situationen og han virker super sympatisk. Jeg håber vi kan holde på Erik om ikke andet til vinter, så synes jeg også han har fortjent at komme videre! han har virkelig været stærk for os og meget af vores succes er bundet op på ham.
Tror man på Nicolaisen skal han have chancen snart! måske i konkurrence med et ny indkøb? Der bliver jo flere kampe næste sæson, så han skal nok få masser af spillertid også i tilfælde han ikke bliver førstevalget. Jeg tror også at der bliver fortalt om nyindkøb allerede på sidste kampdag! tror vi afslører der er en Brasilianer på vej.
Det var helt tydeligt for mig, at Frank vil give alt for FCM også selvom han ikke bliver solgt, han virker både forstående for situationen og han virker super sympatisk. Jeg håber vi kan holde på Erik om ikke andet til vinter, så synes jeg også han har fortjent at komme videre! han har virkelig været stærk for os og meget af vores succes er bundet op på ham.
Tror man på Nicolaisen skal han have chancen snart! måske i konkurrence med et ny indkøb? Der bliver jo flere kampe næste sæson, så han skal nok få masser af spillertid også i tilfælde han ikke bliver førstevalget. Jeg tror også at der bliver fortalt om nyindkøb allerede på sidste kampdag! tror vi afslører der er en Brasilianer på vej.
vil være en god ide at rydde lidt op i truppen inkl. de udlejede spillere.
FCM bør hente en ny angriber af høj klasse, evt sælge 2 ud af Kaba, junior og Ronnie S.
hente minimum een kantspiller, der er på et højere niveau end mabil og andersson, en der kan sætte modstanderne og slå nogle kvalificerede indlæg.
holde på truppen indtil europa er afgjort hvor man ender og købe evt. afløsere for spillere som Erik, Frank og evander fra en meget høj hylde. Andrey fra vasco de gama, kan være en fuldgod erstatning for evander, hans historie minder på mange måder om evanders, da han har haft et dyk i formen, men han har haft en højere markedsværdi hos vasco end evander havde, nemlig 5 milloner euro da den lå højest, men han bliver i givet fald formentlig den dyreste spiller FCM nogensinde har hentet til klubben
FCM bør hente en ny angriber af høj klasse, evt sælge 2 ud af Kaba, junior og Ronnie S.
hente minimum een kantspiller, der er på et højere niveau end mabil og andersson, en der kan sætte modstanderne og slå nogle kvalificerede indlæg.
holde på truppen indtil europa er afgjort hvor man ender og købe evt. afløsere for spillere som Erik, Frank og evander fra en meget høj hylde. Andrey fra vasco de gama, kan være en fuldgod erstatning for evander, hans historie minder på mange måder om evanders, da han har haft et dyk i formen, men han har haft en højere markedsværdi hos vasco end evander havde, nemlig 5 milloner euro da den lå højest, men han bliver i givet fald formentlig den dyreste spiller FCM nogensinde har hentet til klubben
Senest rettet af FCM2000 18. jul 2020, 11:36, rettet i alt 1 gang.
Enig mht. Frank. Han gør hvad der bliver sagt, som tak for alt. Men inderst inde laver han en lidt pænere ‘Erik’ (som også var pænt sagt), og siger, hvis klubben og pengene er der nu og ikke til vinter, jamen så er det tid.
Synes også man skal skubbe Erik afsted allerede nu. Både pga han er meget værd her og nu på alle punkter og hvem ved hvor han står til vinter i beløb hvis han sejler i Europa med resten af flokken. Der tror jeg man kan få en såkaldt klasse - og måske endnu bedre spiller ind ved siden af Scholle.
Vi skal have nogle stykker ind, vil mene minimum en i hver kæde på en højere hylde i kvalitet end vi normalt køber fra. Og så går der self en del spillere ud af truppen, så vi ikke står i en overflod.
Nikolajsen kan tage skridtet i superligaen (har en næsten gjort, men man ser ham ikke meget over længere tid), men han er på ingen måde go nok til Europa på det niveau man kommer til at møde - han mangler helt klart også kampform (logisk) og alle forcer osv kan umuligt sidde i skabet til kval kampe.
Synes også man skal skubbe Erik afsted allerede nu. Både pga han er meget værd her og nu på alle punkter og hvem ved hvor han står til vinter i beløb hvis han sejler i Europa med resten af flokken. Der tror jeg man kan få en såkaldt klasse - og måske endnu bedre spiller ind ved siden af Scholle.
Vi skal have nogle stykker ind, vil mene minimum en i hver kæde på en højere hylde i kvalitet end vi normalt køber fra. Og så går der self en del spillere ud af truppen, så vi ikke står i en overflod.
Nikolajsen kan tage skridtet i superligaen (har en næsten gjort, men man ser ham ikke meget over længere tid), men han er på ingen måde go nok til Europa på det niveau man kommer til at møde - han mangler helt klart også kampform (logisk) og alle forcer osv kan umuligt sidde i skabet til kval kampe.
I Mediano, umiddelbart efter mesterskabet blev sikret, fik Francis Dickoh spørgsmålet om, hvem han ville beholde af Sviatchenko og Scholz, hvis han var den sportslige ledelse i FCM og kun måtte vælge én. Han valgte Erik. De er begge fremragende med hver deres forcer, men Erik er så meget synonym med FCM og er en vigtig kulturbærer. Det er ikke lige sådan at erstatte. Derfor ville Francis gå langt for at overbevise Erik om at blive.
Der er også en væsentlig pointe i, at i vores defensive "diamant" har tre ud af fire prøvet større klubber eller ligaer i udlandet. Undtagelsen er Onyeka, og ham kan vi ikke holde på i længden. Hansen, Sviatchenko og Scholz har prøvet at være derude, og derfor er det mere sandsynligt, at de kan overtales til at være en del af FCM's europæiske projekt.
Enig eller ej, det er et lyt værd: https://www.mediano.nu/oversigt/2020/7/ ... kig-p-2021
Der er også en væsentlig pointe i, at i vores defensive "diamant" har tre ud af fire prøvet større klubber eller ligaer i udlandet. Undtagelsen er Onyeka, og ham kan vi ikke holde på i længden. Hansen, Sviatchenko og Scholz har prøvet at være derude, og derfor er det mere sandsynligt, at de kan overtales til at være en del af FCM's europæiske projekt.
Enig eller ej, det er et lyt værd: https://www.mediano.nu/oversigt/2020/7/ ... kig-p-2021
-
mousebreaker
Det tror jeg da heller ikke på at de gør. Men derfor kan jeg jo godt håbe på det. Han tager en plads i truppen, han ikke burde tage. Kigger man tilbage på Rangers kampene, så virker det helt urimeligt at jeg kan sige det, men næsten alt siden dengang har været elendigt.Acebone skrev: ↑17. jul 2020, 17:29Er kæresten permanent i Spanien? Det er da også en håbløs konstruktion i så fald. Det er altså væsentligt, at familielivet fungerer, hvis man skal toppræstere.mousebreaker skrev: ↑17. jul 2020, 13:07Kaba savner jo nok kæresten i det spanske. Det kan jo også have haft en effekt på at han har været så lidt overskudsagtig mentalt.
Hvis vi kan få en pose småkager og spare hans løn, så er det en god handel
Det skal i øvrigt være en rimelig stor pose småkager. Jeg tror simpelthen ikke, man er villig til helt at afskrive den rekordtransfer så hurtigt. Det virker meget u-Benham'sk.
Forær ham væk og få en ny i truppen, hvis man ikke kan bondefange en eller anden klub til at betale en fornuftigt sjat for ham.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Det er her, vi skal tage ved lære af FCK. Når deres dyre indkøb flopper, har de en evne til (for det meste) at redde investeringen hjem igen.mousebreaker skrev: ↑19. jul 2020, 12:45Det tror jeg da heller ikke på at de gør. Men derfor kan jeg jo godt håbe på det. Han tager en plads i truppen, han ikke burde tage. Kigger man tilbage på Rangers kampene, så virker det helt urimeligt at jeg kan sige det, men næsten alt siden dengang har været elendigt.
Forær ham væk og få en ny i truppen, hvis man ikke kan bondefange en eller anden klub til at betale en fornuftigt sjat for ham.
Det er simpelthen ikke en mulighed for FCM at smide over 20 mio. væk på én spiller på et år. Enten beholder vi ham, eller også må vi finde den helt store krejler frem. Der må være nogle klubber i Spanien, der kan huske hans succes i Elche.
Mit bud er, at vi prøver Brumado som førstevalg og ser, om ikke det går bedre denne gang.
-
mousebreaker
Der er mere perspektiv i at satse på Brumado alene qua alderen. Men når vi skal i Europa, så er det ikke den slags spillere som vi skal satse på.
Vi er næstdårligst i ligaen til at udnytte vores store chancer. Det fortæller en del om vores angribere. Det går bare ikke at have den slags i et underdog race, for at komme i gruppespil. Der skal der være skarphed i front
Vi er næstdårligst i ligaen til at udnytte vores store chancer. Det fortæller en del om vores angribere. Det går bare ikke at have den slags i et underdog race, for at komme i gruppespil. Der skal der være skarphed i front
"There is a disconnect in what we know and what we do!
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Kunne vil ikke leje Martin Braitwaite hvis han ikke skal spille i Barcelona, måske især hvis Pione ikke bliver til noget, det ved vi jo ikke. Tror da gerne at han vil ud og spille i Champions league kval.
HahahaTrueWolfMidt skrev: ↑19. jul 2020, 16:29Kunne vil ikke leje Martin Braitwaite hvis han ikke skal spille i Barcelona, måske især hvis Pione ikke bliver til noget, det ved vi jo ikke. Tror da gerne at han vil ud og spille i Champions league kval.
Eller Messi? Rygterne går på han gerne vil væk - han plejer også være glad for Champions League.TrueWolfMidt skrev: ↑19. jul 2020, 16:29Kunne vil ikke leje Martin Braitwaite hvis han ikke skal spille i Barcelona, måske især hvis Pione ikke bliver til noget, det ved vi jo ikke. Tror da gerne at han vil ud og spille i Champions league kval.
Jeg tror aldrig, at jeg har grinet højlydt at et indlæg her på Graven. Men det fik du mig til!TrueWolfMidt skrev: ↑19. jul 2020, 16:29Kunne vil ikke leje Martin Braitwaite hvis han ikke skal spille i Barcelona, måske især hvis Pione ikke bliver til noget, det ved vi jo ikke. Tror da gerne at han vil ud og spille i Champions league kval.
Tak! Det gjorde lige min sene arbejdsdag lidt bedre
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Hvad tænker folk om en spiller som C. Gytkjær? (Kontraktudløb her til sommer)
Kunne han være vores nye bomber hvis vi slipper af med Kaba?
Jeg synes han er den rigtige type, har rette alder og kan nok lave 15 mål de næste 2-3 sæsoner?
Herudover håber jeg Kraev får chancen som ny 10’er og evander rykkes ned som 8’er.
Slutteligt bør vi have en ny profil som kant eller måske David kan udfylde rollen? Eller hvad tror I?
Jeg synes han er den rigtige type, har rette alder og kan nok lave 15 mål de næste 2-3 sæsoner?
Herudover håber jeg Kraev får chancen som ny 10’er og evander rykkes ned som 8’er.
Slutteligt bør vi have en ny profil som kant eller måske David kan udfylde rollen? Eller hvad tror I?
Gytkjær har været oppe herinde, han ville vidst blive i udlandetDondinho skrev: ↑19. jul 2020, 23:22Hvad tænker folk om en spiller som C. Gytkjær? (Kontraktudløb her til sommer)