EL Q3/1: Arka vs. FC Midtjylland
Re: EL Q3/1: Arka vs. FC Midtjylland
Det var skidt, efter en fornuftig kamp, så ender den sådan. Vi er hullede som en si i defensiven og det her kan meget nemt gå galt, når vi lukker så mange mål ind som vi gør for tiden.
Syntes også lidt at det var at tage pis på Sørloth, når han skiftes ind i det 89 tyvende minut for en Paul der pænt sagt ikke havde en af sine bedste dage.
Syntes også lidt at det var at tage pis på Sørloth, når han skiftes ind i det 89 tyvende minut for en Paul der pænt sagt ikke havde en af sine bedste dage.
Senest rettet af pr0j3ct 27. jul 2017, 22:04, rettet i alt 2 gange.
Taktisk selvmord af Jess Thorup. Gdynia var rystende ringe på fødderne i anden halveg, men alligevel blev vi ved med at satse på højebolde :/
Vi ligger desværre som vi har redt til returen.
Vi ligger desværre som vi har redt til returen.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Spar på krudtet. Returen skal give en sejr på minimum 2-0 til Fcm.
Helt enig. Det var hektisk i perioden omkring 2-2, men de spiller egentlig i lange perioder en god 2. halvleg. Men jeg frygter meget for balancen, når man skal jagte et mål også selvom det er hjemme.
-
Jesper BW1100
Det er mig simpelthen en gåde man kan starte med en mand som Halsti på banen.
Han er langsom, dårlig til at placere sig og kan ikke dække op. Han var en decideret katastrofe i dag.
Jeg synes egentlig vi spiller en taktisk okay kamp. Dummer os gevaldigt til sidste ved at give unødvendige dødbolde væk. Så taber vi 3-2 i en kamp vi aldrig bør tabe.
Vi bør stadig have en fornuftig chance på hjemmebane. Jeg forslår vi spiller med en 10'er (Due eller Rilwan) i stedet for Drachmann i den kamp.
Og ja selvfølglig med Halsti langt væk fra banen.
Han er langsom, dårlig til at placere sig og kan ikke dække op. Han var en decideret katastrofe i dag.
Jeg synes egentlig vi spiller en taktisk okay kamp. Dummer os gevaldigt til sidste ved at give unødvendige dødbolde væk. Så taber vi 3-2 i en kamp vi aldrig bør tabe.
Vi bør stadig have en fornuftig chance på hjemmebane. Jeg forslår vi spiller med en 10'er (Due eller Rilwan) i stedet for Drachmann i den kamp.
Og ja selvfølglig med Halsti langt væk fra banen.
-
mousebreaker
LoL for en kamp.
Der er ikke specielt meget bold over de polakker men de har vilje.
Vildt at Paul får så lang snor - stor stor fejl i min bog. To fantom mål som man ikke laver ret ofte og et tvivlsomt straffe.
Den her klarer vi på hjemmebane 8 gange ud af 10.
Gør vi ikke så må en minimumskonsekvens være at Thorup ikke får forlænget sin kontrakt. Tvivler dog på at han er truet internt
Der er ikke specielt meget bold over de polakker men de har vilje.
Vildt at Paul får så lang snor - stor stor fejl i min bog. To fantom mål som man ikke laver ret ofte og et tvivlsomt straffe.
Den her klarer vi på hjemmebane 8 gange ud af 10.
Gør vi ikke så må en minimumskonsekvens være at Thorup ikke får forlænget sin kontrakt. Tvivler dog på at han er truet internt
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Hvor er det absurd dårligt. Hvordan kan man nogensinde lukke 3 mål ind mod dette hold. De skulle klapses med 3-0, fuck de var ringe. De kunne intet selvom de score 3 mål på 3 forsøg er det godt nok selvforskyldt. Jess Thorup du er endnu engang i presset mand, for den her skulle man altså have vundet sikkert. Igen i dag spilles der for langsomt, mange af spillerne så uhyggeligt kedsommelige ud.
Hvornår forstår han, at Jakob, Tim og Janus ikke altid skal spilles i aksen og da slet ikke 70 min. Drachman har et boldtouch som en 12 årig pige. Der er for lidt fylde i boksen generelt med den opstilling. Sørloth skulle have været intet efter en time. Paul havde hele kampen lyst til gå ud efter en soft ice i stedet for at spille fodbold.
Forresten mangler vi en midterforsvar, Halsti og Riis magter ikke opgaven. Vi kan ikke spille til 0 to kampe i streg. Nogensinde.
Isoleret set et ok resultat, men absolut ikke omstændighederne og kampens forløb taget i betragtning. Endnu en sur aften at være FCM fan på. Rystet.
Hvornår forstår han, at Jakob, Tim og Janus ikke altid skal spilles i aksen og da slet ikke 70 min. Drachman har et boldtouch som en 12 årig pige. Der er for lidt fylde i boksen generelt med den opstilling. Sørloth skulle have været intet efter en time. Paul havde hele kampen lyst til gå ud efter en soft ice i stedet for at spille fodbold.
Forresten mangler vi en midterforsvar, Halsti og Riis magter ikke opgaven. Vi kan ikke spille til 0 to kampe i streg. Nogensinde.
Isoleret set et ok resultat, men absolut ikke omstændighederne og kampens forløb taget i betragtning. Endnu en sur aften at være FCM fan på. Rystet.
Vi klarer den hjemme. Jesper Hansen så ikke god ud, hvad med Falkesgaard. På tide at han får chancen.
Skulle det lykkes at nå gruppespillet, så er man nød til at hente en klassemidt, der overgår Kian og ham fra ungarn.JBT skrev: ↑27. jul 2017, 22:04Hvor er det absurd dårligt. Hvordan kan man nogensinde lukke 3 mål ind mod dette hold. De skulle klapses med 3-0, fuck de var ringe. De kunne intet selvom de score 3 mål på 3 forsøg er det godt nok selvforskyldt. Jess Thorup du er endnu engang i presset mand, for den her skulle man altså have vundet sikkert. Igen i dag spilles der for langsomt, mange af spillerne så uhyggeligt kedsommelige ud.
-
mousebreaker
3 mål på 3 forsøg
Argh der er vist noget galt med hukommelsen
-
Steffen am
Ah rolig nu mester.TrueWolfMidt skrev: ↑27. jul 2017, 22:00Spar på krudtet. Returen skal give en sejr på minimum 2-0 til Fcm.
1-0 er nok, og så er vi videre. Vi fik trods alt 2 udebane mål.
Men ja, vildt kamp og skidt afslutning.
Vi tabte på at give så mange dødbolde væk til sidst og så at vi ikke scorede på vores chancer.
Synes også Dal Hende spillede 75 gode minutter, men kom også lidt galt afsted til sidst. Desværre.
Også vildt at se hvor godt et 'cup' de er her. De laver 3,5 chance og scorer på 3 af dem.
Men bør ikke være umuligt at få en smal sejr på hjemmebane.
Du har retmousebreaker skrev: ↑27. jul 2017, 22:083 mål på 3 forsøg
-
mousebreaker
Hvis man kigger på antallet af muligheder for at score udover målene, så tror jeg faktisk det var meget lige
Vi kommer ikke i gruppespillet. Se på kampen i dag og resten af opstarten, eller det sidste halvandet år. Det er rystende hvor dårlige vi er. Der mangler for meget kvalitet over hele linjen hvis det skal kunne lykkedes. Du får ikke en nemmere modstander i EL 3. runde end i dag. 4. runde tør jeg slet ikke tænke på.FCM2000 skrev: ↑27. jul 2017, 22:07Skulle det lykkes at nå gruppespillet, så er man nød til at hente en klassemidt, der overgår Kian og ham fra ungarn.JBT skrev: ↑27. jul 2017, 22:04Hvor er det absurd dårligt. Hvordan kan man nogensinde lukke 3 mål ind mod dette hold. De skulle klapses med 3-0, fuck de var ringe. De kunne intet selvom de score 3 mål på 3 forsøg er det godt nok selvforskyldt. Jess Thorup du er endnu engang i presset mand, for den her skulle man altså have vundet sikkert. Igen i dag spilles der for langsomt, mange af spillerne så uhyggeligt kedsommelige ud.
Den er sgu god nok. De har vel af hele kaldte chancer, de 3 der scores på. De ville jo ingenting. Hvor er det sølle man ikke basker sådan et hold. Jess må snart have opbrugt sine 9 liv.mousebreaker skrev: ↑27. jul 2017, 22:10Hvis man kigger på antallet af muligheder for at score udover målene, så tror jeg faktisk det var meget lige