Det sidste jeg har hørt - til fanforum - er at han vist skulle kunne indgå i træningen efter den kommende landsholdpause, men om der er 1 eller 3 måneder til han er kampklar tør ingen spå om.TrueWolfMidt skrev:Nogle der ved om han snart begynder genoptræning i Fcm. Det er helt vildt hvor meget han er savnet.FCM2000 skrev:Rygterne siger at Sparv har fået lavet en lille operation i Sverige, og håber at være tilbage inden for 4-6 uger
Skadestuen
Re: Skadestuen
-
Steffen am
Ifølge dagens HF er Dahlins skade ikke alvorlig. Han har fået en blokade, og skulle være i spil til Esbjerg-kampen.
Bruninho har stadig problemer med et trælår.
Bruninho har stadig problemer med et trælår.
Dagens HF rapporterer at Wikheim har tænet fuldt med torsdag og fredag. Ergo må han være klar til truppen igen.
Bruninho er også med lidt igen. Han forventer selv at være klar efter landsholdspausen.
Sparv træner med igen, og kan måske få minutter i reserveholdskampen mandag. Thorup håber Sparv kan få en halvleg eller to inden vinterpausen.
Bruninho er også med lidt igen. Han forventer selv at være klar efter landsholdspausen.
Sparv træner med igen, og kan måske få minutter i reserveholdskampen mandag. Thorup håber Sparv kan få en halvleg eller to inden vinterpausen.
Hvor lang tid er det egentligt, at vi har Bruninho? Det er ikke meget han har bidraget med.Kent skrev:Dagens HF rapporterer at Wikheim har tænet fuldt med torsdag og fredag. Ergo må han være klar til truppen igen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- DenStolteJyde
http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/fc ... -bruninho/PH1978 skrev:Hvor lang tid er det egentligt, at vi har Bruninho? Det er ikke meget han har bidraget med.Kent skrev:Dagens HF rapporterer at Wikheim har tænet fuldt med torsdag og fredag. Ergo må han være klar til truppen igen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det ser ud til vi har ham frem til sommer.
-
Steffen am
Hvor lækkert er det ikke lige
- Andersen og Dahlin er tilbage på noget der ligner 100 % og kan i hvert fald spille 90 min.
- Nicolaisen har været tilbage lidt tid og spiller fuld tid i både u19, YL og reserveliga
- Rutikanga er lige kommet tilbage og kan spille 90 min
- Sparv er lige kommet tilbage og kan spille 65 min
- Anderson skulle hastigt være på vej tilbage og skal træne med førsteholdet fra på mandag (tror jeg det var)
- Kian har fået lidt ro her i landskamppausen og burde være tilbage på 100 %
- VdV og Wikheim har fået ro og burde også snildt kunne spille 65 min+
Eneste spørgsmålstegn tilbage er vel lejesvenden Bruninho(?)
Længe siden lazarettet har set så godt ud
- Andersen og Dahlin er tilbage på noget der ligner 100 % og kan i hvert fald spille 90 min.
- Nicolaisen har været tilbage lidt tid og spiller fuld tid i både u19, YL og reserveliga
- Rutikanga er lige kommet tilbage og kan spille 90 min
- Sparv er lige kommet tilbage og kan spille 65 min
- Anderson skulle hastigt være på vej tilbage og skal træne med førsteholdet fra på mandag (tror jeg det var)
- Kian har fået lidt ro her i landskamppausen og burde være tilbage på 100 %
- VdV og Wikheim har fået ro og burde også snildt kunne spille 65 min+
Eneste spørgsmålstegn tilbage er vel lejesvenden Bruninho(?)
Længe siden lazarettet har set så godt ud
Wikheim blev vel skadet i reservekampen i sidste uge. I følge HF var det den samme skade, som han lige havde været ude med, som brød op igen. Har ikke hørt noget siden, men alt efter alvorligheden så risikerer vi vel ikke at se ham mere dette efterår.
Lejemålet med Bruninho har været en kæmpe fiasko indtil videre. Hans tilgang til livet som prof fodboldspiller skal ændre sig markant, hvis han skal være en, som vi skal satse på.
Sparv forventer jeg er i truppen mod SE. 45 + 65 min på reserveholdet må kvalificere ham til bænken.
Lejemålet med Bruninho har været en kæmpe fiasko indtil videre. Hans tilgang til livet som prof fodboldspiller skal ændre sig markant, hvis han skal være en, som vi skal satse på.
Sparv forventer jeg er i truppen mod SE. 45 + 65 min på reserveholdet må kvalificere ham til bænken.
-
Steffen am
Kan ikke blive helt klog på Bruninho,
Tror heller ikke han er hjulpet af skader, men der kan selvfølgelig være en sammenhæng,
Det virker i hvert fald ikke kvalificerende og PT urealistisk at fcm skal have den store pung op af lommen for ham.
Som du siger havde jeg måske lige travlt nok med Wikheim.
David blev også skadet i samme kamp og Kairinen sidder også ude.
Tror heller ikke han er hjulpet af skader, men der kan selvfølgelig være en sammenhæng,
Det virker i hvert fald ikke kvalificerende og PT urealistisk at fcm skal have den store pung op af lommen for ham.
Som du siger havde jeg måske lige travlt nok med Wikheim.
David blev også skadet i samme kamp og Kairinen sidder også ude.
Er der nogen, der har en status på Novak?
-
Steffen am
Kraftig skræl på anklen.Lupus1999 skrev:Er der nogen, der har en status på Novak?
Tvivlsom til torsdag. :/
Lige en enkelt kamp man godt kan ærger sig over Munksgaard udlejet, David skadet og Rømer i karantæne.
NK er da i hvert fald sikker på spilletid...
Dagens HF melder Bruninho færdig for i år, mens man håber Wikheim kan blive klar til næste uge. Novak og Kian skulle være klae i aften, mens Pusic er tvivlsom.
-
Steffen am
Nogen der ved noget om Dahlin, det var da ikke fordi han har haft travlt.
Det eneste jeg lige kan finde er dette fra aoh
"FCM skiftede målmand i pausen, da Johan Dahlin havde problemer med låret. Svenskeren fik ikke behov for at lave en eneste redning. Ind kom Mikkel Andersen"
http://aoh.dk/artikel/fcm-tabte-til-guldglen
"FCM skiftede målmand i pausen, da Johan Dahlin havde problemer med låret. Svenskeren fik ikke behov for at lave en eneste redning. Ind kom Mikkel Andersen"
Jess sagde til TV, at der var problemer med det samme knæ, som han havde springerknæ i. Derfor ville man ikke tage nogen chancer og skiftede ham ud.Steffen am skrev:Nogen der ved noget om Dahlin, det var da ikke fordi han har haft travlt.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Er der nogen der ved hvor slemt det er med Paul Onuachu.