Black-wolves.com

Om FC Midtjylland og Black Wolves
ulv865

Re: Black-wolves.com

Indlæg af ulv865 »

På Black-wolves.com er den seneste nyhed "bustur til Aalboeg", når jeg logger på...

Ulv865

Hekler

Re: Black-wolves.com

Indlæg af Hekler »

ulv865 Skrev:
-------------------------------------------------------
> På Black-wolves.com er den seneste nyhed "bustur
> til Aalboeg", når jeg logger på...
>
> Ulv865

Det er korekt
Der er ikke nogen der har skrevet kampoptakter til de sidste to kampe, selvom der er en del tilmeldt gruppen om det. Desuden så bliver folk ved med at skrive kmpreferater fra ungdoms og 2. div på ulvegraven i stedet for at smide dem på hjemmesien som det var oplagt.

Mht. busture, så er det busudvalget der ikke har sørget for en nyhed, derfor er den ikke lavet.

Det er kun hvis medlemmerne er aktive at der sker noget.

/Hekler

Lauth

Re: Black-wolves.com - Savner online tilmedling

Indlæg af Lauth »

Det her er lidt kritik til hjemmesiden. Jeg savner den tilmeldings metode man kunne benytte sig af online. Jeg ved ikke om i har i sinde at oprette denne funktion igen, hvis så er det super. Ellers kunne jeg godt tænke mig at det bliver standert inden ikke så længe.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Log ind i medlemszonen, så kommer der en boks foroven med "webshop", hvor du kan tilmelde dig busturene...

Peter Ross

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Hej,

Bare lige for at give en forklaring på det.

Den gamle formular, var baseret på ganske almindelig html/form kode, hvor alle - teknisk set- kunne tilmelde sig busture, uden kontrol (fx spambot, ondsindende mennesker)

Den nye funktionalitet er indbygget i en webshop, som senere skal udbygges med merchandise. Desuden kan busudvalget nu printe en liste af alle medlemmer til hver bustur og derved gør arbejdet meget lettere. Som ekstra detalje, er der den ekstra sikkerhed, at kun medlemmer kan benytte shoppen, således man kan sikre at kun medlemmer køber pladsbilletter og ikke eventuelle spambots eller folk med ondsindende tanker :P

Derudover har medlemmer også denne fordel at deres oplysninger er gemte næste gang man er logget på, således man blot skal købe billetter fremover, uden at skulle udfylde diverse.

Der er en række fordele, og derfor også den metode :D

Lauth

Indlæg af Lauth »

Super! Har ikke lige haft mulighed for at sætte mig ind i det nye site endnu da jeg næsten aldrig har tid til det. Sådan er det at være menig desværre.

Persian_Wolf

Re: Black-wolves.com - Opdateringer + Opfordring!

Indlæg af Persian_Wolf »

Hej Folkens,

Rettelser/opdatering:

Jeg opdagede en lille fejl i gruppeforummet til gruppen "Black-Wolves". Folk, udover admins/moderatorer, havde tilsynladende ikke adgang til forummet, hvorfor må forklare hvorfor Hekler var så ensom i gruppens forum :)

Det er i hvert fald rettet nu, så alle gruppens medlemmer kan deltage i gruppens forum. Håber I vil benytte jer af det fremover, da det er glimrende redskab for effektiv kommunikation.

Derudover er der tilføjet nye funktioner, som nu gør at nye forumindlæg, bliver fremhævet under "Seneste Aktivitet" boksen på Medlemszonen. Dette vil forhåbeligt gør det mere "opdaterende" og belyse aktiviteten i gruppernes foraer.

Opfordring:

- Opdater jeres profil(Under Min Profil-siden), gør den mere personlig.

- Skriv til andre medlemmers besked-box, eller chat med dem. Skriv på deres væg eller kommentér deres profil.

- Tilføj nye venner, søg evt. efter medlemmer fra din by.

- Opret eller deltag i grupper, og deltag aktivt i gruppernes forum. Udnyt muligheden for effektiv kommunikation med andre fans i dine grupper.

- Brug kommentar-funktionen til at kommentere billeder, profiler og nyheder.

- Vær ikke bange for at skabe et netværk med andre fcm-fans. Udnyt muligheden for at styrke din og andres tilknytning til FCM og Black-Wolves.

Håber ALLE vil være med til at skabe endnu mere aktivitet på Black-Wolves.com Community - for det er en glimrende mulighed for at styrke fanklubben.

Så kom igang, venner.

Kommende tilføjelser:

- Derudover kan man glæde sig til en video-sektion under medlemszonen, hvor medlemmer kan uploade/linke videoer i en video-community under medlemszonen - lidt a lá YouTube opbygning. På samme måde med mulighed for upload, kommenter videoer, have sin egen video-kanal/side. Alt sammen som vi kender det fra YouTube. Dette skal forhåbeligt være med til at medlemmer optager og uploader videoer fra busture, warmup, stadion og hvad der ellers måtte være relevant for BW/FCM.
Disse videoer kan også anvendes i nyheder, så folk uden for medlemszonen kan få fornøjelsen af at se nogle gode fan- videoer :)

Man kan ved ganske få kliks uploade videoer direkte fra sin computer og ind til hjemmesidens video-community. Eller man kan vælge at poste et youtube klip direkte ind i video-community. Det er utrolig simpelt, og alle kan nemt være med. Se en lille smagsprøve af det her: http://black-wolves.com/bwtv.jpg

- Jeg arbejder på at få implementeret GravenCup - enten i fuldstændig samme stil som før, eller eventuel i en anden "udgave". Ved på nuværende tidspunkt ikke hvornår det vil komme op på siden.

- Andre quiz/konkurrence-lignende tiltag

- Skribent funktion. Pt. er der udvalgte skribenter som kan skrive nyheder til Black-Wolves.com. Der mangler i den grad folk som vil bidrage med kampoptakter, kampreferater fra både 1. trup men også fra 2.hold og ungdomsrækkerne. Der kan oprettes grupper i Medlemzonen, og her kan medlemmer bidrage i gruppens forum, hvorefter skribenter/admins/moderatorer kan sørge for at artiklerne kommer på Black-Wolves.com.

Der er virkelig store muligheder for at mange FCM-fans kan få glæde af netop DIG. Så brug gerne par minutter en weekend på en evt kampoptakt eller referat. Der kræves ikke kæmpe lange artikler, men bare det som du har tid og lyst til at bidrage med. I virkeligheden kan det ligeså godt være det indlæg du poster på ulvegraven før eller efter kampen, som kunne blive sendt som artikel(nyhed) til bw hjemmesiden. Der er mange som skriver nogle gode indlæg(referater/vurderinger + optakter) på ulven, som sagtens kan bruges på black-wolves.com . Så kopier dit indlæg, og post det på gruppen "kampoptakter"s forum, eller sendt det til hekler, eller en anden admin/skribent.

Black-wolves.com HAR VIRKELIG brug for dit bidrag! SÅ meld dig på banen :)

Kan vi stå sammen som et stærkt netværk, vil det smitte af på stadion og skabe endnu bedre sammenhold og stemning, og dermed være en endnu bedre 12. mand for FCM.
Og det er faktisk skide sjovt, når flere og flere er aktive på black-wolves.com :)

Kom så, venner!

Altoriso

Re: Spillerarkiv

Indlæg af Altoriso »

Den her side kan vist bruges til inspiration :-)

http://www.ligafodbold.dk/?cat=statsClu ... 0&cat_id=0

Meget sjovt lige at kigge de forskellige navne igennem

Persian_Wolf

Re: Black-wolves.com | Mail fra BW.com virker ikke PT

Indlæg af Persian_Wolf »

Hej folkens,

Der er i øjeblikket tekniske problemer med Black-Wolves.com, som gør at man ikke kan sende e-mails fra hjemmesiden. Dvs følgende:

- Du modtager ikke order bekræftelse pr mail, når du bestiller. Så klik derfor kun "Bekræft" EN gang. VI FÅR modtaget din order, men der bliver som sagt IKKE sendt mails. Ellers ring/mail tatiana for at bestille plads. Men shoppen virker ganske fint, men som sagt ingen ordrebekræftelsesmail.

- Du kan ikke kontakte BW eller bestyrelsen via nogen af hjemmesidens formularer.

- Man modtager ikke e-mails fra community, når man bruger "send mail" til et medlem.

Men du kan sagtens sende mails til alle black-wolves e-mail adresser, fra DIN EGEN email. Så det er KUN fra hjemmesiden at det pt ikke virker.

Der arbejdes på sagen, og så snart det er fikset, så skriver jeg her i tråden.

Men hop på bw sitet, det virker ellers helt som det skal :)

Jeg beklager naturligvis fejlen - det er formentlig server/host relateret.

Fred

mortenq

Nedtælling til FCK kamp

Indlæg af mortenq »

Jeg finder det en anelse besynderligt at næste kamp der tælles ned til, på blackwolves.com er:

---

Nedtælling til næste kamp:

FCK - SønderjyskE

3 dage 5 timer 57 min 4 sek

---

Se evt screenshot: http://img16.imageshack.us/img16/9456/picture1sax.png

Kent

Re: Nedtælling til FCK kamp

Indlæg af Kent »

I virkeligheden burde der vel nærmere tælles ned til AaB - BIF på onsdag, da det klart er den vigtigste kamp for os i resten af denne sæson....

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

mortenq Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg finder det en anelse besynderligt at næste
> kamp der tælles ned til, på blackwolves.com er:
>
> ---
>
> Nedtælling til næste kamp:
>
> FCK - SønderjyskE
>
> 3 dage 5 timer 57 min 4 sek
>
> ---
>
> Se evt screenshot:
> http://img16.imageshack.us/img16/9456/picture1sax.
> png

Screenshot´et passer ikke med det du skriver...

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Jeg forstår ikke problemet? oplysningerne er fra fcm.dk kampprogram side. Og næste kamp er mod SønderjyskE på mandag

PS

Indlæg af PS »

Problemet er at der står FCK

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Jøses.. :P

Det er ordnet. Beklager manglende overblik.

Besvar