Transfer Vinter 2014/2015
Re: Transfer Vinter 2014/2015
Nu har jeg ikke lige abonnement til siden, men det ser ud til vi allerede er tæt på en ny spiller.
http://aoh.dk/artikel/fcm-er-tt-p-ny-spiller
Er der en med nogle kontakter, der kan fortælle nærmere?
http://aoh.dk/artikel/fcm-er-tt-p-ny-spiller
Er der en med nogle kontakter, der kan fortælle nærmere?
Ny spiller offentliggøres i morgen.
Link?
Eller andre oplysninger
Eller andre oplysninger
Facebook - Black Wolves - Opdatering.
En alsidig udenlandsk spiller.
En alsidig udenlandsk spiller.
Jøsse kineser, det kan jo være hvem som helst. Andrea Pirlo? 
Usædvanligt at Ekstra Bladet ikke har opsporet det endnu
Usædvanligt at Ekstra Bladet ikke har opsporet det endnu
Det er Urena. EB siger at der ikke konkret er andre end ham og Olsson i gang. Fra Twitter.
Men det er vel ikke det Herning Folkeblad siger jf. deres artikel, som jeg kopierer ind fra Facebook?Noe skrev:Det er Urena. EB siger at der ikke konkret er andre end ham og Olsson i gang. Fra Twitter.
FODBOLD FC Midtjylland går efter guldet. Det fastslår sportsdirektør Claus Steinlein, og det laver et 0-3-nederlag mod FCK ikke om på.
- Det skal vi gøre med det udgangspunkt, fastslår han og siger samtidig, at FCM kommer forstærket ud af vinterpausen.
FCM er tæt på at hente endnu en stærk spiller til truppen. En spiller som de har »scoutet« i længere tid. Så sent som forrige weekend var cheftræner Glen Riddersholm en tur i udlandet for ved selvsyn at se spilleren an.
Det er ikke en spiller, Claus Steinlein hverken vil sætte navn på eller placere på banen, men lidt vil han dog godt sige.
- Vi er i de sidste forhandlinger med ham. Det er en spiller, der dækker flere pladser, og som holder et højt niveau. Men det skal også være ekstraordinær spiller, hvis han skal ind i truppen, siger Claus Steinlein.
I dialog med Ureña og Olsson
Men der er mere arbejde til Claus Steinlein, som fra i dag kan sende FCM-spillerne på juleferie.
De skal lige en tur omkring træningsanlægget i Ikast, hvor der udleveres træningsprogrammer, så andefedtet ikke sætter sig.
På kontoret skal sportsdirektør Claus Steinlein havde de sidste aftaler på plads. Det handler om at lave faste aftaler med svenskeren Kristoffer Olsson og Costa Rica-angriberen Marcos Ureña, som begge har spillet på lejemål i efteråret.
- Jeg har talt med deres agenter og er i dialog men ville lige have den sidste kamp spillet, inden vi for alvor taler med spillerne. Vi er overens med klubberne, så nu handler det om spillerne, siger Claus Steinlein.
Bliver Izunna?
Der kan også sættes spørgsmåltegn ved Izunna Uzochukwu.
Hans aftale med FC Midtjylland løber ud til sommer, og parterne har ikke kunnet komme overens om en forlængelse, så hvis FCM skal have noget tilbage, skal han sælges i vinterens transfervindue.
- Som udgangspunkt bliver han og spiller med i foråret. Vi sælger ikke, med mindre vi får et meget godt tilbud, siger Claus Steinlein.
Hovedpersonen selv er klar til at forlade FCM, selvom han også slår fast, at han er FCM'er helt ind i hjertet.
- Det er min drøm at komme videre, og så får vi at se, hvornår det sker. Bliver det ikke i vinter, er jeg FCM'er, og det har også altid været min drøm at vinde guld med FCM. Men når chancen kommer for at komme videre, tager jeg den, siger den nigerianske defensive midtbanespiller, der har været i FCM siden 2006."
Jeg ved ikke mere. Hverken Egelund eller Qureshi kan genkende oplysningerne om at en (helt) ny spiller skulle være på trapperne. Vi ser i morgen.
Man har jo hele længe sagt, at man gerne vil lave aftaler med Urena og Kristoffer. Og det er klart, at man forsøger at lukke dem nu - især Urena må forventes at skulle på langfart i ferien, så klart at man gerne vil have ham på plads. Forventer at det er ham, der signes i morgen.
Kristoffer er så vidt jeg kan se rejst hjem, så han er nok i tænkeboks. De interview han har givet, har vist at han nok ikke har så travlt og måske gerne vil sondere terrænet lidt. Så der kan nok godt gå lidt længere tid - tænker han vil være god at få ind, og så kan han spilles ind som Petters afløser.
Ovenstående forhindrer jo ikke, at der forhandles med en anden spiller samtidig, men ikke sikkert at det er faldet på plads endnu. Urena og Kristoffer burde jo være relativt nemmere at få fat i, da de har haft deres gang i klubben. Der kan det jo godt tage længere tid med en spiller fra en udenlandsk klub, hvor der skal arrangeres forhandlinger, rejser, lægetjek mv.
Kristoffer er så vidt jeg kan se rejst hjem, så han er nok i tænkeboks. De interview han har givet, har vist at han nok ikke har så travlt og måske gerne vil sondere terrænet lidt. Så der kan nok godt gå lidt længere tid - tænker han vil være god at få ind, og så kan han spilles ind som Petters afløser.
Ovenstående forhindrer jo ikke, at der forhandles med en anden spiller samtidig, men ikke sikkert at det er faldet på plads endnu. Urena og Kristoffer burde jo være relativt nemmere at få fat i, da de har haft deres gang i klubben. Der kan det jo godt tage længere tid med en spiller fra en udenlandsk klub, hvor der skal arrangeres forhandlinger, rejser, lægetjek mv.
Kan ikke afsløre kilde, men det skulle være sikkert at Urena er sikret. (Skete allerede fredag)
Der tages selvfølgelig forbehold for at mine kontakter er pålidelige.
Der tages selvfølgelig forbehold for at mine kontakter er pålidelige.
- Supernatural
- Geografisk sted: Aalborg
Så er det rigtigt forstået, at vi præsenterer en ny spiller i morgen? Spændende..
Det er jo næsten som juleaften 
- DenStolteJyde
Elsker transfervinduerne.. Der er altid lige lidt ekstra gang i rygterne.. og ofte viser det sig jo at det bare er rygter..
Dog har det før vist sig at holde stik når BW's officielle fb-side har teaset noget.
Men ellers kan det nogen gange komme til at løbe helt ud af en tangent.. (lidt som da det ligepludselig blev sandsynligt for en AaB fan at Lord Bendtner ville skifte til AaB)
Transfervinduer er også perfekt til at sætte ekstra gang i spekulationerne om Mohammed Zidan (MÅSKE er det ham der bliver præsenteret i morgen ??
)
Dog har det før vist sig at holde stik når BW's officielle fb-side har teaset noget.
Men ellers kan det nogen gange komme til at løbe helt ud af en tangent.. (lidt som da det ligepludselig blev sandsynligt for en AaB fan at Lord Bendtner ville skifte til AaB)
Transfervinduer er også perfekt til at sætte ekstra gang i spekulationerne om Mohammed Zidan (MÅSKE er det ham der bliver præsenteret i morgen ??
Zidan spiller ikke fodbold mere så hvorfor skulle de Signe ham? Bolddrenge er der nok af
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet