Transfervinduet sommer 2017

Om FC Midtjylland og Black Wolves
EsbenVest

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af EsbenVest »

Australien er ikke med i EEA via Commonwealth. Men der må jo være et eller andet smuthul.

974

Indlæg af 974 »

Her lidt om Hosine Bility i forbindelse med at han skulle på test heroppe

http://www.adelaidenow.com.au/sport/foo ... c1ee5f708d

Og fra dengang han kom på akademi downunder (hvor han gerne vil til Real Madrid)
http://www.adelaidenow.com.au/news/sout ... 5cd79a874f

Og her en video fra han er 15 år hvor han i et interview fortæller at han gerne vil til Premier League :-)
https://www.youtube.com/watch?v=d7cHAFSv0Os

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

974 skrev:
22. jul 2017, 16:51

Og fra dengang han kom på akademi downunder (hvor han gerne vil til Real Madrid)

Og her en video fra han er 15 år hvor han i et interview fortæller at han gerne vil til Premier League :-)
Hvis du leder længe nok, finder du sikkert et sted, hvor han siger, at han stod på Sydsiden som ung - eller gælder det kun spillere, der skifter til BIF ;-)

974

Indlæg af 974 »

Kent skrev:
22. jul 2017, 17:46
974 skrev:
22. jul 2017, 16:51

Hvis du leder længe nok, finder du sikkert et sted, hvor han siger, at han stod på Sydsiden som ung - eller gælder det kun spillere, der skifter til BIF ;-)
OK ...

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Lupus1999 skrev:
15. jul 2017, 21:07
I dag beviste Okore hvilken klassespiller han er.

75 min var nok til at præstere bedre end Zsolt har gjort. Trist vi lod AaB få ham for en slik.
Og i dag viste han hvor ustabil hans præstationer er. Han var en decideret katastrofe mod SønderjyskE.
Jeg føler mig stadig ikke sikker på han bliver en kæmpe gevinst i det nordjyske.
Men kun tiden kan vise det

THenry

Indlæg af THenry »

HF nævner, at vi har haft den 20 årige Gregory fra Jamaica på prøvetræning i en uge. Han deltog bl.a i kampen mod HSVs U-19 hold.

Nogen der har hørt noget om ham eller ved, hvilken position han spiller?

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jesper BW1100 skrev:
23. jul 2017, 20:16
Lupus1999 skrev:
15. jul 2017, 21:07
I dag beviste Okore hvilken klassespiller han er.

75 min var nok til at præstere bedre end Zsolt har gjort. Trist vi lod AaB få ham for en slik.
Og i dag viste han hvor ustabil hans præstationer er. Han var en decideret katastrofe mod SønderjyskE.
Jeg føler mig stadig ikke sikker på han bliver en kæmpe gevinst i det nordjyske.
Men kun tiden kan vise det
Naturligvis kan man finde tilbage til tidligere tiders storhed, men det kommer ikke af sig selv, bare se Kasper Slot i Aab og nu Sif. Han er en skygge af hvad han var tidligere. Tro mig, at Ståle har set hvor Okore er lige pt. og han har ikke imponeret.

Smalli

Indlæg af Smalli »

THenry skrev:
24. jul 2017, 13:23
HF nævner, at vi har haft den 20 årige Gregory fra Jamaica på prøvetræning i en uge. Han deltog bl.a i kampen mod HSVs U-19 hold.

Det må være Gregory Messam Jr, som er angriber på St. George College og spiller på Jamaicas U20 landshold. Kan ikke finde så meget information udover at han er søn af den tidligere landsholdsspiller Gregory Messam (ja, forvirrende?)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Har hørt et meget løs rygte om en FCM spiller på vej til Lyon.
I så fald rygtet er korrekt, gætter jeg på det er Novak der er tale om.

Der skulle ikke ske at være nogen der kan be- eller afkræfte dette rygte?

JBT

Indlæg af JBT »

Det er helt sikkert Novak.

Jess havde i et interview oplæg til kampen i går mere end svært ved at holde sin kæft om, eller nærmere modsat, at Novak altså var syg. Det kom lidt kejtet ud, så jeg tror på det er ham. Håber prisen er god.

Kan også se Simon Kjær meldes på vej til Sevilla som erstatning for franske Rami. Stærkt nok hvis det sker, han bliver jo kun ældre. Men vigtigst af alt - hvad med videresalg igen. Står vi godt her som oftest?

THenry

Indlæg af THenry »

Jeg vil umiddelbart blive overrasket over, hvis Novak lander hos Lyon (nr. 4 i den franske liga fra sidste sæson). Jeg synes det lyder som en hylde for højt, men håber naturligvis, at han kan realisere et skifte til dem. De har dog solgt Maciej Rybus, så han kan være en mulig erstatning for ham, og det kan naturligvis forklare, hvorfor Novak var syg i går :D

Kunne det være et akademitalent, der kan være på vej til Lyon?

THenry

Indlæg af THenry »

Smalli skrev:
24. jul 2017, 19:03
THenry skrev:
24. jul 2017, 13:23

Det må være Gregory Messam Jr, som er angriber på St. George College og spiller på Jamaicas U20 landshold. Kan ikke finde så meget information udover at han er søn af den tidligere landsholdsspiller Gregory Messam (ja, forvirrende?)
Ha ha. Jeg kom faktisk selv frem til det samme navn baseret på min research, men håber, at nogen kan give en ledestråd f.eks. en position ;)

Jeg har efterhånden en lille mistanke om, at vi gerne vil hente en ung talentfuld angriber, som vi kan udvikle over de kommende år. Jeg tænker lidt på en erstatning for Zacharias Faour. Altså en ung talentfuld angriber, som vil acceptere at hente de fleste spilminutter på reserveholdet (eller evt. U-19), men som om et par år kan få kampminutter på førsteholdet.

Min tanke er, at vi først havde Manuel Palma og nu Gregory (hvis det viser sig, at være ham, der har været forbi Ikast i den seneste uge) til prøvetræning.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

JBT skrev:
24. jul 2017, 21:50
Jess havde i et interview oplæg til kampen i går mere end svært ved at holde sin kæft om, eller nærmere modsat, at Novak altså var syg. Det kom lidt kejtet ud, så jeg tror på det er ham. Håber prisen er god.

Kan også se Simon Kjær meldes på vej til Sevilla som erstatning for franske Rami. Stærkt nok hvis det sker, han bliver jo kun ældre. Men vigtigst af alt - hvad med videresalg igen. Står vi godt her som oftest?
Det kan i hvert fald godt passe sammen. :)
Men det er stadig et løs rygte, så kan jo godt være han faktisk var syg ;)

Simon Kjær er formentlig 1,5 - 2 mill, alt efter hvad prisen ender på.
(1,5 % af transferbeløbet)

THenry skrev:
24. jul 2017, 21:55
Kunne det være et akademitalent, der kan være på vej til Lyon?
Kan selvfølgelig ikke udelukkes, men håber det ikke.
Jævnfør den udmeldte strategi forventer jeg at Midtjylland vil gøre meget for at holde på spillere som Torp og andre af de mest spændende talenter.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

JBT skrev:
Novak var syg, ingen grund til konspirationer :-) Han trænede allerede igen i dag.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

JBT

Indlæg af JBT »

Arff skrev:
24. jul 2017, 23:01
JBT skrev:
Novak var syg, ingen grund til konspirationer :-) Han trænede allerede igen i dag.

Godt ord igen. Men derfor kan der jo godt have stået en agent fra Lyon ved siden af dig og overværet træningen (sygdommen) den dag ;-)

Låst