Vinter Transfervindue Part 5
-
Kent
Re: Ikke nok gang i Sunderland...
Nej, det ser ud til at vi som den eneste klub i SAS-ligaen ikke handler ind i dette vindue. Noget af en ændring.
Men okay - Prica var et longshot, gad vide om han har valgt at blive på bænken og score kassen....
Men okay - Prica var et longshot, gad vide om han har valgt at blive på bænken og score kassen....
-
Hausser
Må indrømme jeg er en lille smule skuffet, havde håbet på mindst én forstærkning, ikke mindst fordi klubberne foran os alle har forstærket sig uden samtidigt at sælge ud. Det er fint man har tillid til truppen og satser på den, men udgangspunktet skal altså også være i orden..
Håber på at vågne op til en forstærkning i morgen og så gerne en lille sidenotits om at Gnanou har forladt klubben.
Håber på at vågne op til en forstærkning i morgen og så gerne en lille sidenotits om at Gnanou har forladt klubben.
-
TR82
Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nej, det ser ud til at vi som den eneste klub i
> SAS-ligaen ikke handler ind i dette vindue. Noget
> af en ændring.
>
> Men okay - Prica var et longshot, gad vide om han
> har valgt at blive på bænken og score kassen....
Såvidt vides har Sønderjyske heller ikke handlet i dette vindue?
> Nej, det ser ud til at vi som den eneste klub i
> SAS-ligaen ikke handler ind i dette vindue. Noget
> af en ændring.
>
> Men okay - Prica var et longshot, gad vide om han
> har valgt at blive på bænken og score kassen....
Såvidt vides har Sønderjyske heller ikke handlet i dette vindue?
-
TR82
Tilfredshed
Vi må jo nok konkludere at vi ikke får købt nogen i dette transfervindue - men hvor står vi så nu?
Jeg må indrømme at jeg personligt er meget tilfreds med vores ageren i dette transfer vindue. Vi har en rigtig god trup som i min optik har manglet at blive spillet "rigtigt" sammen. Vores 2011 vision mener jeg vi er kommet en del nærmere ved at agere som vi har gjort.
Efter min bedste overbevisning vil vi når sæsonen slutter til sommer, stå med at meget sammentømret (læs bedre) mandskab hvor vi skal forstærkes enkelte steder og så mener jeg at opskriften på vision 2011 er klar til at blive opfyldt.
Down siden af ovenstående er så som jeg ser det at man har valgt at "afskrive" denne sæson som værende mesterskabssæson.
Hvordan ser i andre på det?
Jeg må indrømme at jeg personligt er meget tilfreds med vores ageren i dette transfer vindue. Vi har en rigtig god trup som i min optik har manglet at blive spillet "rigtigt" sammen. Vores 2011 vision mener jeg vi er kommet en del nærmere ved at agere som vi har gjort.
Efter min bedste overbevisning vil vi når sæsonen slutter til sommer, stå med at meget sammentømret (læs bedre) mandskab hvor vi skal forstærkes enkelte steder og så mener jeg at opskriften på vision 2011 er klar til at blive opfyldt.
Down siden af ovenstående er så som jeg ser det at man har valgt at "afskrive" denne sæson som værende mesterskabssæson.
Hvordan ser i andre på det?
-
Dondy
Re: Bekymret
Jeg synes i princippet også det er en ok ide at holde på truppen, men så skulle man altså ikke have lejet Baba Collins ud. Det mener jeg er en fejl.
Nu står vi med tre angriberer til to pladser: hvor af to af dem er under 20 år + en Frank K som måske, måske ikke har niveauet mere. Oven i det har vi nu en kronisk skadet Kim Christensen som vi nok ikke kan regne med kommer i kamp foreløbeligt.
Der skal ikke herske nogen tvivl om at jeg er glade for både Jude og i særdeleshed Fagerberg, men jeg synes ikke de har vist ind til nu at de har evnerne til at scorer nok mål. Fagerberg er sådan set til meget synlig og velspillende, men er han målfarlig? Det synes jeg han viser for lidt. Jude er en god spiller og han havde være min foretrukne spiller ved siden af en Prica. Måske Jude kan fungere godt sammen med Frank hvis han forbedre sine afslutninger.
Jeg er lidt ked af vores angrebs situation, men glæder mig til at se dem spille igen
Nu står vi med tre angriberer til to pladser: hvor af to af dem er under 20 år + en Frank K som måske, måske ikke har niveauet mere. Oven i det har vi nu en kronisk skadet Kim Christensen som vi nok ikke kan regne med kommer i kamp foreløbeligt.
Der skal ikke herske nogen tvivl om at jeg er glade for både Jude og i særdeleshed Fagerberg, men jeg synes ikke de har vist ind til nu at de har evnerne til at scorer nok mål. Fagerberg er sådan set til meget synlig og velspillende, men er han målfarlig? Det synes jeg han viser for lidt. Jude er en god spiller og han havde være min foretrukne spiller ved siden af en Prica. Måske Jude kan fungere godt sammen med Frank hvis han forbedre sine afslutninger.
Jeg er lidt ked af vores angrebs situation, men glæder mig til at se dem spille igen
-
B
Kan ikke lige se logikken i, at vi står stærkere i relation til vision 2011 ved ikke at agere i dette vindue. I hvert fald når ikke når man samtidig skriver, at denne sæson er afskrevet og at der måske skal købes et par stykker til sommer...
Var det så ikke bedre at handle nu og bruge foråret til at få spillet de nye spillere ind, så man er klar til den nye sæson?
Håber da strategien bliver en succes, men set udefra ser OB, FCK og BIF på papiret ud til at være i en klasse over os. AAB fuldt på højde og FCN+Randers nærmer sig gevaldigt bagfra.
Var det så ikke bedre at handle nu og bruge foråret til at få spillet de nye spillere ind, så man er klar til den nye sæson?
Håber da strategien bliver en succes, men set udefra ser OB, FCK og BIF på papiret ud til at være i en klasse over os. AAB fuldt på højde og FCN+Randers nærmer sig gevaldigt bagfra.
-
mancitydk
Jeg er dybt dybt dybt skuffet over at vi ikke fik hentet en angriber og jeg tror det i dette forår kommer til at koste os en top 3 placering... Tror vi skal være tilfredse med en 5. plads.... Dybt skuffet....
-
TR82
B Skrev:
> Kan ikke lige se logikken i, at vi står stærkere i
> relation til vision 2011 ved ikke at agere i dette
> vindue. I hvert fald når ikke når man samtidig
> skriver, at denne sæson er afskrevet og at der
> måske skal købes et par stykker til sommer...
> Var det så ikke bedre at handle nu og bruge
> foråret til at få spillet de nye spillere ind, så
> man er klar til den nye sæson?
>
> Håber da strategien bliver en succes, men set
> udefra ser OB, FCK og BIF på papiret ud til at
> være i en klasse over os. AAB fuldt på højde og
> FCN+Randers nærmer sig gevaldigt bagfra.
Som jeg skrev tidligere mener jeg at vi har en meget stærk trup men ikke dermed sagt den ikke kunne være stærkere.
Jeg tror at den udrensning der har været gang i, i dette transfer vindue også vil gøre sig gældende i det næste - i begrænset omfang. Jeg tror at taktikken vil være at give vores mange talenter og så se hvor mange af disse der reelt vil kunne gøre sig gældende i suppen. Når man når til sommer vil man være meget klogere på truppens svagheder og vil kunne ageere ud fra dette. Vi har haft nogle problemer i front, no doubt about it, men hvad nu hvis Jude og Fagerberg virkelig blomstrer op når de får chancen? Der er spillet højt spil i dette transfer vindue men i min optik mener jeg at det er risikoen værd!
> Kan ikke lige se logikken i, at vi står stærkere i
> relation til vision 2011 ved ikke at agere i dette
> vindue. I hvert fald når ikke når man samtidig
> skriver, at denne sæson er afskrevet og at der
> måske skal købes et par stykker til sommer...
> Var det så ikke bedre at handle nu og bruge
> foråret til at få spillet de nye spillere ind, så
> man er klar til den nye sæson?
>
> Håber da strategien bliver en succes, men set
> udefra ser OB, FCK og BIF på papiret ud til at
> være i en klasse over os. AAB fuldt på højde og
> FCN+Randers nærmer sig gevaldigt bagfra.
Som jeg skrev tidligere mener jeg at vi har en meget stærk trup men ikke dermed sagt den ikke kunne være stærkere.
Jeg tror at den udrensning der har været gang i, i dette transfer vindue også vil gøre sig gældende i det næste - i begrænset omfang. Jeg tror at taktikken vil være at give vores mange talenter og så se hvor mange af disse der reelt vil kunne gøre sig gældende i suppen. Når man når til sommer vil man være meget klogere på truppens svagheder og vil kunne ageere ud fra dette. Vi har haft nogle problemer i front, no doubt about it, men hvad nu hvis Jude og Fagerberg virkelig blomstrer op når de får chancen? Der er spillet højt spil i dette transfer vindue men i min optik mener jeg at det er risikoen værd!
-
B
Vi må satse på et forår uden de store skadesproblemer i blandt de 11 stærkeste, så burde 4. pladsen være vores.
Men ryger vi af en eller anden grund længere ned i tabellen, så gør manglende UEFA cup deltagelse os jo ikke ligefrem mere attraktive i sommerens transfervindue - hvor vi kan være tvunget til at handle, eller i hvert fald skrue lidt ned for visionerne...
Men ryger vi af en eller anden grund længere ned i tabellen, så gør manglende UEFA cup deltagelse os jo ikke ligefrem mere attraktive i sommerens transfervindue - hvor vi kan være tvunget til at handle, eller i hvert fald skrue lidt ned for visionerne...
-
Mathias
Hvor jeg da håber at Fagerberg og Jude tager den håndsrækning de har fået og viser at de er modne til opgaven...MEN...jeg tvivler. Oprustningen som er sket omkring os har været markant. Jeg tror desværre vi går et meget vanskeligt forår i møde.
Med Kim C ude på ubestemt tid syntes jeg bestemt at den forreste række ser MEGET tynd ud.
Vi må håbe at Danny og Borring fortsætter med at score mål i foråret...
Med Kim C ude på ubestemt tid syntes jeg bestemt at den forreste række ser MEGET tynd ud.
Vi må håbe at Danny og Borring fortsætter med at score mål i foråret...
-
mrjelle
Kan godt følge nogle af jeres bekymringer, dog hæfter jeg mig ved at vi for første gang ikke sælger ud af vores profiler.
Havde vi solgt Salami, Cp, Thyge eller en anden havde det for alvor set mørkt ud.
Havde vi solgt Salami, Cp, Thyge eller en anden havde det for alvor set mørkt ud.
-
TR82
Meget enig, og den afgørende faktur om vi skal spille internationalt næste sæson eller ej, vil højest sandsynligt blive afgjort af om Fagerberg og/eller Jude får "tur" i den når vi starter op igen.
-
Mathias
Alvaro
Hvordan er transfer reglerne når det drejer sig om fritstillede spillere? Jeg kan se at Alvaro Santos er blevet fritstillet i Sochaux... Kan han signes efter transfervinduets deadline??
http://www.onside.dk/node/25816
http://www.onside.dk/node/25816
-
B
Helt enig.
Men forstå mig ret, jeg er som grundlæggende ikke uenig i strategien. Udrensning, sats på ungdom og mere kontinuitet er da fornuftigt - især økonomisk.
Tror bare ikke det gør os til mestre, når dem vi gerne vil sammenlignes med fortsætter med at hente spillere fra øverste hylde. Vi kan selvfølgelig sætte vores lid til, at finanskrisen bliver langvarig og straffer dem der køber med hovedet under armen rent økonomisk - en gruppe vi ser ud til at have forladt.
Men forstå mig ret, jeg er som grundlæggende ikke uenig i strategien. Udrensning, sats på ungdom og mere kontinuitet er da fornuftigt - især økonomisk.
Tror bare ikke det gør os til mestre, når dem vi gerne vil sammenlignes med fortsætter med at hente spillere fra øverste hylde. Vi kan selvfølgelig sætte vores lid til, at finanskrisen bliver langvarig og straffer dem der køber med hovedet under armen rent økonomisk - en gruppe vi ser ud til at have forladt.
-
TR82
Re: Alvaro
Iflg. bold dk burde det ikke være noget problem.
http://www.bold.dk/nyt/Alvaro-Santos-er-kontraktloes
http://www.bold.dk/nyt/Alvaro-Santos-er-kontraktloes