DBU R3: Fremad Amager - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM2000

Re: DBU R3: Fremad Amager - Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

HKP skrev:
26. sep 2019, 21:43

Det er SÅ amatøragtigt af Priske..... desuden .... vi får igen med al tydelighed vist at vores B-hold ikke engang har 1.divisionsniveau....

Det er noget helt andet, i Fredericia sidder 3 FCMer på bænken, i Norge sidder baidoo på bænken i den norske 2 division, jeg er enig med dig, desværre feks james mistet klassen havde havde da han kom, man har en Søren R. som også røg på bænken i Horsens.

En birkir bjarnason vil helt klart pynte i truppen med erfaring. Jens C. viser idag at han mangler erfaring.

FCM har fået alt for mange gule og røde kort i det her efterår.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

FCM2000 skrev:
26. sep 2019, 21:51
HKP skrev:

Det er SÅ amatøragtigt af Priske..... desuden .... vi får igen med al tydelighed vist at vores B-hold ikke engang har 1.divisionsniveau....

Det er noget helt andet, i Fredericia sidder 3 FCMer på bænken, i Norge sidder baidoo på bænken i den norske 2 division, jeg er enig med dig, desværre feks james mistet klassen havde havde da han kom, man har en Søren R. som også røg på bænken i Horsens.

En birkir bjarnason vil helt klart pynte i truppen med erfaring. Jens C. viser idag at han mangler erfaring.

Jeg tænker det virkelige problem bunder i vi ikke købte spillere for minimum 150 mio kroner i sommerens vindue !

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Jesper BW1100 skrev:
26. sep 2019, 21:54
FCM2000 skrev:
HKP skrev:

Jeg tænker det virkelige problem bunder i vi ikke købte spillere for minimum 150 mio kroner i sommerens vindue !
Det mener du simpelthen er en nødvendighed for at ville kunne slå et 1.divisionshold? Eller hvad var tanken bag din kommentar?

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Jesper BW1100 skrev:
FCM2000 skrev:
HKP skrev:

Så meget er nok ikke realistisk, men den der erfarne defensive midtbanespiller fra Sverige, kunne have styrket truppen.

Truppen er for ung, men har taget spids i superligaen, men holder det når/hvis de kommer i duel om guldet i foråret ? det kan man frygte at det ikke gør.

Jakla

Indlæg af Jakla »

Vi har generelt et godt hold, men der er ikke råd til at skifte på så mange pladser i en kamp....De 6 nye på holdkortet har set hvor godt FCM spillede i FCK og så går den mentale klap ned når modstanderen hedder Amager....for gud hvis vi taber...og det gjorde vi så.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

HKP skrev:
26. sep 2019, 21:59
Jesper BW1100 skrev:
FCM2000 skrev:

Det mener du simpelthen er en nødvendighed for at ville kunne slå et 1.divisionshold? Eller hvad var tanken bag din kommentar?
Ja som minimum!
Min kommentar er bidende ironisk!
FCM-fans er blevet så forvænte med gode resultater, at så snart der går lidt imod os skal hele truppen og trænerstaben endevendes.
Så er de for unge, så er Priske for dårlig, så er Jens Lys for urutineret.
Og gud nåde trøste os hvis vi skulle rende ind i en alvorlig nedgang på et tidspunkt. Så går det hele da i selvsving.
Nej det var ikke godt nok i dag. Men der vil komme præstationer af den mindre gode slags; især når man har med unge mennesker at gøre.
Vi har taget et valg der hedder at pladserne fra 16-22 i truppen skal besættes af unge talenter med perspektiv fremfor dyre middelmådige udlændinge uden perspektiv.
Det kan koste på den korte bane som i dag, hvor Jens Lys måske dummer sig (selvom jeg sq synes det røde kort var tyndt). Men de får ikke erfaring uden at spille.
Vi vil gerne spille med i toppen og udvikle spillere på samme tid. Altså vil vi træde på speederen og bremsen samtidig, hvilket virkelig er svært.
De gange, som i aften, hvor bilen så går i stå bør vi som fans være med til at få den igang igen! I stedet for bare at skrige over vi kørte galt

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Tragi-komisk i øvrigt at det er en af vores egne tidligere akademi-spillere der sender os ud..

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ikke nogen køn måde Priske taber sin første kamp. Vi har alle set hvordan andre Superliga-hold har haft deres problemer, hvorfor skulle vi få det lettere? Vi har kun to turneringer, hvis ikke vores førsteholdsspillere kan klare lidt flere minutter i benene, så skal vi droppe enhver tanke om Europa League..
Udvisningen bliver dyr. Spørgsmålstegn ved om vi kan finde ud af at købe angribere, Brumado? (Kraev, Dovbyk..) Vi kan ikke score i en hel kamp mod et 1 divisionshold, det er da foruroligende.

Når alt det er sagt, så kan vi da satse helt og holdent på ligaen nu. Men vi fik ridser i lakken, det kræver et klart signal mod OB med en top solid indsats og en klar sejr.

ben2han

Indlæg af ben2han »

Priske bliver vel evalueret på resultater ? ledelsen vil vinde titler har de meldt ud

I aften har Priske fået en rids i lakken

Due

Indlæg af Due »

Jesper BW1100 skrev:
26. sep 2019, 22:27
HKP skrev:
Jesper BW1100 skrev:

Ja som minimum!
FCM-fans er blevet så forvænte med gode resultater, at så snart der går lidt imod os skal hele truppen og trænerstaben endevendes.
Og gud nåde trøste os hvis vi skulle rende ind i en alvorlig nedgang på et tidspunkt. Så går det hele da i selvsving.
Nej det var ikke godt nok i dag. Men der vil komme præstationer af den mindre gode slags; især når man har med unge mennesker at gøre.
Vi har taget et valg der hedder at pladserne fra 16-22 i truppen skal besættes af unge talenter med perspektiv fremfor dyre middelmådige udlændinge uden perspektiv.
Det kan koste på den korte bane som i dag, hvor Jens Lys måske dummer sig (selvom jeg sq synes det røde kort var tyndt). Men de får ikke erfaring uden at spille.
Vi vil gerne spille med i toppen og udvikle spillere på samme tid. Altså vil vi træde på speederen og bremsen samtidig, hvilket virkelig er svært.
De gange, som i aften, hvor bilen så går i stå bør vi som fans være med til at få den igang igen! I stedet for bare at skrige over vi kørte galt
Enig Jesper.
Rammer du helt godt. 👍

Vijen

Indlæg af Vijen »

Jesper BW1100 skrev:
26. sep 2019, 22:27
HKP skrev:
Jesper BW1100 skrev:

Ja som minimum!
Enig med dig i at kampen i dag er et dårligt valgt tidspunkt til at kritisere truppen og træneren. De første kampe i pokalen er altid med en kalkuleret risiko og i dag gik den ikke. Og det var da ikke pga de unge fra akademiet at den ikke gik. Det var derimod de dyrt indkøbte som ikke leverede.

Jeg tror, at det kan blive godt at truppen lige fik en huskekage om at der skal arbejdes 100% imod alle modstandere. Nu har det ikke kostet os i ligaen at vi blev selvtilfredse.

Videre imod den store pokal :fcm:

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Synes det er sølle fans der er tilfredse med at vi taber til et 1.divisionshold som vi ej heller formår at score imod.... (se ovenfor i tråden)

Hvis vi ikke magter liga + dansk pokal, så skal AL snak om Europa League da fra i dag forstumme for altid!

Nej, den her kamp kunne have været grebet helt anderledes an. Fuld skrald stærkeste opstilling fra start, hurtig punktering og så ind med de unge....

Og de der er efter vores rutinerede i den her kamp; hvem mener i?? Der er ingen rutinerede der kan klare et godt førstedivisionshold alene, hvis de sættes sammen med 6 ikke sammenspillede miniputter....

Priske er efter min mening cool nok, men i dag så man desværre tydelige mangler udstillet.... spillerne har han ej heller vundet respekten hos endnu....

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Hvad sagde jeg. Vi kan ikke vinde kampen med reserver - uanset hvad akademispillere bringer kan vi ikke spille så mange i en kamp. Vi kan spille dem stille og roligt ind en efter en og ikke 2-3 stykker ad gangen - det er de simpelthen ikke stærke nok til.

Jeg forstår stadig ikke hvorfor vi ikke stiller stærkeste hold, for så ramt kan vi da ikke være. Kunne forstå hvis vi havde en bred bænk, men det har vi jo ikke just lige nu. Hvor skal afløserne komme fra nu hvor vi har karantæner og skader ?

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

MFKM skrev:
26. sep 2019, 20:57
Hellere ryge ud i 1. Runde end i semifinalen.

Nu er alt fokus på superligaen og alt andet end et mesterskab, så vil sæsonen være dumpet, da de to andre store mål er dumpet med et kæmpe brag.

Selvfølgelig med forbehold for vi har 10 minutter endnu.
Hellere ryge ud nu end semifinalen. Det kan jeg simpelthen ikke forstå du kan mene. Vi har en bred trup og en masse unge spillere der tørster efter spilletid. Pokalturneringen er fremragende til at give dem tiltrængte minutter. Katastrofe at ryge ud nu for nu er der for få kampe tilbage til den trup vi har. Momentumtabet kan også blive kosteligt. Er der nogen der ved om vi var seriøse og tog til hovedstaden i går eller om det var en formiddagsbus - og hvad normalen er?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

mousebreaker skrev:
26. sep 2019, 23:38
MFKM skrev:
26. sep 2019, 20:57
Hellere ryge ud i 1. Runde end i semifinalen.

Nu er alt fokus på superligaen og alt andet end et mesterskab, så vil sæsonen være dumpet, da de to andre store mål er dumpet med et kæmpe brag.

Selvfølgelig med forbehold for vi har 10 minutter endnu.
Hellere ryge ud nu end semifinalen. Det kan jeg simpelthen ikke forstå du kan mene. Vi har en bred trup og en masse unge spillere der tørster efter spilletid. Pokalturneringen er fremragende til at give dem tiltrængte minutter. Katastrofe at ryge ud nu for nu er der for få kampe tilbage til den trup vi har. Momentumtabet kan også blive kosteligt. Er der nogen der ved om vi var seriøse og tog til hovedstaden i går eller om det var en formiddagsbus - og hvad normalen er?
Hvor ser du den brede trup - vi har 20 mand ex. dem der er skadet. Men mon ikke de unge kan få lidt spilletid udover reserveholdet. Hvis vi havde haft en seriøs tilgang til denne kamp kunne de unge selvfølgelig have fået lidt mere spilletid.

Besvar