Kent skrev:
Nu ved jeg ikke hvad der skal til, for at du mener folk bliver svinet, men i tråden beskyldes Jess for at sejle rundt, kikse, at man bliver sindssyg af at man skal døje med ham endnu en sæson, være skyld i at Pusic vil sparke straffe (!), ikke have meget fornuft tilbage, have et betændt forhold til Pusic samt være en klaphat. Der er vel at mærke i en kamp vi dominerer på alle parametre og fuldt fortjent vinder 3-0. Alt godt der skete i den kamp tilskrives spillerne, mens alt skidt er Jess' skyld. Folk er simpelthen så forudindfattede og unuancerede, at det skriger til himlen.
Som tidligere skrevet, ville jeg også helst have startet med Pusic inde, da jeg mener han er bedre end Paul. Men jeg kan godt forstå at han vælger Paul, når man tænker på den turbulens Pusic har været igennem de sidste uger. Jeg forventer dog at Pusic starter mod OB.
Ikke alle de ting du skriver i det markerede er da tilsvininger. Noget af det er endda korrekt hvis du spørger mig - det betændte forhold til Pusic.
Jeg stod personligt for bemærkningen om at jeg bliver sindssyg af at tænke på at vi har ham en sæson endnu - med mulighed for forlængelse. Det står jeg ved og der skal et længere forløb til for at få mig overbevist om det modsatte. Jeg kan slet ikke se han har bidraget med noget som helst positivt.
Når det er sagt så havde jeg da håb på hans vegne i sæsonstarten og roste ham også her på graven for flere ting, fordi der var tegning til at vi endelig ville spille fodbold. Men da vi begyndte at møde modstandere der havde kvalitet på kampdagen så faldt vi sammen. Måske fordi Sparv blev skadet idk, men den ligger på trænerteamet selv. Man tog en risiko med en overbelastet spiller på tidspunkter hvor gevinsten ikke stod mål med risikoen. Man havde endda lavet samme fejl med Dahlin som havde samme skade sæsonen inden og så gør man det igen. Nok om Sparv, har vist gentaget mig selv for mange gange vedr det.
Mit største problem med Thorup er at jeg ikke synes der er spillere der udvikler sig, snarere tværtimod. På positiv siden så synes jeg han er fremragende i medierne. Langt bedre end Riddersholm var og Steinlein er. Jeg kan sagtens omvendes og begynde at have tro på Thorup, men det kræver noget mere end een kamp mod Esbjerg.
Vi spiller markant bedre end Esbjerg, men det fortæller også lidt at Højbjerg kun havde een god redning i kampen. Af chancer i første halvleg har vi en monster chance efter 1 minut som der SKAL scores på, en fin chance til Paul hvor han flot får brugt sin krop i feltet, vendt og afsluttet fladt - uheldigvis lige på Højbjerg samt super afslutning på stolpen af Nissen i en situation som man sjældent vil score på.
Jeg nød virkelig vores første halvleg fordi vi var gode på bolden, spillede langs jorden og fik bredt spillet ud, men det er ikke mange chancer at komme frem til, når man tager vores spilovertag i betragtning. Anden halvleg blev noget rod indtil Pusic får fremtvunget det straffe.
Hvis Thorup fastholder en taktik hvor det ikke fra start er lange bolde til Onuachu som hidtil forekommer at have været eneste værktøj i værktøjskassen, så kan han sagtens få mig omvendt.
Med mere fodbold langs jorden som plan A så er der flere muligheder for at vores spillere udvikles. Som plan B når A ikke fungerer, er lange bolde op mod Onucahu fint nok. Det er bare min holdning