Transfervinduet sommer 2017

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Benzo

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af Benzo »

Jeg kan ikke forestille mig at man vil stille sig tilfreds med mindre end de 30millioner for Nissen, og det gør mig intet hvis han bliver her minimum én sæson mere, han vil blot blive bedre og hans pris stige.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Kent skrev:
21. jul 2017, 10:23
Vi skulle åbenbart have signet Hosine:
https://twitter.com/croydonkingsfc/stat ... 5421166595
Vi må da ikke signe ikke EU spillere under 18?
Har han dobbelt statsborgerskab eller sådan noget?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Spicker skrev:
21. jul 2017, 15:00
Kent skrev:
Er der ikke noget med at Australien har en aftale med EU? Eller noget i den stil. Ellers er han af afrikansk afstamning, så det er nok muligt at finde en fødselsattest, der siger, at han er 18 😊

Spicker

Indlæg af Spicker »

Kent skrev:
21. jul 2017, 15:32
Spicker skrev:
21. jul 2017, 15:00
Kent skrev:
Er der ikke noget med at Australien har en aftale med EU? Eller noget i den stil. Ellers er han af afrikansk afstamning, så det er nok muligt at finde en fødselsattest, der siger, at han er 18 😊
Well så længe der er styr på det :p

Benzo

Indlæg af Benzo »

Med Vigen og Tibbling til Brøndby, synes jeg Brøndby har haft et virkeligt stærkt transfervindue, kan godt se dem vinde det hele foran FCK. Før de 2 ville jeg have peget på vores trup som den stærkeste, nu er jeg mere tilbøjelig til at pege på deres..

Benzo

Indlæg af Benzo »

Benzo skrev:
21. jul 2017, 19:38
Før de 2 ville jeg have peget på vores trup som den stærkeste, nu er jeg mere tilbøjelig til at pege på deres..
Af FCM og Brøndby, ser stadig FCK have den stærkeste trup..

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Tjoo, det kan da være, at Brøndby rammer alt rigtigt, og det hele flasker sig. Men det er godt nok store udskiftninger, de laver. Det virker meget bombastisk. Jeg tror, det er mere sandsynligt, at FCK tager den på rutinen.

Glæder mig til at høre mere om Bility. Det var jo lige 5 point til mig i quizzen. :D Hvordan kan det være, at vi kan hente ham som 17-årig? Har han EU-pas? Vi skal have en snushane i gang - Arff? ;)

THenry

Indlæg af THenry »

Jeg kender ikke reglerne for at hente australske ungdomsspillere under 18 år, men jeg antager, at vi ved hvad vi laver, da vi i et stykke tid har haft en anden australsk spiller (Antonis Martis) under 18 år tilknyttet akademiet. https://www.fcm.dk/akademi/u17/truppen/antonis-martis

Jeg kender ikke noget til Hosine udover, at han blev kåret til den bedste forsvarspiller i en stærkt besat ungdomsturnering i Prag, men det er altid fint at hente talentfulde spillere ind, og så må vi se om han bliver førsteholdsmateriale om et par år.

I øvrigt lidt interessant, at vi nu har hentet 3 unge australier (Mabil, Martis og Hosine) indenfor de seneste år. Er det blevet et nyt centralt scouting marked for os?

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Jeg betvivler skam heller ikke, at Steinlein og co. ved, hvad de laver. Det kunne bare være interessant at vide, hvad det er, der gør disse australiere anderledes at hente i forhold til nigerianerne.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Acebone skrev:
22. jul 2017, 13:08
Jeg betvivler skam heller ikke, at Steinlein og co. ved, hvad de laver. Det kunne bare være interessant at vide, hvad det er, der gør disse australiere anderledes at hente i forhold til nigerianerne.
Må være fordi de er med i Eurovision :lol: :roll:

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Acebone skrev: Glæder mig til at høre mere om Bility. Det var jo lige 5 point til mig i quizzen. :D Hvordan kan det være, at vi kan hente ham som 17-årig? Har han EU-pas? Vi skal have en snushane i gang - Arff? ;)
Jeg må være jer svar skyldig i denne situation. Man kan ganske sikkert finde noget på Uefa eller DBU's hjemmeside, men der har jeg ikke mine forcer. Jeg forhører mig gerne næste gang jeg støder på en som kunne vide det.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Arff skrev:
22. jul 2017, 13:30
Jeg må være jer svar skyldig i denne situation. Man kan ganske sikkert finde noget på Uefa eller DBU's hjemmeside, men der har jeg ikke mine forcer. Jeg forhører mig gerne næste gang jeg støder på en som kunne vide det.
Det må du meget gerne. At trawle sig gennem DBU- eller UEFA-sider lyder ikke som en god eftermiddag.

Brugeravatar
JEP

Indlæg af JEP »

Acebone skrev:
22. jul 2017, 13:08
Personligt tror jeg årsagen til at vi henter fra Australien er at de er mere udviklet både mentalt og taktisk end deres modparter fra Nigeria.
En 17/18-årig fra Australien kender til den "vestlige" kultur. Derudover er faciliteterne i Australien sandsynligvis også et niveau eller to over det som findes i Nigeria...
Sandor Clegane aka The Hound: "Fuck the King!" :evil:

974

Indlæg af 974 »

Borring i gang med få føjet et år mere til sin kontrakt (som så løber 2 år endnu)
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/borr ... -kontrakt/

Det er bestemt iorden efter den flotte sidste sæson, og godt med lidt rutine

Benzo

Indlæg af Benzo »

Angående australierne ledte jeg lidt, og fandt denne artikel:

http://www.espnfc.com/blog/fifa/243/pos ... article-19

Lidt highlights:

1. International transfers of players are only permitted if the player is over the age of 18.

2. The following three exceptions to this rule apply:

b) The transfer takes place within the territory of the European Union (EU) or European Economic Area (EEA) and the player is aged between 16 and 18.

Jeg er ikke jurist (på nogen måde), men måske Australien på en eller anden måde tæller med i EEA pga deres commonwealth med Storbritannien? Ellers kan jeg ikke lige forestille mig hvorfor vi kan hente spillere under 18, fra et andet kontinent.

Låst