Densestar7430 skrev:Nyt fra Onuachu!
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... sfervindue
Han bliver svær at erstatte, men tror heller ikke på vi sælger ham til under 50 mio. Potentialet i den mand er jo enormt.
Personligt tror jeg slet ikke Steinlein giver ham lov til at skifte, medmindre vi får smidt +50 mio i nakken.
Hvad tænker i?
Jeg tror ikke, at potentialet er så enormt meget større end det vi ser nu. Paul er en fantastisk historie, og altid god at se på. Men han er dælme også frustrerende, at se på.
Kan han komme på et hold, hvor han skal arbejde mindre defensivt, tror jeg automatisk at der kommer flere mål på kontoen. P.t. er han fra tid til anden nede omkring Sparv og samle bolde op og føre dem frem. Det viser en kæmpe iver og gejst for holdet. Men han kommer til, at mangle på spidsen og bruger sine kræfter i det defensive fremfor det offensive.
Men... Et salg står og falder med succes i Europa. Ryger vi ud, er muligheden for salg større. Ryger vi ud, skal Ove P levere en ny angriber, eller så med Pusic tages til nåde.
Ryger vi, Paul og Pusic ud, så er der kun Sørloth tilbage. Den håber jeg ikke, at Ove P eller Jess accepterer....
Men uagtet en kvalifikationen til Europa eller ej, kan pengene blive så store, at alt end et salg vil være dårlig ledelse..
Sent from my iPhone using Tapatalk