Transfer sommer 2014

Om FC Midtjylland og Black Wolves
NyX
Geografisk sted: København S.

Re: Transfer sommer 2014

Indlæg af NyX »

En Kristian Fæste, som Ipsen bør kende fra VB, kunne også være en mulighed. Hans kontrakt løber vist nok frem til 2016, men med hans fremtidige karriere og talent in mente bør det ikke være en umulighed at lokke ham til. Han er nok ikke billig og vil sikkert helst være førstemålmand - et hverv man må formode at Haugaard er selvskrevet til såfremt/når Lössel smutter for xx mio :)

oros

Indlæg af oros »

Men ja, specielt Rønnow er i min optik interessant.
Så skal man da lige sikre sig, at han er kommet sig helt over sin skade. Det samme gælder Heinze, hvis det skulle blive aktuelt. Vi behøver ikke samle på flere skadede spillere!

Jeg tror Haugaard bliver førstevalg, og så vil man se sig om efter et talent, der er lidt længere fremme end Korch.

Hvis vi skal se Danny Olsen tilbage i flokken, tror jeg investorgruppen skal på banen igen. Jeg har ikke fantasi til at forestille mig, at klubkassen kan magte en transfer. Der skal egenkapitalen en 20-25 mill., og der er absolut tavshed hvad angår en aktieemission.

Zidan? Han kan komme herop og vise, hvad han kan på samme vis som Femi. Også her skal man ud over formen have opmærksomheden rettet mod skader.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Ja, vel en meget logisk udvikling. Glen har jo trænet Heinze siden Drenge-alderen, så mon ikke, at det er ham, der har foreslået det.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det var også træls sådan Heinze forlod os, da vi skrev kontrakt med Arek O. Så det ville være godt hvis han kom tilbage

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Hvis vi henter en keeper ind, så håber jeg ikke det bliver nogen af de nævnte. Så kan vi ligeså godt satse på en af talenterne. Det samme som vi i sin tid gjorde med Lössl.

Skal der hentes en ny keeper, så foreslår jeg Casper Ankergren på 34. Han har vel 2-3 rigtig stærke år i sig endnu, og med hans tid i England, så er han klasser bedre end dem i nævner.

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... wan-hassan

Lössel og Hassan (luftforandring...?)... hvem er næste?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det virker alt for tidligt for Rilwan, han har meget at arbejde med her endnu. Lidt mystisk udmelding med at han trænger til luftforandring?

974

Indlæg af 974 »

Ravnen skrev:Det virker alt for tidligt for Rilwan, han har meget at arbejde med her endnu. Lidt mystisk udmelding med at han trænger til luftforandring?
Det er vist bare fordi du prøver at finde frem til en eller anden Ekstrablads-lignende situation ;-)

Synes jeg mest fornemmer at de tænker at han bedst kan udvikle sig yderligere i en ny klub, og ryger Sly og måske Izunna, så er det også lige som om at dette trekløver har overstået deres værnepligt, og så må nogle nye tage over :-)

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/da ... f-har-brug

Og jeg tror, at vi stille og roligt kan strege Danny O af listen.. Mon ikke at han bliver en yderst central brik i AFG´s tilbagevenden til Superligaen under Morten Wieghorst..

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Starbucks skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/da ... f-har-brug

Og jeg tror, at vi stille og roligt kan strege Danny O af listen.. Mon ikke at han bliver en yderst central brik i AFG´s tilbagevenden til Superligaen under Morten Wieghorst..
Han har næsten lige været inde omkring landsholdet - Jeg tror ikke han har lyst til at spille 1. div - jeg tror heller ikke AGF har lyst til at betale hans løn i 1. div

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Mazter81 skrev:
Starbucks skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/da ... f-har-brug

Han har næsten lige været inde omkring landsholdet - Jeg tror ikke han har lyst til at spille 1. div - jeg tror heller ikke AGF har lyst til at betale hans løn i 1. div
Andre spillere har været omkring landsholdet mens de spillede i 1.division..
Jeg tror, at Wieghorts effekten i AGF gør, at mange af deres top-spillere ønsker at blive. Jeg tror, at de ønsker at være en del af noget der tyder på at være et seriøst projekt. Hvis ikke at AGF´s ledelse havde en seriøs plan ville Morten Wieghorst ikke have takket ja tak til jobbet..

Noerum

Indlæg af Noerum »

Jeg er helt enig. Tænkt det samme, da jeg så Wieghort var blevet træner i AGF.

Men altså.. Så god er Danny jo heller ikke. Vi overlever nok uden ham. Jeg synes der er andre emner der er mere interessante. Hellere en spiller på et lidt lavere niveau, men som virkelig gerne vil spille for klubben!

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Det vigtigste sted at forstærke sig er i forsvaret, hvis man ikke mener Nattestad er klar endnu.

Jeg kunne godt tænke mig en Jim Larsen blev hentet hjem fra Belgien.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Lupus1999 skrev:Det vigtigste sted at forstærke sig er i forsvaret, hvis man ikke mener Nattestad er klar endnu.

Jeg kunne godt tænke mig en Jim Larsen blev hentet hjem fra Belgien.
Åh nej vi bliver nødt til at holde os langt væk fra spillere der er skadet hele tiden. Dem har vi nok af. Jim Larsen har altid været meget skadet også i sin tid i Silkeborg. Så hellere en Lasse Nielsen fra FCV - ta ham dog for snuden af OB og Randers.

Låst