FCN - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
tubbe93

Re: FCN - FCM

Indlæg af tubbe93 »

dejligeikast skrev:Burde David Jensen ikke har set det røde efter 4 min da han hopper ind i Kadlec - eller som minimum gult? Har det ikke også hensynsløst? Kan ikke bruge det til meget nu, men det havde givet en helt anden kamp....
Jeg synes ikke, at den er til rødt, men et gult burde der nok være givet.
Især de løftede arme i ca hals højde synes jeg bør give kortet. Tror dog ikke det havde betydet den store forskel i kampen.

Thorup har jeg ikke lyst til at kommentere på nu, det ville ikke være nuanceret nok :(
FCM!
FCM!
FCM!

O

Indlæg af O »

Til de der forespurgte Thorups udtalelser efter kampen: http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... ilgivelig/

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Rasmus Ankersen har vist handlekraft i Brentford og jeg håber der er samme konsekvens i FCM.

Computerne må også give ledelsen rimelig mange negative vibes pt.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

TrueWolfMidt skrev:Det hænder at Rasmus Ankersen er herinde og læse. Måske de gør, som de gjorde i Brentford. Ud med træneren og ny ind. Mesterskabet er helt væk og europa hænger i en yderst tynd tråd. Det kan ingen være tilfreds med.
Det har da ikke hjulpet at smide træneren ud i Brentford. De præsterer da ikke godt endnu. Ikke for at sige at Thorup er den rigtige, men var der ikke noget om en vis indblanding af Ankersen og Steinlein omkring spillerhandler/salg udenom Glenn.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Hva har vi nu...? 5 eller 6 points i 9 eller 10 superligakampe i streg.... !!!!! For et mesterhold!!!!! :shock: Der er ingen andre steder i DK hvor træneren ville have overlevet det.... Det er sindssygt ringe det her!!!

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg kan nu ikke gå i selvsving over det Thorup siger i interviewet. Det skal en spiller sgu kunne klare.

Det eneste jeg kan klandre ham for er at han ikke ville være ved, at sæsonstarten har været en mindre katastrofe.

Men hvad pokker. Han er jo vant til opløsningstilstande på de hold han træner
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

At give Jess al skyld er skudt over.

Steinlein har ikke hentet styrke nok til begge back pladser.

Skader har ogsaa indvirket.

Man henter spillere der starter paa skadestuen
Dahlin og Larsen.

JBT

Indlæg af JBT »

Jeg kaldte den allerede efter mesterskabet, men det skader vel ikke at huske alle på det endnu en gang.
Vi er ikke en skid bedre en FCN eller AaB, som blev mestre, for derefter at tage en god gammeldags lur midt i tabellen. Usselt og skamfuldt med de forventninger der efterhånden er til denne klub.

CS skal bare til at tage det smøret grin af, han søndag efter søndag står og viser. "Jamen, jamen, hvis og hvis, vi skal lige huske på". Come on mand. Jeg mener armene skal ned, gerne ret hurtigt, for ingen kan da tage alt det her seriøst.

Efterhånden mangler der professionalisme på alle led og kanter. Jeg siger ikke hvem der har skylden, men helt ærligt. Hvor er motivationen efterhånden blevet af?

Rømer skal af den back, permanent, og det er fra dags dato.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

tatoo skrev:
TrueWolfMidt skrev:Det hænder at Rasmus Ankersen er herinde og læse. Måske de gør, som de gjorde i Brentford. Ud med træneren og ny ind. Mesterskabet er helt væk og europa hænger i en yderst tynd tråd. Det kan ingen være tilfreds med.
Det har da ikke hjulpet at smide træneren ud i Brentford. De præsterer da ikke godt endnu. Ikke for at sige at Thorup er den rigtige, men var der ikke noget om en vis indblanding af Ankersen og Steinlein omkring spillerhandler/salg udenom Glenn.
Hørte rygter om det var derfor Solskjær takkede nej.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Hvis ledelsen har bare en lille smule respekt for sig selv og ikke ønsker at ende i at blive den ultimative joke, så skal der handles nu.... Så må det koste lidt på deres egen stolthedskonto da det jo var dem selv der hentede JT

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Steffen am skrev:
tatoo skrev:
Hørte rygter om det var derfor Solskjær takkede nej.
Har også hørt. Det vil jo desværre også fremadrettet give problemer, hvor træner emner af en hvis kaliber, nok vil tænke en ekstra gang og om muligt vælge os fra, hvis Ankersen og/eller Steinlein har sat sig på for meget.

THenry

Indlæg af THenry »

Jeg er fandme pissed over måden Rømer skoder holdet. Uden det røde kort, så havde vi fået point i dag. Derefter bliver det en forfærdelig forsvarskamp, som vi ikke har holdet til...

Mikkel er suverænt kampens spiller, og det andet lyspunkt var NK. Karantæne til Rømer kommer meget belejligt. Manden har behov for en tur på bænken, og i Baks beklagelige skadesfravær, så må det være tid til at give NK chancen. Han ligner en der har gejst og vilje. Det mangler vi pt.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Vi må ikke glemme at det med at træneren får trukket spillere ned over hovedet af Steinlein/Ankersen, formodentlig er en del af den pakke som Benham købte. Uden at vide det så tror jeg at det er den måde Benham ønsker det drevet på, så han kan få testet de ideer han tror på med sine vurderingsprincipper af ligaer og spillere. Jeg så også helst at træneren var med på råd ved hvert eneste køb. Var han det så hed træneren i dag vel også Glen og ikke Jess. Jeg tror dog at de bestræber sig på at få træneren med ombord når der skal købes ind.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vi kan da i hvert fald ikke gøre det værre som mesterhold end Herfølge ;-)

Ingen tvivl, det her er et wake up call. Syv kampe i ligaen uden sejr. Umiddelbart synes jeg ikke Rømer er problemet, nærmere symptomet. Vi får de her udfald i koncentrationen fordi holdet simpelthen ikke fungerer. Der var et tidspunkt i denne sæson vi var 8 point foran FCK, nu er vi 10 bag. Det sker ikke fra en dag til den anden.

Christian

Indlæg af Christian »

Jeg synes deres målmand burde ha fået et kort. Det er fuldstændig hensynsløst det han foretager sig der. Jeg mener der i håndbold er indført en regel i forhold til en fremadstormende målmand, og kollisioner med en spiller der har fokus på en bold der kommer bagfra. Den burde også gælde her.

Det er temmelig frustrerende det holdet viser for tiden. Vi plejer at være et aggressivt boldbesiddende hold, der skaber masser af chancer, og jeg kan slet ikke se at det er der vi er, eller at det er der vi er på vej hen, og det synes jeg er rigtig trist.

Jeg tror ikke på at Thorup ønsker et hold der ikke spiller sammen, eller løber for hinanden, eller skaber chancer, eller scorer mål og hvor det går galt kan jeg ikke gennemskue. Jeg så ikke U21 holdet da Thorup var træner der, og jeg husker ikke hvordan Esbjerg spillede da han var træner der. Kun at resultaterne var gode.
- Men at tro at Duncan havde gjort en forskel tror jeg ikke på. Det synes jeg ikke han gjorde i den sidste tid han var her.
- hvorfor så mange tror at mere tid til Pusic ville gør en forskel, kan jeg heller ikke følge. Paul er da klart den angriber der har gjort den største forskel for os i år, og når Pusic har fået chancen har han ikke grebet den. Desuden synes jeg Paul gør det rigtig godt. Han er en fremragende spilstation når det er nødvendigt, og derudover har han fart og er begyndt at få bedre blik for sine medspillere. Og så kæmper han for det.

Det positive i går:
- Mikkel Andersen. Ved det afgørende mål havde jeg gerne set han havde reddet den, men det var godt skudt og den slags mål går også ind på langt bedre målmænd end Mikkel.
- Paul. Jeg synes han er super, men har selvfølgelig stadig en del at arbejde med.
- Sparv. Han har stadig gejst og energi og er solidt spillende
- Olsson spillede sig op og havde en rigtig god kamp i går. Selv min søn som er hans argeste modstander måtte indrømme at han have flere gode aktioner i går.
- Banggaard, som jeg synes har grebet chancen i Kians fravær
- Rasmus Nissen. Gjorde en god figur, og så kan jeg godt li at vores unge spillere får chancen.

Besvar