Håber du har ret og jeg forventer også klart en sejr i aften. Vi var det bedre hold i første kamp, men jeg er alvorligt bekymret for hvad der vil ske hvis vi kommer bagud.
CL Kval 2022/2023
Re: CL Kval 2022/2023
Ja, så vinder vi i hvert fald ikke 2-0
Men jeg kigger også lidt på bænken, hvor Sisto, Kaba, Dyhr og Kaba kan gøre en forskel, hvis de kommer ind. Tror bare presset er så stort på holdet, at det bliver klart at se på indstillingen. Havde vi nu vundet første kamp, så ville jeg nærmere frygte en indsats som mod Sønderjyske i pokalsemifinalen 2021. Nu ved vi, at vi skal vinde…og i hvert fald ikke må tabe. Men hvis de 36 grader er rigtig, så kan man da godt frygte kampen, hvis vi ikke kommer foran i første halveg. Lad os se. Jeg er sjældent optimistisk før kamp.
- Administrator
Det er faktisk lidt komisk at gud og hver mand efterlyser en angriber, når det efter min mening er vores største problem at forsvaret aldrig rigtig kom sig over salget af Scholz.
Det er jo ikke det eneste, de havde faktisk en god 1 halvdel af efteråret, hvor der var scoret mindst mod FCM, men et eller andet er gået galt og Elias har endnu ikke vist en pointgivende redning.Administrator skrev: ↑26. jul 2022, 17:49Det er faktisk lidt komisk at gud og hver mand efterlyser en angriber, når det efter min mening er vores største problem at forsvaret aldrig rigtig kom sig over salget af Scholz.
Senest rettet af FCM2000 26. jul 2022, 17:56, rettet i alt 1 gang.
Det har du ret i. Det er skræmmende, så dårlige vi er til at forsvare selvom vi står 5 på linje i det etablerede forsvarsspil.Administrator skrev: ↑26. jul 2022, 17:49Det er faktisk lidt komisk at gud og hver mand efterlyser en angriber, når det efter min mening er vores største problem at forsvaret aldrig rigtig kom sig over salget af Scholz.
Hvad der er endnu mere imponerende er, at det ikke kun er de 5 bagi, der er defensive. 8 ud af 11 i start XI er defensivt orienteret. Intet mindre end imponerende. Vi bliver voldtaget i den her formation. Mod hvem som helst.Vijen skrev: ↑26. jul 2022, 17:56Det har du ret i. Det er skræmmende, så dårlige vi er til at forsvare selvom vi står 5 på linje i det etablerede forsvarsspil.Administrator skrev: ↑26. jul 2022, 17:49Det er faktisk lidt komisk at gud og hver mand efterlyser en angriber, når det efter min mening er vores største problem at forsvaret aldrig rigtig kom sig over salget af Scholz.
/ ABT

Mon ikke der blot efterlyses, at der optræder en egentlig angriber i startopstillingen?Administrator skrev: ↑26. jul 2022, 17:49Det er faktisk lidt komisk at gud og hver mand efterlyser en angriber, når det efter min mening er vores største problem at forsvaret aldrig rigtig kom sig over salget af Scholz.
isaksen bruger alt for mange forsøg på at lave mål, det er bare ikke godt nok
Elias og de to brasilianere bagerst er total usle i dag
Ind med Dyhr, og Dreyer på kanten - Isaksen ud for Kaba
Og sisto og Døhr ind efter 60, chili og Juninho ud
havde Elias ikke trænet en del med fødderne i foråret ???
Jeg må sige, han har ikke overbevist mig om, at han er den rigtige
Jeg må sige, han har ikke overbevist mig om, at han er den rigtige