Jeg tror snarere på, at både du og vi skal håbe på, at han ryger til Holland frem for Storkøbenhavn. 4,5 mio er et røverkøb, og tilbuddene til ham vil vælte ind fra nu.jonas386 skrev:Arh ja, læste den helt forkert. Men tror nu næppe han skifter. Ikke før til sommer. Af en hel række grunde. Han har flere gange sagt at han ikke har travlt, og at han regner kraftigt med at spille flere kampe i den rød-hvide trøje.
Superligakampe - godt eller skidt for Fcm.
Re: Superligakampe - godt eller skidt for Fcm.
København ryger han ikke til. Klausulen er kun for udenlandske klubber. Så den frygter jeg ikke. Og så tror jeg også Kusk har betydeligt større ambitioner end FCK eller BIF. Ja, eller en midterklub i Holland. Jeg er mere eller mindre 100 procent sikker på Kusk også er at finde i startopstillingen når vi står på Brøndby stadion i starten af foråret. Og det er natuligvis i den rød stribede trøje.Noe skrev:Jeg tror snarere på, at både du og vi skal håbe på, at han ryger til Holland frem for Storkøbenhavn. 4,5 mio er et røverkøb, og tilbuddene til ham vil vælte ind fra nu.jonas386 skrev:Arh ja, læste den helt forkert. Men tror nu næppe han skifter. Ikke før til sommer. Af en hel række grunde. Han har flere gange sagt at han ikke har travlt, og at han regner kraftigt med at spille flere kampe i den rød-hvide trøje.
Det er endda et væddemål jeg er klar til at tage med langt de fleste.
Din tyrkertro og stædighed kan man ikke tage fra dig, Jonas.
Det er ikke tyrkertro, det er en fornemmelse udfra udtalelser fra Gaarde, Kent, og Kusk.Noe skrev:Din tyrkertro og stædighed kan man ikke tage fra dig, Jonas.
Hvis man tager udgangspunkt i følgende artikel
http://www.jv.dk/artikel/1651780:Sport- ... asper-Kusk
ogDer er tale om topklubber i Belgien, Holland og Frankrig, og tyske klubber er også inde i billedet.
Altså klubber der er betydeligt større end FCK og BIF, og kan give ham både sportsligt, og nok også økonomisk.Hvis der kommer et tilbud, så er det vigtigt for mig at kigge på, hvordan mulighederne for spilletid er. Jeg synes, at man ser så mange spillere, der tager ud og så ender på bænken. Så er det, jeg hellere vil blive lidt tid endnu herhjemme, hvor man ligesom har lidt goodwill, og folk ved, hvad jeg står for, sagde Kasper Kusk.
Samtidig understreger han at han ikke har travlt, og altså gerne tager foråret med. Jeg er klar over der ikke specifikt står det er AaB han bliver i, men det ville undre mig meget hvis han tog til en anden klub i suppen. Som sagt så tror jeg bare hans ambitioner er større.
Havde vi snakket Lasse Nielsen, så havde jeg nok været anderledes pessimist, han har sagt længe han gerne vil videre, og det kunne såmænd godt blive til FCK, eller BIF, såfremt de nu skulle være interesserede.
@jonas
En håndfuld rige midtjyder er ved at strikke et tilbud sammen til Kusk! Der er ganske vist!
En håndfuld rige midtjyder er ved at strikke et tilbud sammen til Kusk! Der er ganske vist!
Hehe, hvis det betyder 30+ i vores kasse skal de da være velkommenoros skrev:@jonas
Det er lige præcis 600.000 €, og jeg spæder gerne i, hvis det kan pisse jer afjonas386 skrev:Hehe, hvis det betyder 30+ i vores kasse skal de da være velkommenoros skrev:@jonas
En håndfuld rige midtjyder er ved at strikke et tilbud sammen til Kusk! Der er ganske vist!Selvom jeg tvivler på det er hans ambition at komme til Herning, uanset om i kommer i ChL eller ej.
Det blev nævnt en af de første gange historien om klausulen kom frem. Jeg kan dog ikke finde historien lige nu da der kun kommer en masse forum posts frem når man googler det.Noe skrev:Det er lige præcis 600.000 €, og jeg spæder gerne i, hvis det kan pisse jer afjonas386 skrev:Hehe, hvis det betyder 30+ i vores kasse skal de da være velkommenoros skrev:@jonas
En håndfuld rige midtjyder er ved at strikke et tilbud sammen til Kusk! Der er ganske vist!Selvom jeg tvivler på det er hans ambition at komme til Herning, uanset om i kommer i ChL eller ej.
Hvor ser du, at klausulen kun gælder udenlandske klubber, i øvrigt?
Når det er sagt ryger han næppe til FCM, om AaB så accepterer et bud på 0 kroner, eller ej. Medmindre i kan gøre ham til mange millionær tror jeg ikke engang han gider se mod Herning. Så stor forskel er der jo heller ikke på AaB og FCM.
Nordjyske kom som de første med historien d. 5/6-13 og nævnte intet om at klausulen kun kunne udløses af udenlandske klubber! Efterfølgende har alle andre medier henvist til Nordjyskes historie indtil EB idag kunne fortælle lidt mere i detalje omkring de forhold der gør sig gældende.. Jeg tror du skal finde den historie du tænker på i dette link:jonas386 skrev:
Det blev nævnt en af de første gange historien om klausulen kom frem. Jeg kan dog ikke finde historien lige nu da der kun kommer en masse forum posts frem når man googler det.
Når det er sagt ryger han næppe til FCM, om AaB så accepterer et bud på 0 kroner, eller ej. Medmindre i kan gøre ham til mange millionær tror jeg ikke engang han gider se mod Herning. Så stor forskel er der jo heller ikke på AaB og FCM.
http://debatside.dk/viewtopic.php?p=394538
5. Indlæg.. Han hedder Vase:)
Husk nu at følge op på vores debat i "Nordiske talenter" som vi aftalte når Lucas havde fået de gyldne 6mdr. Længere i Ajax, og derved opfyldte den klassiske indkøringsperiode, og for vores vedkomne gør, at det nu er legitimt at evaluere på hans præstationer igen:)
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Mener egentlig jeg har set den et andet sted også, men jeg kan da tage fejl.Mike80 skrev:
Nordjyske kom som de første med historien d. 5/6-13 og nævnte intet om at klausulen kun kunne udløses af udenlandske klubber! Efterfølgende har alle andre medier henvist til Nordjyskes historie indtil EB idag kunne fortælle lidt mere i detalje omkring de forhold der gør sig gældende.. Jeg tror du skal finde den historie du tænker på i dette link:
http://debatside.dk/viewtopic.php?p=394538
5. Indlæg.. Han hedder Vase:)
Husk nu at følge op på vores debat i "Nordiske talenter" som vi aftalte når Lucas havde fået de gyldne 6mdr. Længere i Ajax, og derved opfyldte den klassiske indkøringsperiode, og for vores vedkomne gør, at det nu er legitimt at evaluere på hans præstationer igen:)
Mike
Ja, det skal jeg nok, som det ses er han jo allerede mere omkring førsteholdet, og får en del spilletid, men blev skadet for et par uger siden, om han er kommet sig 100 over den skade ved jeg ikke. Men jeg følger op til januar, eller hvornår det nu er, i den relevante tråd.
AMEN!! Jonas gå ind og læg dig! -Den udtalelse kan kun skyldes sygdom..jonas386 skrev:
, men jeg kan da tage fejl.
Mike
Mike80
Haha. Hold da op. Jeg er ikke bleg for at indrømme når jeg tager fejl 
Ok?! Det skal da komme an på en prøve.. Kan se Lucas Andersen trods sin skade for et par uger siden har været udtaget til bænken dog uden at blive skiftet ind de sidste 7 æresdivisions opgør inkl. De to sidste den 1/12 og d. 7/12... Tager du fejl ang, skade eller er du bleg?!jonas386 skrev:Haha. Hold da op. Jeg er ikke bleg for at indrømme når jeg tager fejl
Mike
Mike80
Han har ganske rigtigt været på bænken mens han har været småskadet. Han blev hvertfald sorteret fra u-21 truppen pga fysiske problemer. Jeg kender dog ikke de præcise grunde bag De Boers valg, så hvorfor han har været på bænken der ved jeg ikke.Det skal da komme an på en prøve.. Kan se Lucas Andersen trods sin skade for et par uger siden har været udtaget til bænken dog uden at blive skiftet ind de sidste 7 æresdivisions opgør inkl. De to sidste den 1/12 og d. 7/12... Tager du fejl eller er du bleg?!
Han har ikke spillet et eneste minut i æresdivisionen 6 runder i træk eller ca. 45 dage, hvor han ellers har været udtaget til kampene?! Sys dit postulat omkring, at manden jo får en del spilletid, men blev skadet for 2 uger siden er skudt lidt over.. For mig er udviklingen for Lucas gået i den lidt forkerte retning, hvor han startede med at få en masse spilletid, men tilsyneladende ikke har kunne indfri det niveau og den forventning de boer havde håbet at se...jonas386 skrev:Han har ganske rigtigt været på bænken mens han har været småskadet. Han blev hvertfald sorteret fra u-21 truppen pga fysiske problemer. Jeg kender dog ikke de præcise grunde bag De Boers valg, så hvorfor han har været på bænken der ved jeg ikke.Det skal da komme an på en prøve.. Kan se Lucas Andersen trods sin skade for et par uger siden har været udtaget til bænken dog uden at blive skiftet ind de sidste 7 æresdivisions opgør inkl. De to sidste den 1/12 og d. 7/12... Tager du fejl eller er du bleg?!
Men den tager vi i den rigtige tråd om et par mdr. Hvor jeg ser frem på din videre Lucas Andersen vs. Victor Fischer analyse..
Mike
Mike80