Fcm's Peter Crouch " Poul Onuachu "
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Fcm's Peter Crouch " Poul Onuachu "
Og igen er vores største og absolut bedste angriber i action igen. Fcn mod Fcm og Poul Onuachu kravler sikkert og flot op af topscorer ranglisten med indtil videre 2 mål i første halvleg og en total score på 17 mål. Super flot. Go Onuachu.
-
TrueWolfMidt
Lige et copy paste fra Derry City Fc's fanforum
A great "Monster " of a c fwd. gets three and all well deserved and a fourth goal of sublime beauty.
Paul Onuachu er igen kommet godt igang. Håber vi har ham hele denne sæson, for hvad er vi lige pt. uden ham ? Håber virkelig at han kommer til at score mange mål i denne sæson samt i europa-league og at han bliver vores absolut bedste salg, indtil videre. Spændende om der kommer bud på ham, som vi ikke kan sige nej til.
A great "Monster " of a c fwd. gets three and all well deserved and a fourth goal of sublime beauty.
Paul Onuachu er igen kommet godt igang. Håber vi har ham hele denne sæson, for hvad er vi lige pt. uden ham ? Håber virkelig at han kommer til at score mange mål i denne sæson samt i europa-league og at han bliver vores absolut bedste salg, indtil videre. Spændende om der kommer bud på ham, som vi ikke kan sige nej til.
Jeg håber godt nok vi har ham hele sæsonen ud, så må Sørloth vise hvad han duer til som indskifter og være klar som starter til næste sæson.
-
TrueWolfMidt
Er der en eller nogle af jer, som kan give en forståelig forklaring omkring et evt. salg af Paul Onuachu til engelsk fodbold. Der skulle være nogle regler ? hvordan lyder de. Kan Paul ikke sælges til England ? Kan han sælges evt. til Tyskland, Holland, Belgien eller Italien hvad er reglerne der. Kan forstå at det af en eller anden grund bliver lettere for Rilwan Hassan når han får dansk statsborgerskab.
-
Jesper BW1100
Denne artikel beskriver det meget godt selvom emnet er omkring Brexits mulige konsekvenser herafTrueWolfMidt skrev: ↑11. jul 2017, 15:48Er der en eller nogle af jer, som kan give en forståelig forklaring omkring et evt. salg af Paul Onuachu til engelsk fodbold. Der skulle være nogle regler ? hvordan lyder de. Kan Paul ikke sælges til England ? Kan han sælges evt. til Tyskland, Holland, Belgien eller Italien hvad er reglerne der. Kan forstå at det af en eller anden grund bliver lettere for Rilwan Hassan når han får dansk statsborgerskab.
http://www.plbold.dk/nyhed/england-forl ... ier-league
England har regler om at spillere uden for EU skal have spillet en vis procentdel af de seneste landskampe for deres land, for at kunne få lov at spille i England.
Derfor er Paul ikke et muligt salg til engelsk fodbold, mens Rilwan i princippet vil være det når han får sit danske pas.
Det er mig bekendt kun England der har disse regler om spilletilladelser blandt de store lande her i Europa.
Så Paul vil godt kunne skifte til Tyskland, Holland, Belgien etc
-
Steffen am
Du kan læse det hele her.TrueWolfMidt skrev: ↑11. jul 2017, 15:48Er der en eller nogle af jer, som kan give en forståelig forklaring omkring et evt. salg af Paul Onuachu til engelsk fodbold. Der skulle være nogle regler ? hvordan lyder de. Kan Paul ikke sælges til England ? Kan han sælges evt. til Tyskland, Holland, Belgien eller Italien hvad er reglerne der. Kan forstå at det af en eller anden grund bliver lettere for Rilwan Hassan når han får dansk statsborgerskab.
http://www.golden-goals.com/content/rul ... eu-players
Men umiddelbart er det England der har de strammeste regler, og som i hvert fald jeg har læst om flest gange.
Det sjove er at der er ok chance for at vi havde solgt Salami til Chelsea hvis de regler ikke havde været der.
Men I England skal en "ikke-EU spiller" have spillet mindst 75 % af kampene på spillerens respektive landshold indenfor 2 årig periode.
-
TrueWolfMidt
Mange tak Steffen.Steffen am skrev: ↑11. jul 2017, 15:59Du kan læse det hele her.TrueWolfMidt skrev: ↑11. jul 2017, 15:48Er der en eller nogle af jer, som kan give en forståelig forklaring omkring et evt. salg af Paul Onuachu til engelsk fodbold. Der skulle være nogle regler ? hvordan lyder de. Kan Paul ikke sælges til England ? Kan han sælges evt. til Tyskland, Holland, Belgien eller Italien hvad er reglerne der. Kan forstå at det af en eller anden grund bliver lettere for Rilwan Hassan når han får dansk statsborgerskab.
http://www.golden-goals.com/content/rul ... eu-players
Men umiddelbart er det England der har de strammeste regler, og som i hvert fald jeg har læst om flest gange.
Det sjove er at der er ok chance for at vi havde solgt Salami til Chelsea hvis de regler ikke havde været der.
Men I England skal en "ikke-EU spiller" have spillet mindst 75 % af kampene på spillerens respektive landshold indenfor 2 årig periode.
England har rimelig stramme regler ift. arbejdstilladelse (work permit) til ikke-EU borgere, og flere spillerhandler til engelske klubber er strandet på den konto.
Jeg er dog ikke selv voldsomt meget inde i dem, men fandt dette link (måske det kan hjælpe): http://www.reevaldo.com/story/2016/9/15 ... gn-players
Jeg er dog ikke selv voldsomt meget inde i dem, men fandt dette link (måske det kan hjælpe): http://www.reevaldo.com/story/2016/9/15 ... gn-players
-
TrueWolfMidt
Hvis Paul kan fortsætte med godt spil og masser af løb og mål så tror jeg der kommer mange bud på ham i vinterens transfervindue. Utroligt som han fortsætter med at udvikle sig. Synes han bliver bedre og bedre. Håber personligt at vi har ham indtil næste sommer og kan nyde ham fysiske styrke og endnu flere af hans mål.
Han mangler det rette pas...TrueWolfMidt skrev: ↑14. okt 2017, 10:12Hvis Paul kan fortsætte med godt spil og masser af løb og mål så tror jeg der kommer mange bud på ham i vinterens transfervindue. Utroligt som han fortsætter med at udvikle sig. Synes han bliver bedre og bedre. Håber personligt at vi har ham indtil næste sommer og kan nyde ham fysiske styrke og endnu flere af hans mål.
Hvis vi skal gøre os forhåbninger om at vinde mesterskabet i år, skal vi holde på Paul indtil sommer. Jeg tror kun man sælger, hvis buddene kommer op over de 70 mio. der tidligere har været snakket om skulle være salgsprisen
Jeg glemte helt hvor god han var mens han var skadet og Sørloth havde taget over.
Forsætter han nuværende niveau og måske endda bygger lidt på, tror jeg han bliver vores største salg.
Forsætter han nuværende niveau og måske endda bygger lidt på, tror jeg han bliver vores største salg.
-
TrueWolfMidt
Da han igår lagde bolden af til Wikheim med brystet og derefter scorede, beviser at han bliver ved med at udvikle sig. Derudover ser det ud til at Paul og Sørloth har et godt samspil og de har jo kun haft kort tid til at lære hinanden at kende.
Målt på ren målscoring er han forrykt god. I denne sæson skal han blot bruge 86 minutter pr. mål.
Jeg lånte lidt data fra Superstats.dk, og lavede en graf, der viser udviklingen i hvor mange mål Paul egentlig laver pr. kamp. Den skal læses som mål pr. 90 minutter, og er et rullende gennemsnit over de seneste 10 superligakampe. Kurven skifter farve, hvor vi forlængede Pauls kontrakt.
Ret godt timet.
Imponerende formkurve han er inde i.
Jeg husker ikke en mere lovende konstellation oppe foran, end Paul og Sørloth.
Det er alt for tidligt på sæsonen, men jeg kan mærke en tro på at det her hold kan gå hele vejen i denne sæson.
Jeg husker ikke en mere lovende konstellation oppe foran, end Paul og Sørloth.
Det er alt for tidligt på sæsonen, men jeg kan mærke en tro på at det her hold kan gå hele vejen i denne sæson.