Altoriso skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu ved jeg ikke om du har set den ?
>
> Men det skete i det man kalder målmandens område,
> og der skal han vise mere pondus, og hvis han ikke
> mener at han kan komme frem, så må han bliver inde
> på stregen !
>
>
Og helt glemt er flere gode indgreb i feltet hvor han henter mange indlæg ned, ligesom der også var flere gode redninger, blandt andet en refleksredning i det lille felt.
Jeg tror ikke vi kan forlange mere af en målmand, med det forsvar vi har.
Livetråd! - startopstillingerne
-
Altoriso
Re: FCM uden målmand
Ja det er da klart at vi har et problem når der bliver lukket så mange mål ind - det er da rimeligt logisk..
Men det er for mig også blevet klart, at målmanden er et af de helt store problemer !
Derfor ser jeg gerne at der tænkes i en ny målmand i pausen - en med lidt mere karisma og styrke i feltet
Det er klart at forsvaret ikke har det nemt for tiden, når man tænker på at det aldrig er det samme fra kamp til kamp !
Men det er for mig også blevet klart, at målmanden er et af de helt store problemer !
Derfor ser jeg gerne at der tænkes i en ny målmand i pausen - en med lidt mere karisma og styrke i feltet
Det er klart at forsvaret ikke har det nemt for tiden, når man tænker på at det aldrig er det samme fra kamp til kamp !
-
Claus J
Re: FCM uden målmand
Enige bliver vi nok aldrig, men jeg mener at Ola i de kampe hvor det har kørt godt for holdet har stået fremragende med uhyggelig mange vigtige redninger. Nu her hvor holdet ikke spiller optimalt, er hans niveau noik faldet en smule til normal godt spillende.
Jeg tror det bliver svært at finde en rigtig god målmand (som Peter Skov) uden vi skal op med een rigtig store pengepung, så tror jeg der er vigtigere pladser at invisterer i.
Jeg tror det bliver svært at finde en rigtig god målmand (som Peter Skov) uden vi skal op med een rigtig store pengepung, så tror jeg der er vigtigere pladser at invisterer i.
-
Vinding
Re: Tidmand?
Målene skyldes ikke Tidmans dårlige spil, men totale kiks i forsvaret.
Jeg syntes virkelig at der snart skal arbejdes seriøst med det forsvar.
Vinding
Jeg syntes virkelig at der snart skal arbejdes seriøst med det forsvar.
Vinding