Nu sad jeg og så Fodbold uden filter igår og bemærket lige denne bemærkning som blev gentaget af flere. "Det er ikke træners opgave at motivere spilleren, er de ikke selv motiveret til at yde en indsats når de har et drømmejob og er godt betalt, så har misforstået deres opgave"
Undskyld hvis det ike er helt korrekt gengivet, men jeg mener at motivatione hos nogle er tydeligt. Jeg var inde og se Brøndby - FCM og at Borring er på ugens flop hold forstår jeg godt. At en mand som har kostet 20 mil. men levere så annonym en indsats er pinligt. Der var flere andre som lavede fejl men kæmpede for sagen.
Jeg mener ikke at Borring fordi han har kosteet 20 mil. altid skal levere en større indsats, men der er profilerne som ikke har virket motiveret i denne sæson, og det må man som klub forlange.
At TT så IMO mangler en taktisk plan, var også tydeligt i søndags.
At fyre TT uden at have en erstatning er ikke løsningen men jeg håber da klubben seriøst overvejer hvordan de kommer tilbage i toppen af ligaen. JØ's udtaelse efter weekends kampe tyder ikke på at man helt har forstået problemet omfang.
Næste kampe mod Randers, hvor begge hold har meget på spil, kan meget vel give et resultat som ingen kan bruge.
erland