Synes bare det er hårdt at kritisere mig for noget, som de selv gørEsbenVest skrev: ↑4. aug 2019, 15:14Hej Kent. Jeg har boet i Skotland, så jeg ved godt, de kan finde på at bruge det som et “kælenavn” om sig selv.Men det er stadig ikke klubbens navn og har aldrig været det.
Midtjylland podcast
Re: Midtjylland podcast
Nej, for “The famous Glasgow Rangers” er en klubsang og refererer ikke direkte til klubnavnet.Kent skrev: ↑4. aug 2019, 15:18Synes bare det er hårdt at kritisere mig for noget, som de selv gør![]()
Jeg siger heller ikke, at I ikke må kalde Brøndby for Vestegnens Stolthed. Jeg siger bare, at det ikke er klubbens navn.
Mon ikke vi skal tale sene sejrsmål og Evander i tirsdagens #SortSnak? Det tror jeg! Vi lader også op til kampen mod Rangers, men som altid skal vi bruge jeres fyringer og forlængelser for at det fungerer - så byd ind #fcmaab #sldk #eldk 
❤
Fyring, det kræver ikke mange overvejelser. For fanden, Erik, så kom den! (beklager sproget)
Forlængelse, jeg tænker Peter Krogh skal have den. Jeg ved han vil dele den med Evander, som vist fortjener den på banen, sådan som han levere for øjeblikket.
// Straarup 
Fyr Erik, forlæng med Jesper.
Nærmere begrundelse synes unødvendig..
Nærmere begrundelse synes unødvendig..
Fyring Røven
Forlængelse KA, han havde nosserne til ikke at skifte defensivt ind efter det rødekort, hvilket gav os sejren til sidst
Forlængelse KA, han havde nosserne til ikke at skifte defensivt ind efter det rødekort, hvilket gav os sejren til sidst
-
Philipjensen
Fyr Brumado for manglende slutprodukt forlæng med Jesper Hansen
-
Densestar7430
Forstår godt dem der vil fyre dommeren, men mener klart den må gå til Erik!
Jeg kunne forstå, hvis en ung Jens Lys på en uvant position fik rodet sig ud i sådan noget, men har snakker vi altså om manden med anførerbindet, der skal vise vejen for de andre.
Havde han lavet en ala den Zanka lavede mod Kroatien kunne jeg forstå det, men det er højt i banen og vi nogenlunde på plads og han har få minutter forinden fået det første gule. Det er direkte amatør agtigt af Erik.
Forlængelsen: Rasmus Nicolaisen synes jeg spiller en vanvittig god kamp, både før og efter Erik episoden. Der er vel ingen der savner Kian lige nu?
Jeg kunne forstå, hvis en ung Jens Lys på en uvant position fik rodet sig ud i sådan noget, men har snakker vi altså om manden med anførerbindet, der skal vise vejen for de andre.
Havde han lavet en ala den Zanka lavede mod Kroatien kunne jeg forstå det, men det er højt i banen og vi nogenlunde på plads og han har få minutter forinden fået det første gule. Det er direkte amatør agtigt af Erik.
Forlængelsen: Rasmus Nicolaisen synes jeg spiller en vanvittig god kamp, både før og efter Erik episoden. Der er vel ingen der savner Kian lige nu?
Forlængelse:
Forsvaret + Jesper H. - Det har set bundsolidt ud de første 4 kampe med kun 1 mål lukket ind, som var et tilfældigt afrettet skud.
Fyring:
Offensiven - Offensiven skaber alt for lidt, og vi kan ikke blive ved med at vinde på dødbolde til allersidst. Hvis vi skal gøre os forhåbninger om EL gruppespil skal offensiven levere langt mere.
Forsvaret + Jesper H. - Det har set bundsolidt ud de første 4 kampe med kun 1 mål lukket ind, som var et tilfældigt afrettet skud.
Fyring:
Offensiven - Offensiven skaber alt for lidt, og vi kan ikke blive ved med at vinde på dødbolde til allersidst. Hvis vi skal gøre os forhåbninger om EL gruppespil skal offensiven levere langt mere.
I denne episode diskuteres sejren over AaB inden vi varmer grundigt op til de spændende opgør mod Rangers FC i #eldk og forsøger ikke at glemme den mulige rotationsfest mod Horsens i Superliga.dk https://soundcloud.com/user-336203398/4 ... orsenskamp
-
Densestar7430
Andre der ikke kan åbne podcasten?
Edit: Det er soundcloud den er galt med i øjeblikket
Edit: Det er soundcloud den er galt med i øjeblikket
Det er der nok ingen, der kan lige nu. Soundcloud som hoster den, er gået ned. Det opdager de nok snart, da hele nettet protesterer over det. Så forventer, at de kommer op at køre igen inden alt for længe. Der er ikke noget, som vi kan gøre i vores ende.
- DenStolteJyde
Jeg hørte den i aftes, men faldt i søvn inden vi nåede til vejs ende så det kræver vist et genhør på et tidspunkt.
Er det Kroghs stemme, der virker så søvndyssendeDenStolteJyde skrev: ↑7. aug 2019, 06:03Jeg hørte den i aftes, men faldt i søvn inden vi nåede til vejs ende så det kræver vist et genhør på et tidspunkt.
-
Philipjensen
Er der en der kan smide et link til den omtalte statistik m lange afleveringer i superligaen?