Du har ret i det du skriver. Glen har en stor fortjeneste i udviklingen af vores hold, men ikke kun Glen også resten af staben. Men Stoffer har også en pointe, når han siger; Men tilføjelsen af bla. Duncan, Poulsen, Andersson, Jim og Sparv, som alle var meget veludviklede spillere da de kom til klubben har altså også betydet enormt meget for at nogle af de yngre spillere kunne blomstre. For det har han da ret i. De unge lærer da af den erfaring og modenhed, som eks. ovennævnte spillere bringer "med tilbage" fra udlands ophold.
@Stoffer
Selvom jeg langt hen ad vejen ikke deler din "kritiske" holdning omkring Glen. Så alt ære og respekt for at du trods alt bringer debatten op og holder ved trods den lidt hårde modgang du har fået.
Problematikken i netop den debat du bringer, er nok tidspunktet.. For at stille sig så kritisk op overfor Glen, som du startede ud med, i nogle af dine første poster omkring emnet. Når jeg siger tidspunktet, mener jeg selvfølgeligt nu hvor holdet ligger bedre end nogensinde før, med en reel chance for at hente et længe ønsket mesterskab. Et hold der for det meste sprudler af og udstråler en enorm spille glæde, som selvfølgeligt kun bliver større som den positive periode fortsætter. Så dertil syntes jeg også Glen i den grad fortjener ros og respekt. Men ikke kun Glen, også resten af trænerstaben. Priske der i den grad har sat et punktum for vores dødbolde. Angrebstræning, der har hjulpet bla. Sly og Hassan til at ramme målet noget bedre. Omskolling af spillere som eks. Bak og ikke mindst den frihed vores trænerstab giver spillere som eks. Sisto til at udvikle deres store potentiale. Osv....
Glen er stadig en "ung" træner. Han lærer "forhåbentlig" af hans fejl og samler erfaring, med hver kamp og ny udfordring, der står foran ham og sådan skal det også være.
Personlig har jeg ikke altid været glad for Glen. I starten var jeg skeptisk. Endnu en assisten træner, som set så mange gange før, uden succes. Men Glen har udviklet sig og fortjener respekt.
Glen er dog ikke fejlfri og jeg er ikke altid enig med hvad han foretager sig. Jeg syntes eks. at Glen fejler på det groveste, når han i Tv står og siger at vi ikke skal være sådan efter dommerne, at vi skal give dem noget plads, for de er også mennesker og han så efterfølgende selv brokker sig over dommekendelser, både i kamp og medier. Eller når han som til kommende kamp mod Fck, udtaler at Hvis Fck taber, skal der et mirakel til at de henter Fcm`s 14 point forspring i foråret. Med tanke på sidste sæson, hvor vi bla. smed 9 point på de sidste få kampe, så spiller Glen til tider lidt for smart efter min mening, når han så ofte selv stiller sig op og erklærer at vi kun tager en kamp ad gangen og at medierne og omverdenen, skal huske hvad der skete sidste sæson.
Ang. Herinde på forummet. Så skal man passe på med at komme med kritiske røster, hvis ikke man meget hurtigt vil komme i modvind. Personligt kan jeg godt selv lide lidt modvind, være lidt anderledes (måske den frække dreng i klassen