Hahaha!Steffen am skrev:Jamen velkommen tilbage Henker
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hahaha!Steffen am skrev:Jamen velkommen tilbage Henker
Ærgerligt :/
Mon ikke, at det skyldes at han udvikler sig for lidt og selv er det sted i hans karriere, hvor han skal spille fast.Kent skrev:I dagens HF meddeler Andre Rømer, at han har fået grønt lys af klubben til at finde en ny klub. Det er forståligt nok, selvom jeg synes det er godt, at have en altmuligmand som Rømer i truppen.
Ldt underligt når det er så kort tid siden at vi lavede en 5-årig kontrakt med ham. Er klubben ved at skifte strategi jf. Brentfords skifte, Ove P.s indtog m.v.?
Præcis. Grunden til, han kom ind på førsteholdet og fik en del kampe, er nu grunden til at han ikke længere får kampe.PH1978 skrev:Mon ikke, at det skyldes at han udvikler sig for lidt og selv er det sted i hans karriere, hvor han skal spille fast.Kent skrev:I dagens HF meddeler Andre Rømer, at han har fået grønt lys af klubben til at finde en ny klub. Det er forståligt nok, selvom jeg synes det er godt, at have en altmuligmand som Rømer i truppen.
Ja, han er altmuligmand. Det er både et plus og et minus.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Lidt trist, som mange andre jan jeg godt lide Andre og har ALDRIG hørt ham brokke sig over manglende spilletid. Han er god at have på bænken da han dækker mange pladser. Det er lidt imod ham at han ikke rigtigt har nogle særlige fysiske eller tekniske spidskompetencer.mnm123 skrev: ↑4. aug 2017, 15:49Som skrevet andre steder har Andre fået mulighed for at finde en ny klub og helst i udlandet.
Her i formiddags skulle der være kontakt med en skandinavisk klub, Andre vil helst den anden vej, altså syd for grænsen, så
mon ikke hans niveau er midte klub i Belgien eller Holland måske 2. Bundesliga.
Økonomisk tror jeg ikke vi skal regne med mere ind 1 til 1,2 Mill for en type som ham.
Er det nemt nok at få Horsens til at lave den byttehandel i Football Manager ?henker skrev: ↑4. aug 2017, 19:43Synes at vi bør lave en byttehandel Kian frem for sanneh.. Sanneh marker meget bedre end Kian og han bliver hvor han er.. Og han ligner ikke en boldspillende forsvar som Kian er. Det er vildt irriterende at have en midter forsvar kommer løbende ind til midtbane.. Det er ødelæggende for taktisk.. Har aldrig synes om Kian.. Han laver alt for mange fejl..
Jeg vil hellere bytte både Kian og Tim Sparv med Dennis Flinta fra Silkeborg, han er virkelig god, synes jeg, og så er han en leder [emoji57]henker skrev:Synes at vi bør lave en byttehandel Kian frem for sanneh.. Sanneh marker meget bedre end Kian og han bliver hvor han er.. Og han ligner ikke en boldspillende forsvar som Kian er. Det er vildt irriterende at have en midter forsvar kommer løbende ind til midtbane.. Det er ødelæggende for taktisk.. Har aldrig synes om Kian.. Han laver alt for mange fejl..