Transfer vinter 15/16

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Re: Transfer vinter 15/16

Indlæg af Arff »

TrueWolfMidt skrev:Kan ikke forestille mig, at Benhams computere ikke allerede har masser af bud / muligheder som der arbejdes benhårdt på at signe. Hvis vores trup skal klare foråret uden væsentlige forstærkninger, så er jeg sikker på, at vi kommer til at sloges om at få en top 4 placering. Der SKAL tilføres nyt mandskab ellers er risikoen for fiasko til stede. Går ud fra målet stadigvæk er Europa.
Jeg køber præmissen, og er helt enig. Hvis truppen er den samme tirsdag morgen, som den vi har nu bliver det svært (umuligt) at indfri vores egne forventninger. Skal det være realistisk at tro på et nyt mesterskab, skal der hentes to STORE profiler som løfter overlæggeren - her tænker jeg CM og CB.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

En spiller med mål i støvlerne. https://da.wikipedia.org/wiki/Kim_Aabech

Kunne han være interessant på en 2 årig kontrakt ? http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... r-deadline

Hvor gad jeg godt høre lidt nyheder fra CS eller RA - at der arbejdes benhårdt på forstærkninger til truppen.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

TrueWolfMidt skrev:En spiller med mål i støvlerne. https://da.wikipedia.org/wiki/Kim_Aabech

Kunne han være interessant på en 2 årig kontrakt ? http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... r-deadline

Hvor gad jeg godt høre lidt nyheder fra CS eller RA - at der arbejdes benhårdt på forstærkninger til truppen.
Nej nej nej det skal vi overhovedet ikke overveje. Ludoman Kim er og bliver kun et problembarn. EFB kunne ikke bruge ham. Vi skal ikke røre ham med en ildtang, og jeg tror beslutningstagerne i FCM er af samme mening. Han er bare færdig, og endnu mere end Duncan. Åbech er doven og arbejder slet slet ikke for holdet. Glem ham.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

TrueWolfMidt skrev:En spiller med mål i støvlerne. https://da.wikipedia.org/wiki/Kim_Aabech

Det er 5-6 år siden Aabech var interessant. For gammel nu og ikke den ledertype, som vi søger.
Der har vel været rigeligt med meldinger, der indikerer at der arbejdes benhårdt på forstærkninger. Det store spørgsmål er, om det lykkes, men tror ikke der er tale om manglende vilje fra FCMs side.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Aabech ville være to skridt tilbage i forhold til Duncan.

Mon ikke at Benhams datamaskine har nogle muligheder klar, som vi end ikke ville have tænkt på.

Ulvefar

Indlæg af Ulvefar »

Der arbejdes på noget ret interessant :)

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Ulvefar skrev:Der arbejdes på noget ret interessant :)
Noget du ved, noget du håber eller bare noget du siger? :)
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Steinlein sover vel ikke. Så der arbejdes helt sikkert på noget.
Spørgsmålet er så HVOR interessant det er og HVOR realistisk der var.

Steinlein har jo allerede arbejdet med Haimelain, Falk, AC og formentlig Zimling hvor det så ikke har kunne lade sig gøre til prisen.
(I øvrigt propbs til Steinlein for ikke at smide med pengene).

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

TrueWolfMidt skrev:Kan ikke forestille mig, at Benhams computere ikke allerede har masser af bud / muligheder som der arbejdes benhårdt på at signe. Hvis vores trup skal klare foråret uden væsentlige forstærkninger, så er jeg sikker på, at vi kommer til at sloges om at få en top 4 placering. Der SKAL tilføres nyt mandskab ellers er risikoen for fiasko til stede. Går ud fra målet stadigvæk er Europa.
Risiko for fiasko er vel altid til stede, uanset hvem du henter. ;)

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Kan høre at førstevalget er smuttet men at der arbejdes hårdt på andetvalget. Plus 10 mio skulle være prisen..
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

TrueWolfMidt skrev:
Lund7400 skrev:Jeg tror vi lander Casper Sloth som den eneste. Skuffende såfremt det er tilfældet.
Det er naturligvis også nærliggende at tro, da de selv har sagt, at han skal lejes ud, men skal vi ikke tro, at Benham kan finde noget vi bedre kan bruge.

Når de kan finde Tim Sparv til Fcm, så er jeg rimelig sikker på, at computeren også kan finde andre oversete og undervurderede spillere som vi kan få mere ud af end Sloth. Ikke dermed sagt at han er ubrugelig, men ønsker mig en spiller med lidt flere kvaliteter.

Sloth har ikke fået mange kampe på Leeds 1 hold. 1 kamp mener jeg.
Ret mig hvis jeg er forkert på den. Såvidt jeg husker var Royer og Mabil de første der blev købt via "Big Data" som nogen elsker at kalde det. Sparv var en handel som alle andre før Benham kom til. Networking. True or false ??
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

mousebreaker skrev:
TrueWolfMidt skrev:
Lund7400 skrev:Jeg tror vi lander Casper Sloth som den eneste. Skuffende såfremt det er tilfældet.
Det er naturligvis også nærliggende at tro, da de selv har sagt, at han skal lejes ud, men skal vi ikke tro, at Benham kan finde noget vi bedre kan bruge.

Når de kan finde Tim Sparv til Fcm, så er jeg rimelig sikker på, at computeren også kan finde andre oversete og undervurderede spillere som vi kan få mere ud af end Sloth. Ikke dermed sagt at han er ubrugelig, men ønsker mig en spiller med lidt flere kvaliteter.

Sloth har ikke fået mange kampe på Leeds 1 hold. 1 kamp mener jeg.
Ret mig hvis jeg er forkert på den. Såvidt jeg husker var Royer og Mabil de første der blev købt via "Big Data" som nogen elsker at kalde det. Sparv var en handel som alle andre før Benham kom til. Networking. True or false ??
Synes at have hørt "Computeren" havde peget på Greuther Fürth, og så var det gammeldags scouting der havde peget på Sparv ud fra holdet.

Jim Larsen var vist også en af de første, men det var så 'gammeldags' scouting og en godkendelse af 'computeren'.

Bud på de første kunne også være Kristoffer Olsson og Wolanski, vil dog ikke lægge hovedet på blokken.
Royer og Mabil er i hvert fald hentet senere end Sparv, Olsson og Wolanski.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Royer og Mabil er de første der reelt er hentet på Big data.

Sparv blev spottet inden og fundet af vores scoutingsystem netværk.
Sparv blev godkendt af data, men han blev ikke signet alene på data - det er Royer og Mabil alene om.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Ved du med Olsson og Wolanski?

Noe

Indlæg af Noe »

Olsson er netværk - gennem Cliff Crown.

Låst