Midtjylland podcast

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sniper

Re: Midtjylland podcast

Indlæg af Sniper »

Enig, rigtig spændende episode som altid.
Dejligt at formanden stiller sig frem og besvarer fans spørgsmål på den måde.
Det giver mere ro i maven at høre om deres overvejelser og grunde til at agere som de gør.
Hvornår imorgen kan vi forvente den næste omgang? 😃

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Sniper skrev:
3. sep 2019, 23:34
Enig, rigtig spændende episode som altid.
Dejligt at formanden stiller sig frem og besvarer fans spørgsmål på den måde.
Det giver mere ro i maven at høre om deres overvejelser og grunde til at agere som de gør.
Hvornår imorgen kan vi forvente den næste omgang? 😃
Tak skal du have. Vi er også super glade for, at Rasmus har lyst til at stille op - det er faktisk ret unikt, at have så god adgang til bestyrelsesformanden.
Næste omgang kommer kl 16 i morgen.
Derudover regner vi med at have en særudgave med Priske i næste uge.
Så masser af Sort Snak til landskampspausen.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Ligesom på twitter vil jeg også gerne her rose på afsnittet og podcasten generelt, synes det er et imponerende niveau.

Lidt ked af det sidste spørgsmål i fik med i podcasten, ifølge traditionen bliver Kaba vel skadet nu? :/

Mener de andre gange at du har spurgt om de ikke lukkede transfer markeder kunne være aktuelt, for de spillere der ikke kom afsted. Det snakkede du ikke med ham om off-air vel?

Et spørgsmål jeg var lidt ked af at jeg kom i tanke om bagefter, er det med ledelsesrum, for at bruge et Mediano udtryk.
I var lidt inde over det med at i FCM er det kultur og i FCN er det skak. Men Steinlein har tidligere sagt at træneren er en mellemleder, samtidig med at være stolt over den tykke "playbook" kun er på 2 A4 sider. Om det ikke er lidt modstridende.

I mine øjne er der tydeligt spillemæssige forskelle på KA og Priske som træner, er det et udtryk udelukkende for hvordan træneren ser fodbold, eller har trænerne fået forskellige ting af vide?

Måske det kunne være et spørgsmål til Priske.
Om du (Priske) har indtryk af at i har fået det samme af vide og en uændret klub beskrivelse af spillestillen fra ledelsen?

Nu Priske har været med i et par år. Har de 2 A4 sider, ændret sig med afgangen af meget fysiske spillere, til de lidt mere "brasilianske"?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Steffen am skrev:
4. sep 2019, 02:14
Ligesom på twitter vil jeg også gerne her rose på afsnittet og podcasten generelt, synes det er et imponerende niveau.

Lidt ked af det sidste spørgsmål i fik med i podcasten, ifølge traditionen bliver Kaba vel skadet nu? :/

Mener de andre gange at du har spurgt om de ikke lukkede transfer markeder kunne være aktuelt, for de spillere der ikke kom afsted. Det snakkede du ikke med ham om off-air vel?
Tak for rosen. Læser som altid både ris og ros, så vi løbende kan justere.

Ja, Kaba ryger sikkert nu :-) ‘Madden-cursen’ virkede ikke på Falk og Skov i foråret, så tror ikke på den længere :-)

Jeg talte ikke med ham om åbne transfermarkeder. Dels fordi der ikke kom spørgsmål om det, dels fordi de åbne markeder ikke er så interessante for os - det er bedre om vinteren, hvor fx Norge fortsat er åben. De ligaer der er åbne endnu, er ikke så interessante for vores spillere, tænker jeg.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Jeg talte ikke med ham om åbne transfermarkeder. Dels fordi der ikke kom spørgsmål om det, dels fordi de åbne markeder ikke er så interessante for os - det er bedre om vinteren, hvor fx Norge fortsat er åben. De ligaer der er åbne endnu, er ikke så interessante for vores spillere, tænker jeg.
Jeg kunne nu sagtens se en MDH, James eller Reese i et af følgende lande: Tjekkiet, Slovakiet og Bulgarien

Men ellers enig med de andre, fremragende arbejde Kent! Jeg lytter glædeligt med til alle afsnit, men disse med Ankersen er ekstra gode.

Det eneste, hvor jeg synes han slipper for let/snakker i cirkler er omkring Wikheim der optog en plads fra en af de unge. Ved godt du prøver at spørge hvordan det så hænger sammen med at man henter Marcondes, men der modsiger han bare sig selv.

Fenris

Indlæg af Fenris »

Kent skrev:
4. sep 2019, 00:06
Tak skal du have. Vi er også super glade for, at Rasmus har lyst til at stille op - det er faktisk ret unikt, at have så god adgang til bestyrelsesformanden.
Næste omgang kommer kl 16 i morgen.
Derudover regner vi med at have en særudgave med Priske i næste uge.
Så masser af Sort Snak til landskampspausen.
Fedt! :fcm: :D

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Densestar7430 skrev:
4. sep 2019, 08:25
Jeg kunne nu sagtens se en MDH, James eller Reese i et af følgende lande: Tjekkiet, Slovakiet og Bulgarien

Men ellers enig med de andre, fremragende arbejde Kent! Jeg lytter glædeligt med til alle afsnit, men disse med Ankersen er ekstra gode.

Det eneste, hvor jeg synes han slipper for let/snakker i cirkler er omkring Wikheim der optog en plads fra en af de unge. Ved godt du prøver at spørge hvordan det så hænger sammen med at man henter Marcondes, men der modsiger han bare sig selv.
Jeg tænker ikke at det er Sort Snaks opgave at udføre kritisk journalistik på den måde. Det er ok at komme med kritiske spørgsmål, men hvis man sidder med journalistisk tilgang og går til kanten med sine spørgsmål så bliver lysten/incitamentet for Ankersen nok til at overse. Du ser ham jo ikke være lige så åben overfor B.T eller E.B
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Sniper

Indlæg af Sniper »

mousebreaker skrev:
4. sep 2019, 10:26
Densestar7430 skrev:
4. sep 2019, 08:25

Jeg tænker ikke at det er Sort Snaks opgave at udføre kritisk journalistik på den måde. Det er ok at komme med kritiske spørgsmål, men hvis man sidder med journalistisk tilgang og går til kanten med sine spørgsmål så bliver lysten/incitamentet for Ankersen nok til at overse. Du ser ham jo ikke være lige så åben overfor B.T eller E.B
Enig med Mouse, vi kan ikke tillade os at have en alt for kritisk og journalistisk tilgang til interviewet.
Må indrømme at jeg faktisk sad og tænkte at “vi” var meget kritiske i vores spørgsmål men synes sq Ankersen svarer på alle spørgsmål og med en god forklaring bag. Kent virker til at passe perfekt i vært-rollen.
I det hele taget er det meget professionelt lavet af sort snak teamet. Der bliver efterhånden refereret til Sort snak i flere medier når det handler om Fcm, det kan kun være et tegn på at podcasten har et højt og troværdigt niveau. :fcm:

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

‪Der er dobbelt-op på #SortSnak i denne uge, da Nicolaj Bruun Rasmussen​ og Thomas Brink Mikkelsen​ også kommer med deres evaluering af transfervinduet, sejren over Brøndby IF​, 1.pladsen i Superliga.dk​ og ser frem mod #lbkfcm‬ https://soundcloud.com/user-336203398/4 ... gby-040919

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

‪Vi er rigtig glade for alle dem, som støtter os 💪👍
‪Derfor trækker vi 1.10 lod om Sviatchenkos trøje fra udekampen mod Rangers blandt vores støttere.‬
‪Alle der støtter os via https://sortsnakpodcast.10er.app/ eller i september donerer via Mobilepay på 60-05-08 har et lod i puljen ❤️🖤🐺
Hvis I vil se billeder at trøjen, så smut på vores FB- eller Twitterprofil: https://twitter.com/SortSnakPodcast/sta ... 18946?s=20

Benzo

Indlæg af Benzo »

Uha, 48 støtter, det er flot. Så er i faretruende tæt på FCK der har 57 støtter i skrivende stund, og lige nøjagtigt overhalet Stemmer fra Ådalen der har 47.

I øvrigt godt det er Sviatchenkos trøje og ikke hans shorts i udlodder, der er næppe andre i kongeriget end Erik selv der har en stor nok bagdel til at fylde dem ud :)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

‪Sæsonens første tur til Sjælland gav en sikker 3-0 sejr. Den taler vi sort om på tirsdag, hvor vi også ser frem mod sæsonen anden tur til Sjælland, når FCK venter næste søndag.‬
‪Inden da skal vi dog bruge jeres fyringer og forlængelser, så byd ind 💪🐺

Vijen

Indlæg af Vijen »

Forlængelse - Jesper Hansen gode redninger imod Lyngby. Super placeringer inde i målet får mange redninger til at se lette ud.

Fyring - Evander, slut aktionen imod Lyngby hvor han hellere vil drible fremfor at lægge bolde sikkert tilbage. Der skal han tage sig sammen og træffe en bedre beslutning.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Forlængelse:
Priske for at erkende de åbenlyse problemer vi havde/har og have modet til at gøre noget ved det ved at ændre en ellers succesfuld formation. Vi ser fremgang nu og det tillægger jeg i høj grad Priske
Fyring:
Svært at komme med fyresedler lige nu, men en opsang til vores backs i begge sider for manglende offensivt output i sæsonens første 9 kampe
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Sviatchenko er en populær mand. Sort Snak har nu 55 støtter på 10er.dk!

Det hjælper selvfølgelig også, at podcasten er god. ;)

Besvar