Transfervinduet sommer 2017

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
PH1978

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af PH1978 »

Steffen am skrev:Jamen velkommen tilbage Henker
Hahaha!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

I dagens HF meddeler Andre Rømer, at han har fået grønt lys af klubben til at finde en ny klub. Det er forståligt nok, selvom jeg synes det er godt, at have en altmuligmand som Rømer i truppen.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kent skrev:
4. aug 2017, 13:47
I dagens HF meddeler Andre Rømer, at han har fået grønt lys af klubben til at finde en ny klub. Det er forståligt nok, selvom jeg synes det er godt, at have en altmuligmand som Rømer i truppen.
Ærgerligt :/

En god klubmand.
Selvom han måske ikke er den kvalitative bedste spiller, giver han sig selv altid med god gejst.
Og ja, alt mulig mand. En super indskiftnings spiller.

Stiller mig faktisk lidt uforstående.
Man ved endnu ikke om Sparv vil forlænge, NK bliver solgt inden for det næste år. Så har Rømer da bestemt en plads i truppen.

Noget andet er at vi også gerne vil slå os på brystet over akademispillere.
Hvis Rømer ryger nu,
Rilwan til vinter
og Paul, NK Duelund til næste sommer, forsvinder der også af akademitid og akademispillere i truppen.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Man har dog 4 spillere pt til 6'ern (Sparv, Drachmann, Rømer og Kairinen) samt 3 (4 når Thycosen kommer tilbage) til HB (NK, Munksgaard, Rømer). Kan godt forstå Rømer gerne vil se sig om efter et sted hvor han kan spille mere fast, vil aldrig glemme ham for at afgøre mesterskabskampen mod FCK med sit hovedstød, eller det klassemål han lavede mod FCK her i foråret. Desværre vil den brede menighed nok snarere huske ham for, hvor rundtosset han blev mod United på OT.

Ved ikke lige hvilken hylde han sigter efter, men håber lidt det bliver udlandet, har det aldrig særligt godt med tidligere akademi spillere som repræsenterer andre suppe-hold.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Kent skrev:I dagens HF meddeler Andre Rømer, at han har fået grønt lys af klubben til at finde en ny klub. Det er forståligt nok, selvom jeg synes det er godt, at have en altmuligmand som Rømer i truppen.
Mon ikke, at det skyldes at han udvikler sig for lidt og selv er det sted i hans karriere, hvor han skal spille fast.

Ja, han er altmuligmand. Det er både et plus og et minus.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Kent skrev:
4. aug 2017, 13:47
Ldt underligt når det er så kort tid siden at vi lavede en 5-årig kontrakt med ham. Er klubben ved at skifte strategi jf. Brentfords skifte, Ove P.s indtog m.v.?

/Cortez

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber at Andre Rømer finder en superliga klub hvor han får fast spilletid. Han vil altid stå for at være hårdtarbejdende spiller som var med til at vinde mesterskabet for os. God vind til ham og tak for alt. Er sikker på at mange i superligaen vil have interesse i at få ham, men håber på udlandet for hans skyld. Det fortjener han.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jeg håber stadig lidt, at Rømer bliver. Men kan sagtens unde ham et udlandseventyr, selvom det ville være vemodigt at sige farvel til en ægte ulv som ham.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

PH1978 skrev:
Kent skrev:I dagens HF meddeler Andre Rømer, at han har fået grønt lys af klubben til at finde en ny klub. Det er forståligt nok, selvom jeg synes det er godt, at have en altmuligmand som Rømer i truppen.
Mon ikke, at det skyldes at han udvikler sig for lidt og selv er det sted i hans karriere, hvor han skal spille fast.

Ja, han er altmuligmand. Det er både et plus og et minus.

Præcis. Grunden til, han kom ind på førsteholdet og fik en del kampe, er nu grunden til at han ikke længere får kampe.

Rømer er en fin fodboldspiller, men kommer aldrig til at tage næste skridt i FCM, fordi han bliver overhalet fra alle retninger. På midten har vi pt. Sparv og Janus foran ham, og Kaan og Frank på vej til samme position. Udsigten til spilletid på backen også er lang, så derfor et naturligt skridt i hans karriere.

Lad os se om Ove P allerede har netværket nok til at vi tjener nogle mio på ham, for det er lige netop de spillere vi vil til at tjene penge på, og ikke bare forære væk til håndøre.

Vi kan tabe, men aldrig besejres

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Som skrevet andre steder har Andre fået mulighed for at finde en ny klub og helst i udlandet.

Her i formiddags skulle der være kontakt med en skandinavisk klub, Andre vil helst den anden vej, altså syd for grænsen, så
mon ikke hans niveau er midte klub i Belgien eller Holland måske 2. Bundesliga.

Økonomisk tror jeg ikke vi skal regne med mere ind 1 til 1,2 Mill for en type som ham.

Spicker

Indlæg af Spicker »

mnm123 skrev:
4. aug 2017, 15:49
Som skrevet andre steder har Andre fået mulighed for at finde en ny klub og helst i udlandet.

Her i formiddags skulle der være kontakt med en skandinavisk klub, Andre vil helst den anden vej, altså syd for grænsen, så
mon ikke hans niveau er midte klub i Belgien eller Holland måske 2. Bundesliga.

Økonomisk tror jeg ikke vi skal regne med mere ind 1 til 1,2 Mill for en type som ham.
Lidt trist, som mange andre jan jeg godt lide Andre og har ALDRIG hørt ham brokke sig over manglende spilletid. Han er god at have på bænken da han dækker mange pladser. Det er lidt imod ham at han ikke rigtigt har nogle særlige fysiske eller tekniske spidskompetencer.

henker

Indlæg af henker »

Synes at vi bør lave en byttehandel Kian frem for sanneh.. Sanneh marker meget bedre end Kian og han bliver hvor han er.. Og han ligner ikke en boldspillende forsvar som Kian er. Det er vildt irriterende at have en midter forsvar kommer løbende ind til midtbane.. Det er ødelæggende for taktisk.. Har aldrig synes om Kian.. Han laver alt for mange fejl..

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Har også selv godt kunne lide Andre og syntes til tider kritikken imod ham har været lidt for meget. Han er altid garant for en solid arbejdsindsats og et fornuftigt og rimelig stabil niveau. Ærgerligt at vi skal af med ham, men ønsker ham også at få muligheden for at spille sin chance.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

henker skrev:
4. aug 2017, 19:43
Synes at vi bør lave en byttehandel Kian frem for sanneh.. Sanneh marker meget bedre end Kian og han bliver hvor han er.. Og han ligner ikke en boldspillende forsvar som Kian er. Det er vildt irriterende at have en midter forsvar kommer løbende ind til midtbane.. Det er ødelæggende for taktisk.. Har aldrig synes om Kian.. Han laver alt for mange fejl..
Er det nemt nok at få Horsens til at lave den byttehandel i Football Manager ?

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

henker skrev:Synes at vi bør lave en byttehandel Kian frem for sanneh.. Sanneh marker meget bedre end Kian og han bliver hvor han er.. Og han ligner ikke en boldspillende forsvar som Kian er. Det er vildt irriterende at have en midter forsvar kommer løbende ind til midtbane.. Det er ødelæggende for taktisk.. Har aldrig synes om Kian.. Han laver alt for mange fejl..
Jeg vil hellere bytte både Kian og Tim Sparv med Dennis Flinta fra Silkeborg, han er virkelig god, synes jeg, og så er han en leder [emoji57]

Jesus mand! Tror du selv det nogensinde kunne ske? Kian er en af vores største profiler, og er i spillemæssig fremgang.

Vi kan tabe, men aldrig besejres

Låst