Hausser det er ikke mig, det er Steen Hessel du skal anfører dette overfor !Hausser skrev:Jeg har en kandidatgrad i økonomi, ved ikke med dig?FCM7000 skrev: Hekler, Hausser, Aaes og andre kom hvis ned på jorden med mandagens indlæg i Herning Folkeblad, hvor mangeårig forretningsmand og bestyrelsesmedlem Steen Hessel udtrykker bekymring for fremtiden, han efterlyser øget støtte fra publikum og sponsorer hvis FCM skal kunne hænge på i toppen. steen Hessel har mere end et årtis erfaring med fodboldforretning.
Så Hekler og andre må tage en gang forretningssnak med Steen Hessel og belær en stor forretningsmand om økonomien og forretningen i FCM ?
Men hvilke referencer har I vedr. forretning og drift ?
En kendt ting er at verden/omgivelsene er i konstant forandring, at tro at den står stille er i virksomhedsverden = negativ vækst
Det er fint nok du kan referere til noget handelsskole Kotler, men det ændrer ikke på at hele din tilgang til denne problemstilling i den grad er forvrøvlet og det kan Steen Hessel heller ikke hjælpe dig med, mig bekendt så snakker hr. Hessel ikke om stadionudvidelser, gør han?
At det går skidt i FCM, bør være klart for de fleste og det er der ved gud heller ikke nogen der påstår det ikke gør i denne tråd, men af begynde at fokusere på et af FCM få virkelige aktiver, MCH Arena, er i den grad forfejlet og den kan du ikke snakke der ud af, lige meget hvor meget du så refererer fra din afsætningsbog..
Udgangspunkt med stadionudvidelse, korrekt det har Hessel ikke anført, men det vil i sidste ende komme på tale, flere tilskuere for flere sponsorpenge i forhold til konkurrencen udefra, 2000 tilskuere mere udretter ikke det storer.
Angående Kotler, mig bekendt har Kotler været anvendt i årtier på Handelshøjskolerne hvor man tager kandidatgrader f.eks. Cand.merc mv.
Hvilke bøger har du så skrevet Hausser ?