SL R7: Midtjylland - Lyngby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
974

Re: SL R7: Midtjylland - Lyngby

Indlæg af 974 »

UlvenFraNord skrev:
27. aug 2017, 16:18
Vi er uheldige fordi vi søger uheldet. Alle de defensive udskiftninger, og så forsøger vi at trække tiden og spille baglæns når vi egentlig har en god mulighed.
Da vi spillede mod FCN førte vi 4-0, og der lavede vi netop ikke defensive indskiftninger, og der var vi jo lige ved at blive indhentet

Her kom Duelund, Wikheim og med et kvarter igen Sørloth ind

De udskiftninger blev sikkert lavet for at give disse spillere lidt spilletid og selvtillid, men det var ved at koste!

Duelund så ikke ud til at have gavn af det.....
Wikheim er det jo sådan lidt 50-50 med, men fint idag
Sørloth er jo kommet godt igang efter Onaucho er blevet skadet

Kroon har heller ikke gjort noget der berettiger ham til holdet pt

Kraev er jo kun nystartet - og er vel kun igang med at komme bare lidt igang

Så jeg kunne ikke rigtigt se hvad der ellers skulle have været gjort

synes indskiftningerne idag var fine

Rømer mangler dog meget pt i min optik, og Novak har måske tankerne et andet sted, men kæmper da fint nok?

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Tre point i fem kampe mod Lyngby hvis jeg husker rigtigt :shock:

FCN fortsætter åbenbart selvom de har mistet deres største profiler. Bryder mig ikke om Hjulmand men må sige at han tilsyneladende gør et godt stykke trænerarbejde
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

FCN gør det godt.

Med Hjulmand kan man også se at der er en plan. Der er udvikling og fremgang. Et hold der er villig til at kæmpe, løbe for hinanden og ser ud til vide hvad de skal. Samt at de er klar fra start og i alle kampens minutter.
Alle ting der ikke rigtig passer på Thorup og vores hold.

Kampen idag:

Ikke så meget at sige til den, same shit different day.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

pr0j3ct skrev:
27. aug 2017, 21:10
FCN gør det godt.

Med Hjulmand kan man også se at der er en plan. Der er udvikling og fremgang. Et hold der er villig til at kæmpe, løbe for hinanden og ser ud til vide hvad de skal. Samt at de er klar fra start og i alle kampens minutter.

Kampen idag:

Ikke så meget at sige til den, same shit different day.
Same shit different day? Når Hjulmand har så meget styr på sit hold, mens vores sejler, så må man jo gå ud fra, at de er langt bedre end os. Godt vi ikke skal møde FCN, for så ville det jo gå helt galt. Eller.....

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Kent skrev:
27. aug 2017, 21:20
Same shit different day? Når Hjulmand har så meget styr på sit hold, mens vores sejler, så må man jo gå ud fra, at de er langt bedre end os. Godt vi ikke skal møde FCN, for så ville det jo gå helt galt. Eller.....
Det var dig der sagde at vores hold sejlede og ikke mig...

Og ja same shit different day.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

pr0j3ct skrev:
27. aug 2017, 21:29
Kent skrev:
27. aug 2017, 21:20
Det var dig der sagde at vores hold sejlede og ikke mig...

Og ja same shit different day.
Ja, jeg skrev vi sejlede. Det var fordi jeg ikke gad skrive den lange version, som du gav: ingen plan. Ingen udvikling og fremgang. Ingen villighed til at kæmpe og løbe for hinanden. Ingen ved hvad de skal, og er klar fra start og i hele kampen.

Men det skrev du måske heller ikke?
pr0j3ct skrev: Men Hjulmand kan man også se at der er en plan. Der er udvikling og fremgang. Et hold der er villig til at kæmpe, løbe for hinanden og ser ud til vide hvad de skal. Samt at de er klar fra start og i alle kampens minutter.
Jeg spørger igen: hvordan vil du tro, at det ville gå, hvis de to hold mødte hinanden?

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Kent skrev:
27. aug 2017, 21:44
Ja, jeg skrev vi sejlede. Det var fordi jeg ikke gad skrive den lange version, som du gav: ingen plan. Ingen udvikling og fremgang. Ingen villighed til at kæmpe og løbe for hinanden. Ingen ved hvad de skal, og er klar fra start og i hele kampen.

Men det skrev du måske heller ikke?
Jo det skrev jeg, men er det lig med at det sejler. Ahh Kent det er noget sort hvid sat op. Det kunne jo også bare være områder hvor der er plads til forbedringer.
pr0j3ct skrev: Men Hjulmand kan man også se at der er en plan. Der er udvikling og fremgang. Et hold der er villig til at kæmpe, løbe for hinanden og ser ud til vide hvad de skal. Samt at de er klar fra start og i alle kampens minutter.
Jeg spørger igen: hvordan vil du tro, at det ville gå, hvis de to hold mødte hinanden?

Vi ville klaske dem 4-0, nåh nej...

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Det var en skuffelse af en anden verden at se Lyngby lave den sene udligning idag....

Jeg har været meget efter Thorup, som absolut ikke er en træner jeg støtter op om, men lige netop idag, er der i mine øjne rigtigt mange tilfældigheder indblandet i at vi ikke vinder en kamp, som jeg ellers synes at vi styrer...

Og så skal vi vel ikke glemme, at vi bare har spillet uafgjort i en hjemmekamp.... thats all.... det ER ikke verdens undergang....

Men måden... det er frygteligt... en omstilling i det 94' øv.....

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Reelt vinder vi jo 2-1 fordi vi ikke får den scoring godkendt som vi laver.... dette efter en hård EL-torsdag, som Lyngby ikke var ude i....

På en måde synes jeg altså at holdet rejser sig i dag...

THenry

Indlæg af THenry »

Jeg er godt stadigvæk lidt rystet over dagens afslutning. Vi ser ud til at have styr på det, 3 points og et sjældent clean sheet, og så giver vi vel det nemmeste mål væk (selvom der er flere at vælge i mellem i kategorien for elementære børnefejl, gaver og øvrige foræringer i sidste minut), som vi har gjort hele sæsonen, og så i 5. overtidsminut!

Vi har fucking bolden ved deres hjørneflag, taber bolden, en forsvarsspiller sparker bolden frem i blinde, hvilket resulterer i en duel mellem Dal Hende og Kjær (smart odds analyser tilsiger vel 99 % sandsynlighed for at Dal Hende header bolden væk), vores mand taber duellen, og magter ikke at lave et professionelt frispark, og så er der ret beset 2 Lyngby spillere, der får en motorvej at løbe på i højre side af banen, og får alt den tid i verdenen til at slå et indlæg ind i feltet til en simpel hovedstødsscoring...på kampens absolut sidste chance. Skræmmende dårligt og utroligt dumt pointtab!

Jeg kan også blive irriteret over, at dommeren laver en kæmpe fejl, der får kampafgørende betydning, men dette bliver ikke desto mindre overskygget af så amatøragtigt forsvarspil, som vi leverer i overtiden. Vi burde stadigvæk kunne have kørt sejren i hus, men det ligner efterhånden et mentalt problem med alle de store basale personlige fejl, som vi præsterer, der ender med at straffe os pointmæssigt.

Sørloth spiller fremragende i øjeblikket, og jeg synes også Kian Hansen har stået stærkt i billede i dag (og de sidste par kampe), så vil pege på en af dem, som MOM.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

HKP skrev:Reelt vinder vi jo 2-1 fordi vi ikke får den scoring godkendt som vi laver.... ...
Tager du pis på os?

De spillede 1-1. Det er det reelle resultat.
2-1 er det måske i Table of Justice. Men det var ikke det, der stod på tavlen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Reelt er det jo Dal Hende der har været dyr for os i 2 kampe i EL og så idag. Han laver nogle tåbelige ting i Polen, Cypern og så idag hvor han ikke får smadret Kjær. Det er en skam for andre gange smadrer han bare igennem.

Han tar også skylden for udligningen idag.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

PH1978 skrev:
27. aug 2017, 23:06
HKP skrev:Reelt vinder vi jo 2-1 fordi vi ikke får den scoring godkendt som vi laver.... ...
Tager du pis på os?

De spillede 1-1. Det er det reelle resultat.
2-1 er det måske i Table of Justice. Men det var ikke det, der stod på tavlen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Øhh... jeg prøver bare at analysere kampen PH1978... er ret sikker på at jeg er mindst lige så bitter som dig...

Table of justice kan man ikke bruge til en ski.d i mine øjne... men havde dommeren dømt rigtigt, var vi kommet foran 2-0.... kan du acceptere den formulering??

At Dal Hende står og sover, fortæller bare lidt om den kvalitet man får, når man tror man henter verdensstjerner nede i Sønderjyske...

desuden står bak Bach helt korrekt og skriger på at de skal presse dem nede i hjørnet tilsidst.... men desværre.... holdet står og sover i den situation og er alle på vej bagud.... (det er den defensive tilgang, de er blevet forgiftet med)

THenry

Indlæg af THenry »

tatoo skrev:
27. aug 2017, 23:17
Reelt er det jo Dal Hende der har været dyr for os i 2 kampe i EL og så idag. Han laver nogle tåbelige ting i Polen, Cypern og så idag hvor han ikke får smadret Kjær. Det er en skam for andre gange smadrer han bare igennem.

Han tar også skylden for udligningen idag.
Jeg mener det var Halsti, der lavede et dumt frispark i Polen i overtiden, men Dal Hende lavede en stor dumhed på Cypern, der endte med at koste et overtidsmål. Ligesom han dummer sig i dag i overtiden. Det er ærgerligt for jeg synes ellers lige han havde fået en rigtig god sæsonstart, og ser i øvrigt store perspektiver i ham. Han skal bare eliminerer sin fejlrate, og så bliver han en fuldgod erstatning for Novak.

Besvar