HKP skrev: ↑26. sep 2019, 21:59
Jesper BW1100 skrev: ↑26. sep 2019, 21:54
FCM2000 skrev: ↑26. sep 2019, 21:51
Det er noget helt andet, i Fredericia sidder 3 FCMer på bænken, i Norge sidder baidoo på bænken i den norske 2 division, jeg er enig med dig, desværre feks james mistet klassen havde havde da han kom, man har en Søren R. som også røg på bænken i Horsens.
En birkir bjarnason vil helt klart pynte i truppen med erfaring. Jens C. viser idag at han mangler erfaring.
FCM har fået alt for mange gule og røde kort i det her efterår.
Jeg tænker det virkelige problem bunder i vi ikke købte spillere for minimum 150 mio kroner i sommerens vindue !
Det mener du simpelthen er en nødvendighed for at ville kunne slå et 1.divisionshold? Eller hvad var tanken bag din kommentar?
Ja som minimum!
Min kommentar er bidende ironisk!
FCM-fans er blevet så forvænte med gode resultater, at så snart der går lidt imod os skal hele truppen og trænerstaben endevendes.
Så er de for unge, så er Priske for dårlig, så er Jens Lys for urutineret.
Og gud nåde trøste os hvis vi skulle rende ind i en alvorlig nedgang på et tidspunkt. Så går det hele da i selvsving.
Nej det var ikke godt nok i dag. Men der vil komme præstationer af den mindre gode slags; især når man har med unge mennesker at gøre.
Vi har taget et valg der hedder at pladserne fra 16-22 i truppen skal besættes af unge talenter med perspektiv fremfor dyre middelmådige udlændinge uden perspektiv.
Det kan koste på den korte bane som i dag, hvor Jens Lys måske dummer sig (selvom jeg sq synes det røde kort var tyndt). Men de får ikke erfaring uden at spille.
Vi vil gerne spille med i toppen og udvikle spillere på samme tid. Altså vil vi træde på speederen og bremsen samtidig, hvilket virkelig er svært.
De gange, som i aften, hvor bilen så går i stå bør vi som fans være med til at få den igang igen! I stedet for bare at skrige over vi kørte galt