Landshold
Re: Landshold
Urena scorede i nat for costa rica! 
Og det så sådan her ud:madsom skrev:Urena scorede i nat for costa rica!
http://www.dailymotion.com/video/x3ebclt
Et skud fra distancen ligefrem!
Hold da op! Der må være noget i vandet på Costa Ricafelisan skrev:Og det så sådan her ud:madsom skrev:Urena scorede i nat for costa rica!
http://www.dailymotion.com/video/x3ebclt
Et skud fra distancen ligefrem!
Vi kan tabe, men aldrig besejres
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Så bliver den nye landstræner offentliggjort idag.
http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... ner-i-dag/
http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... ner-i-dag/
Håber den nye landstræner vil gøre noget nyt. Møde op til superligakampene og SE spillerne live. Jeg har aldrig rigtig forstået at Olsen bare sad nede i Belgien og så video, Ricardo sagde rigtigt at fodbold det skal ses live. Jeg tror det har været en svaghed ved alle de mange debutanter Olsen lancerede og kort efter smed væk igen, dårlig research. Håber vi får Åge Hareide at se på MCH Arena 
-
Steffen am
Tænkte det var tid til denne tråd blev bumpet op.
Synes den nye træner kommunikativt er kommet godt fra land, men hvordan med det sportslige.
Den første landsholdsudtagelse bl.a. til kampen på MCH arena, kan følges her nu.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 987153.ece
Leon Andreasen, Niklas Bendter og Simon Poulsen er vel næsten de eneste vi ved ikke er med?
Synes den nye træner kommunikativt er kommet godt fra land, men hvordan med det sportslige.
Den første landsholdsudtagelse bl.a. til kampen på MCH arena, kan følges her nu.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 987153.ece
Leon Andreasen, Niklas Bendter og Simon Poulsen er vel næsten de eneste vi ved ikke er med?
-
Steffen am
Banggaard og Sisto udtaget til u21.
-
Steffen am
På A-landsholdet er der ikke mange FCM spillere,
dog noget akademi med Lössl, Kjær, Sviatchenko og Braithwaite.
Og så kan Sisto jo spiller sig op, til når de vigtige kampe kommer
dog noget akademi med Lössl, Kjær, Sviatchenko og Braithwaite.
Og så kan Sisto jo spiller sig op, til når de vigtige kampe kommer
- DenStolteJyde
Egentlig også svært at pege på nogle spillere fra FCM som BØR være på A-landsholdet? Poulsen og Sisto er nok dem der er tættest på, men de er vel også de eneste 2 der overhovedet kan blive snak om?
Med lidt god vilje kunne man måske godt nævne Kian og Mikkel A. Men de står i hvert fald ikke ligefrem først i køen.
Med lidt god vilje kunne man måske godt nævne Kian og Mikkel A. Men de står i hvert fald ikke ligefrem først i køen.
-
Steffen am
5 spillere der er ældre end '89, så i nogen udstrækning et ungt landshold.
Enig i de nu nævner, er dem der kan snakkes om. Der nu heller ikke mange danskere at tage af
Sisto - Helt sikkert han er med igen, når han rammer formen.
Poulsen - Hvis han rammer hans topniveau måske, men alderen hjælper ham ikke og et stykke tid siden man har set på 100 %
Udover måske Kvist, har jeg svært ved at se hvem han skal slå af.
Kian - Har også været med før og når han spiller på hans top niveau, giver det god mening. Men vel den plads på landsholdet hvor der er størst kamp om pladserne. AC, Vestergaard, Okore er også alle yngrer og har formentlig mulighed for at nå et højere niveau.
Man kunne vel godt forsvare Kian fremfor Okore også hvis Åge vil prøve nyt spilsystem. Ligesom jeg husker har Kian spillet flere forskellige positioner?
Andersen - Synes han har gjort det ret fornuftigt på det seneste, men længe siden ellers han har spillet stabilt og er vel reelt stadig 'kun' 2.valg.
Enig i de nu nævner, er dem der kan snakkes om. Der nu heller ikke mange danskere at tage af
Sisto - Helt sikkert han er med igen, når han rammer formen.
Poulsen - Hvis han rammer hans topniveau måske, men alderen hjælper ham ikke og et stykke tid siden man har set på 100 %
Udover måske Kvist, har jeg svært ved at se hvem han skal slå af.
Kian - Har også været med før og når han spiller på hans top niveau, giver det god mening. Men vel den plads på landsholdet hvor der er størst kamp om pladserne. AC, Vestergaard, Okore er også alle yngrer og har formentlig mulighed for at nå et højere niveau.
Man kunne vel godt forsvare Kian fremfor Okore også hvis Åge vil prøve nyt spilsystem. Ligesom jeg husker har Kian spillet flere forskellige positioner?
Andersen - Synes han har gjort det ret fornuftigt på det seneste, men længe siden ellers han har spillet stabilt og er vel reelt stadig 'kun' 2.valg.
Helt fair, at der ikke er nogen FCM spillere på A landsholdet. Vi har jo egentlig også kun en, nemlig Sisto, der er et seriøst emne. Jeg tror ikke på Jacob Poulsen på landsholdet mere, han er blevet for gammel og faldet for meget i niveau.
Vi må håbe på flere danske spillere i fremtiden. Hvis Sisto som forventet bliver solgt til sommer, så har vi ikke rigtig nogle emner mere.
Vi må håbe på flere danske spillere i fremtiden. Hvis Sisto som forventet bliver solgt til sommer, så har vi ikke rigtig nogle emner mere.
Tankevækkende at vi for kort tid siden havde 5 spillere i landsholdstruppen (Kian, Erik, Duncan, Poulsen og Sisto) og nu ingen har. Når det så er sagt, medgiver jeg, at vi på nuværende tidspunkt ikke har danske spillere med niveauet til landsholdet.
Sisto skal nok komme på. Han skal selvfølgeligt hæve niveauet og finde noget stabilitet frem. Derud over kan det måske blive svært at byde ind med så meget og der er helt korrekt ingen af vores spillere der har niveauet og stabiliteten på nuværende tidspunkt.
Re: RE: Re: Landshold
Kian skadet, Erik og Duncan solgt, Polle og Pione ude af form. Jeg finder det ikke særlig tankevækkende, givet hvor mange danskere vi har i den faste startellever.SorteUlve skrev:Tankevækkende at vi for kort tid siden havde 5 spillere i landsholdstruppen (Kian, Erik, Duncan, Poulsen og Sisto) og nu ingen har. Når det så er sagt, medgiver jeg, at vi på nuværende tidspunkt ikke har danske spillere med niveauet til landsholdet.
Pione har generelt skuffet på landsholdet og har svært ved at forlige sig med rollen som bærende spiller. På U21 holdet vil han være en bærende spiller, men bliver ikke straffet så hårdt hvis han fejler.
Poulsen har alle dage været en fyldspiller på landsholdet.
Fra den ellers faste startellever er der så Rømer tilbage, og han er nok ikke lige landsholdsmateriale i øjeblikket
Resterende dansker må betragtes som værende næste geled i f.t. holdet. Inkl. Bach Bak på backen.
- DenStolteJyde
Re: RE: Re: Landshold
I sine bedste dage var han vel en spiller man kunne argumentere for skulle med, men som det er nu må han nok affinde sig med aldrig at komme til at spille landsholdsfodbold (det skulle da lige være hvis han kunne spille noget old-boys om en 5-10 år)PH1978 skrev:Kian skadet, Erik og Duncan solgt, Polle og Pione ude af form. Jeg finder det ikke særlig tankevækkende, givet hvor mange danskere vi har i den faste startellever.SorteUlve skrev:Tankevækkende at vi for kort tid siden havde 5 spillere i landsholdstruppen (Kian, Erik, Duncan, Poulsen og Sisto) og nu ingen har. Når det så er sagt, medgiver jeg, at vi på nuværende tidspunkt ikke har danske spillere med niveauet til landsholdet.
Pione har generelt skuffet på landsholdet og har svært ved at forlige sig med rollen som bærende spiller. På U21 holdet vil han være en bærende spiller, men bliver ikke straffet så hårdt hvis han fejler.
Poulsen har alle dage været en fyldspiller på landsholdet.
Fra den ellers faste startellever er der så Rømer tilbage, og han er nok ikke lige landsholdsmateriale i øjeblikketLauridsen er smidt på porten.
Resterende dansker må betragtes som værende næste geled i f.t. holdet. Inkl. Bach Bak på backen.