Transfer Sommer 2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer Sommer 2015

Indlæg af TrueWolfMidt »

TrueWolfMidt skrev:Er jeg den eneste der synes, at det kunne være rart, hvis man kunne hente en eller flere spillere nu, hvis det altså er muligt, så de har en mulighed for at lære vores spillere / spilsystem at kende, inden de europæiske kampe venter. Vi ved jo at Igboun ryger og muligvis Izunna. Hvad synes i ?
Kunne det tænkes, at vi henter / låner nogle spillere fra Brentford ? Vel ikke utænkeligt med de udmelding der er kommet her på det sidste.

Sniper

Indlæg af Sniper »

Jeg ville godtnok græde snot i flere dage hvis vi hentede E.Larsen. Han virker for mig til at være uhyggelig arrogant og selvisk. Han er vist ikke særlig vellidt i OB-truppen og det lille stunt han lavede igår:
OB fans kan ikke li mig og jeg kan ikke lide dem ..
Det taler vist for sig selv. Sådan en spiller ønsker jeg ikke i vores trup.

Moberg ser rimelig spændende ud, han kan noget på egen hånd. Tror bare det er for dyrt at handle med Allan K.P.

Tror der bliver kigget på rigtig mange ligaer rundt omkring så jeg bliver overrasket hvis det er fra suppen man handler

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nej tak til Emil Larsen. På hans nuværende stadie i karrieren, burde han have lært de mest grundlæggende ting. Såsom at vide hvad man skal sige til pressen..
Hans talent har været åbenlyst i lang tid, men han virker ikke til at have mentaliteten til at udfolde det. Han er alt for svingende i sine præstationer. Han har ikke niveauet til at spille for os, hvis planen er europæiske gruppespil osv.

Vi har også fx Babajide David, som er en langt mere interessant spiller på sigt.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Man kan ikke som minimum lige citere lidt fra det man linker til? Måske sige et par ord om hvad man synes om det. Det giver ikke meget mening at der bare er et link ;)

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Ravnen skrev:Man kan ikke som minimum lige citere lidt fra det man linker til? Måske sige et par ord om hvad man synes om det. Det giver ikke meget mening at der bare er et link ;)
Hørt!

SorteUlve

Indlæg af SorteUlve »

http://www.holdnyt.dk/transfer-rygte/pi ... 2015-04-10

Har ikke lige kunne finde et mere uddybende link, men prislejet virker helt sindssygt. +100 millioner for en superliga spiller!? Kæft det ville være vildt. Ved ikke om Sisto kan se perspektiverne i et Chelsea skifte, men der kan vidst ikke være nogen tvivl om, at FCM ville takke ja til sådan et bud på stedet!

974

Indlæg af 974 »

PH1978 skrev:
Ravnen skrev:Man kan ikke som minimum lige citere lidt fra det man linker til? Måske sige et par ord om hvad man synes om det. Det giver ikke meget mening at der bare er et link ;)
Hørt!
Dobbelthørt!

Du ved det jo godt TWM :-)

Lidt kød på indlæggene, så man også har en ide om man overhovedet gider at åbne linket - tak :-)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

SorteUlve skrev:http://www.holdnyt.dk/transfer-rygte/pi ... 2015-04-10

Har ikke lige kunne finde et mere uddybende link, men prislejet virker helt sindssygt. +100 millioner for en superliga spiller!? Kæft det ville være vildt. Ved ikke om Sisto kan se perspektiverne i et Chelsea skifte, men der kan vidst ikke være nogen tvivl om, at FCM ville takke ja til sådan et bud på stedet!
Til 103 millioner kroner, så kan vi vist godt sende Sisto videre uden det store brok :mrgreen:

Men det lyder godt nok utroligt.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Ravnen skrev:

Til 103 millioner kroner, så kan vi vist godt sende Sisto videre uden det store brok :mrgreen:

Et rygte med nogenlunde samme troværdighed som da Bendtner var på vej til Aalborg! Godt nok har Chelsea mange penge men hvorfor bruge det dobbelte på en spiller hvis klub heltsikkert ville takke pænt ja til 50 mio på en hvilken som helst spiller.

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Mike80 skrev:
Ravnen skrev:

Et rygte med nogenlunde samme troværdighed som da Bendtner var på vej til Aalborg! Godt nok har Chelsea mange penge men hvorfor bruge det dobbelte på en spiller hvis klub heltsikkert ville takke pænt ja til 50 mio på en hvilken som helst spiller.

Mike
Måske fordi at spillerens klub så ved at den interesserede klub har finanserne i orden, og dermed er i stand til at smide det dobbelte?
Måske fordi at spillerens klub så ved at når den anden klub er interesseret, så er 100 mio for et stort talent stadigvæk billigt?

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Måske?! Jeg æder gerne mine ord hvis Steinlein lander 100mio plus for Sisto og dermed ligaens største salg til dato. ;-) Det ændrer nu ikke min opfattelse af rygtes troværdighed. 100 mio kan købe enormt meget talent i større ligaen og klubben så har svært ved at se Sisto skulle blive vurderet til det prisleje selvom jeg sjældent har været mere begejstret for en spiller i den danske liga. (Det hænger måske lidt sammen med klubtrøjen;))

Mike
Mike80

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Når man tænker på at Cardiff slap 90 millioner kr for Cornelius.... :? Så er 100 mio kr for Sisto måske ikke helt skævt? :roll:

Man skal ikke undervurdere at de i den grad har penge derovre. Det ved sælgende klubber også. Jeg forventer i hvertfald 25% mere for den solgte spiller, hvis han ryger til England, i forhold til hvis han kom til Tyskland.

http://politiken.dk/sport/fodbold/premi ... nelius-os/

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Ravnen skrev:Når man tænker på at Cardiff slap 90 millioner kr for Cornelius.... :? Så er 100 mio kr for Sisto måske ikke helt skævt? :roll:

Man skal ikke undervurdere at de i den grad har penge derovre. Det ved sælgende klubber også. Jeg forventer i hvertfald 25% mere for den solgte spiller, hvis han ryger til England, i forhold til hvis han kom til Tyskland.

http://politiken.dk/sport/fodbold/premi ... nelius-os/
Du kan ikke sammenligne nogen i hele verden med Vincent Tan og hans Toyota køb;) Jeg fastholder at jeg på ingen måde køber at Sisto skulle være et 100mio kr salg. Jeg var glad da man sagde nej til de 30 i vinters men vil være stolt over at lave et salg på alt over 50 mio kr.

Meeen lad mig da også samtidigt gentage.. Jeg håber satme i får ret;)

Mike
Mike80

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Lige et lille indspark til vores transferdebat.

Hvis der kigges på de sandsynlige afgange fra folk inde omkring førsteholdet til sommer ser jeg følgende muligheder umiddelbart:
Sly, Izunna og så måske Erik.

Flere tror jeg ikke på smutter. Sisto har været skadet her i foråret og klubber vil nok lige se ham an igen før de lægger boksen for ham. Pusic forventer jeg også bliver hos os én sæson yderligere som minimum.

Det efterlader os stillet på sådan vis:

Målmand:
Vi har fået stabilitet med Dahlin, og har nærmest i overflod af reserver. En opgave til sommer må være at få luget lidt ud i disse.
Sandsynlighed for indkøb = 0 %

Højre back:
Vi har vel nok vores vigtigste mand på holdet på den position. Anfører Bak er uundværlig, hvilket statistikken også viser. Vores back-up er dog ikke én der kan betegnes som fuldgod. Rømer gør det hæderligt, men synes sidste kamp i Aalborg, hvor han skiftes ind på midtbanen, tydeligt viser at han har hans kvaliteter dér og ikke på backen. Vi kunne meget vel hente en til at supplere Bak her.
Sandsynlighed for indkøb = 75 %

Venstre back:
Jeg vil mene vi er rimelig fornuftigt dækket ind med Jesper Lauridsen, som har været rigtig stærk og stabil i denne sæson, samt en talentfuld Frederik Møller som erstatning.
Jeg vil dog ikke udelukke at man henter en rutineret fyr ind til at udfordre Jesper og sender Frederik på udlån.
Sandsynlighed for indkøb = 35 %

Central forsvar:
Ryger Erik ikke står vi endog rigtig stærkt her. Vi har så Erik, Jim, Patrick, Francis og så kommer Sonni retur fra leje. Det er mere end rigeligt.
Men bliver Erik solgt er jeg lidt i tvivl om hvorvidt der stoles nok på at Jim, Patrick, Francis og Sonni vil kunne klare det selv. Jeg håber det egentlig lidt da jeg gerne så Sonni slå igennem. Men om det er realistisk er en anden sag.
Sandsynlighed for indkøb = 0 % uden salg af Erik - 75 % ved salg af Erik

Defensiv midt:
Her har vi pt. Sparv og Izunna der kæmper om denne plads. Jeg vil pt. vurdere Rømer som 3. valg og så har vi en ung Gemmer, som nok også vil kunne dække den. Det samme vil Polle kunne til nøds.
Ryger Izunna som ventet til sommer forventer jeg klart der bliver hentet én til at supplere Sparv.
Sandsynlighed for indkøb = 80 %

Central midt:
Her har vi nærmest i overflod af kvalitet. Petter, Polle, Kristoffer, Marco, Rømer samt unge folk som Duelund og Gemmer.
Med mindre vi ser en mindre åreladning her (hvilket jeg anser for usandsynligt) tvivler jeg på vi forstærker os til denne position.
Sandsynlighed for indkøb = 5 %

Kanter:
Hvis Sly som forventet ryger står vi med Pione og Rilwan tilbage. Til at supplere dem har vi en kronisk skadet Hedinsson, som man ikke tør regne med samt folk der ikke er udpræget kant i Marco, Duelund, Petter og Urena.
Her er jeg slet ikke i tvivl om at vi forstærker os; også selvom Sly af uransagelige årsager ikke skulle blive solgt.
Sandsynlighed for indkøb = 98 %

Angreb:
Her har vi Pusic, Duncan og Urena til én plads. Samtidig får vi Paul hjem. Jeg tror vinduet nærmere handler om at få Paul afsted igen fremfor at finde yderligere angribere.
Sandsynlighed for indkøb = 5 %

Summa summarum vil jeg vurdere at vi nok handler ind til kanterne, højre back samt den defensive midt. Og hvis Erik ryger nok også til det centrale forsvar
Hvad siger i?

Låst