Forstærkninger!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Meyhoff

Re: Forstærkninger!

Indlæg af Meyhoff »

Umiddelbart tror jeg også at Brian Nielsen bliver hentet til klubben, det virker meget sandsynligt..

Jeg havde ikke selv tænkt over Gilberto som en mulighed for os, før jeg læste det i den her tråd, men synes faktisk godt om ideen, han vil helt sikkert kunne give flere forskellige opstillingsmuligheder oppe foran..

Var det mig der sad i Ørgaards sæde vil jeg dog først kigge efter nye midterforsvarere i stedet for at kigge oppe foran, jeg synes klart vores største problem ligger i midterforsvaret.. Jeg så gerne at vi efter pausen havde solgt reid, califf og ipsa. Califf og Ipsa har skuffet mig, og jeg mener ikke de har hvad der skal til for vi kan nå vores mål om guld senest 2011. Reid har heller ikke været overbevisende så hvis han har kunne sælge sig selv ved turneringen i Italien passer det mig fint..
Jeg har ikke de helt vilde forslag til hvem der kan hentes til forsvaret udover jeg synes at Sölvi Ottesen fra Sønderjyske virker som en interessant spiller?
Ikke flere lottokuponer fra østeuropa, men skandinaviske spillere så jeg helst til klubben.

/Michael Meyhoff - nu på den nye ulvegrav også

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Dondy skrev:Jeg vil gerne give mit bud på den første spiller præssenteret i ulveklæderne i år:

Brian Nielsen Vejle Boldklub, han bliver præssenteret samtidig med at man fejre Baba vender tilbage fra leje opholdet. :D
Jeg håber godt nok du tager fejl.
1. Jeg ser intet lys i Brian Nielsen, som også har et meget dårligt ry, bl.a. med ikke at kunde finde ud af hvornår man går i byen og, komme for sent til træning.
2. Baba kom til vejle for at få spilletid og udvikle sig, han har ikke spillet nok og jeg kan ikke se hvor man vil få plads til ham, på kort sigt. Han skal skydes af nu.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Dondy

Indlæg af Dondy »

Jeg håber godt nok du tager fejl.
1. Jeg ser intet lys i Brian Nielsen, som også har et meget dårligt ry, bl.a. med ikke at kunde finde ud af hvornår man går i byen og, komme for sent til træning.
2. Baba kom til vejle for at få spilletid og udvikle sig, han har ikke spillet nok og jeg kan ikke se hvor man vil få plads til ham, på kort sigt. Han skal skydes af nu.
Brian Nielsen havde/har nogle dårlige aspekter i en periode omkring Ove Christensen, jeg synes dog han var Vejle's bedste spiller i foråret og en spændende type som jeg ser sikker på vi vil kunne udvikle og sælge om 2 til 3 år. Desuden vil han kunne skabe konkurrence til Borring hvilket jeg synes vil være rigtigt positivt.

Jeg ser faktisk Brian Nielsen som en bedre spiller en Borring til de kampe for der er brug for at kombinerer sig igennem et kompakt forsvar hvor jeg mener at Brian Nielsens teknik er Borrings overlegen.

Ang. Baba Collins så mener jeg stadigvæk at han er den anden bedste angriber i truppen, han er måske ikke så hurtig som Jude, men han er stadigvæk meget hurtig, jeg synes hans afslutninger er bedre og hans fysik er mile vidt foran Jude. Alt i alt synes jeg det ville være ærgeligt hvis han ikke var på holdet til næste sæson. Jeg så derimod gerne at man lejede Jude ud til SønderjyskE eller alternativt skive.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Nå nu ser det umiddelbart ud til at "alle" horsens spillere bliver i klubben, selvom det næste sæson hedder 1 div.. inkl. Gilberto
http://www.bold.dk/nyt/Horsens-holder-paa-profilerne
Jeg mener nu ellers at Gilberto har udtalt at han ikke havde lyst til at spille 1 div. fodbold...

Lad os nu se? Hvis en klub frister med en pose penge til spiller og klub, så ser det nok anderledes ud? Mon ikk?
Ja jeg håber stadig på at Gilberto er at finde i FCM omkring sommerferien... ;)
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

skippels

Indlæg af skippels »

http://www.bold.dk/nyt/Gilberto-vil-ikk ... orsens-ned

Macena siger her, at han ikke vil spille 1. division, og jeg tror heller ikke at klubben vil stå i vejen for et eventuelt skifte. Det kan så godt være, at prisen måske er lidt højere end man kunne forvente, men nu må vi se hvad fremtiden bringer.

Cortez

Re: Kommer der overhovedet forstærkninger?

Indlæg af Cortez »

Cortez skrev:Mon krisen kradser mere end vi regner med hos FCM? Jeg vil godt understrege, at jeg INTET ved på dette punkt, men jeg undrer mig over den larmende tavshed. Hvis jeg skal være naiv-optimist, så er det selvfølgelig strategien fra Ørgaard og Co. at holde kortene tæt til kroppen. Men jeg tvivler efterhånden...

/Cortez
Tja... Frank er vist også af ovenstående opfattelse. Jeg er helt med på, at der er finanskrise, men hvordan er den økonomiske situation hos FCM egentligt? Er den bekymrende? Eller er direktionens passivitet blot et udtryk for rettidig omhu? Nogen der har noget indsigt, de vil dele med andre uindviede?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga ... penge-pres

/Cortez

Bobby

Indlæg af Bobby »

Jeg tror ikke, man skal lægge så meget i Frank's udtalelser. Man skal nok heller ikke lægge så meget i, at der er stille lige nu. Der er der jo også i de fleste andre topklubber i ligaen. Som Lynge også har udtalt, er vi tidligt i transfervinduet og mange af de spillere, som danske og andre klubber kigger efter, vil mange gange lige trække den lidt og se, hvad der ellers dukker op af muligheder. Så jeg tror først, vi kommer til at se noget sidst i transfervinduet.

Nå, det så er sagt, tror jeg heller ikke, vi skal regne med de store indkøb. Måske 1-2 spillere, er mit bud, alt afhængig af, om vi sælger nogle af start 11'erne. Jeg tror også Frank har ret i, at det ikke bliver indkøb i Borring klassen. Det er der simpelthen ikke penge til, men jeg håber, at de forstærkninger, der evt. hentes, reelt også er forstærkninger, der kan gå direkte ind på holdet. Jeg mener, ikke vi har behov for flere breddespillere. Hvis vi mener noget med vores talentudvikling, så skal den rolle udføres af egne talenter.

Men det bliver spændende, at se hvad der sker.
/Bobby

mnm123

Indlæg af mnm123 »

bobthebuilder_dk skrev:Nå nu ser det umiddelbart ud til at "alle" horsens spillere bliver i klubben, selvom det næste sæson hedder 1 div.. inkl. Gilberto
http://www.bold.dk/nyt/Horsens-holder-paa-profilerne
Jeg mener nu ellers at Gilberto har udtalt at han ikke havde lyst til at spille 1 div. fodbold...

Lad os nu se? Hvis en klub frister med en pose penge til spiller og klub, så ser det nok anderledes ud? Mon ikk?
Ja jeg håber stadig på at Gilberto er at finde i FCM omkring sommerferien... ;)
ja han er spændende, men spørgsmålet er om vi har råd efter sigende skal de imellem 6 -8 millioner. Et spændende foreslag da vi har overskud af angribere kan vi måske bytte med enten Baba eller Jude men allerhelst Ken. Kan vi gøre en bytte handel med en af disse og sende lidt penge med så vil det være en mulighed tro jeg for vi har ikke 8 mill. til en ren handel i disse tider.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

8 millioner er for meget, så kan vi ligeså godt finde de to ekstra og tage Marc Nygaard...

Vi kunne jo sende Kim Christensen afsted til dem i en byttehandel. Måske sammen med et lejemål på en af talenterne.

Brugeravatar
Colt Sivas

Indlæg af Colt Sivas »

Ravnen skrev:8 millioner er for meget, så kan vi ligeså godt finde de to ekstra og tage Marc Nygaard...
Mener nu at det kun var udlandet han kunne skifte til for 10 mil.
Zebraen kan ikke slippe for sine striber. Jeg bære mine med stolthed.

crystle

Indlæg af crystle »

Ja nu er Ilsø vel definitivt ude af billedet. Så lige at han var blevet langtidsskadet. Og generelt virker det da også til at han har lidt af en glaskrop.

5198

Indlæg af 5198 »

crystle skrev:Ja nu er Ilsø vel definitivt ude af billedet. Så lige at han var blevet langtidsskadet. Og generelt virker det da også til at han har lidt af en glaskrop.

er det ikke hans første skade i sas ligaen??? som er af nogen betydning

Dondy

Indlæg af Dondy »

Vi har nu hentet Fischer Brødrene, er der nogen der kender noget til disse to spillere?

Så vidt jeg har kunnet læse mig frem til så er Viktor virkeligt et kæmpe tallent på højde og måske endda bedre end Foged og Hvilsom, mens Magnus var lidt med i pakken?

Magnus er vel 18 år nu årgang 91 og får det formodeltligt svært som forsvarsspiller og central midt. Her skal han kæmpe imod Yakubu, Izuzuna og måske Albæk hvis han klare de andre to.

Det ærger mig lidt at det er viktor der har fået en 1 årig kontrakt og Magnus har fået en 2 årig.

Hva mener I andre om indkøbet? Viktor kan jo næppe ses som direkte forstærkning da han kun er 15, mens Magnus snart skal vise noget hvis han skal have en chance for alvor hos FCM, konkurrencen taget i betragtning.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Dondy skrev:Vi har nu hentet Fischer Brødrene, er der nogen der kender noget til disse to spillere?

Så vidt jeg har kunnet læse mig frem til så er Viktor virkeligt et kæmpe tallent på højde og måske endda bedre end Foged og Hvilsom, mens Magnus var lidt med i pakken?

Magnus er vel 18 år nu årgang 91 og får det formodeltligt svært som forsvarsspiller og central midt. Her skal han kæmpe imod Yakubu, Izuzuna og måske Albæk hvis han klare de andre to.

Det ærger mig lidt at det er viktor der har fået en 1 årig kontrakt og Magnus har fået en 2 årig.

Hva mener I andre om indkøbet? Viktor kan jo næppe ses som direkte forstærkning da han kun er 15, mens Magnus snart skal vise noget hvis han skal have en chance for alvor hos FCM, konkurrencen taget i betragtning.
Hvor ser du noget omkring længden af kontrakterne henne? :-)

Brugeravatar
Zeruti

Indlæg af Zeruti »

Jeg er helt enig - midterforsvaret halter gevaldigt. Det er som om Califf ikke rigtigt har ramt niveauet siden hans selvmål mod City - Ipsa er kun god i Football Manager, hvorimod Reid simpelthen skal lære at styre sit temperament. Omvendt kan man håbe på, at midterforsvaret har fået tilstrækkeligt mange kampe i benene sammen, og at de går på med fornyet energi d. 19. juli...

Backs'ene ser til gengæld gode ud - mangler måske en ordentlig gardering på højre back.

Og så en ordentlig angriber - om det skal være en Gilberto type eller en Jan Koller type er mig lidt ligegyldigt. Vedkommende skal smide janteloven - spurte solen sort - og så score, når chancen opstår. Måske Ove Hansen har lyst til en tur mere?

Besvar