Superligakampe - godt eller skidt for Fcm.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
oros

Re: Superligakampe - godt eller skidt for Fcm.

Indlæg af oros »

Kent skrev:Kunne man ikke ønske sig et lille uafgjort resultat i Parken i dag, som en tidlig julegave....?
Altså - jeg er mest til store julegaver, så jeg ønsker at FCK kløjes i det og TABER!! 8-)

oros

Indlæg af oros »

0-0 ved pausen i Parken og FCV er altså rigtig godt med. FCK kører rundt med klatten, men er egentlig ikke farligere end FCV.
Lad os krydse, alt hvad vi har at krydse... 8-)

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

SønderjyskE fighter sig til uafgjort imod Brøndby, super for os at brøndby mistede 2 point i forhold til os.

Noe

Indlæg af Noe »

TrueWolfMidt skrev:SønderjyskE fighter sig til uafgjort imod Brøndby, super for os at brøndby mistede 2 point i forhold til os.
Og med lidt held får lamaen karantæne for det svineri han lavede.

974

Indlæg af 974 »

Det var ret godt at FCM slog AGF ;-)

Når nu FCK absolut skulle vinde var det jo fint at de kun vandt 1-0 og vi vandt 3-0!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Endelig kan man bruge Viborg til noget nyttigt, og så er Aab foran 3-0 efter 12 minutter... :shock:

974

Indlæg af 974 »

Ravnen skrev:Endelig kan man bruge Viborg til noget nyttigt, og så er Aab foran 3-0 efter 12 minutter... :shock:
ja det var ikke meget man kunne bruge dem til :evil:

Treco

Indlæg af Treco »

Nu scorer de også selvmål. Det virker ikke til de vil hjælpe os.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Er nu altid en fornøjelse at se Viborg blive ødelagt. Bare ærgerligt det lige skal være af AaB.
Men okay. Havde nogen før sæsonen fortalt mig at jeg her til vinterpausen skulle sidde og ærgre mig over vi fører med 4 point i stedet for 6 point ned til nummer 2 havde jeg kaldt dem sindssyge ;-)

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Viborg var også virkeligt ringe igår. Jeg har aldrig oplevet en kamp der er lukket efter et kvarter. Men jeg kan trøste jer med det ikke er os i skal bekymre jer om, men derimod FCK. Når vi er i stærkeste opstilling kan vi ganske enkelt slå alle, og er blandt ligaens bedste, men nummer 12 - 17 i truppen er ganske enkelt ikke gode nok hvis vi vil kæmpe med om guldet. Her kan man bare se vores kampe mod EfB eller Farum. Og det er utopi at tro man kan stille med samme start-11'er i en hel halvsæson.

Og så tror jeg i får et noget mere givende vindue end os. Vi henter næppe andet end breddespillere fra divisionen, mens i, og nok FCK, ser ud til at hente kvalitet som Jakob Poulsen, og hvad der ellers er snak om.

Noe

Indlæg af Noe »

jonas386 skrev:
Og så tror jeg i får et noget mere givende vindue end os. Vi henter næppe andet end breddespillere fra divisionen, mens i, og nok FCK, ser ud til at hente kvalitet som Jakob Poulsen, og hvad der ellers er snak om.
Jeg ville mest bekymre mig om frikøbsklausulen på Kusk, hvis jeg var jer. Det kan gøre ondt.

Om vi forstærker os, er vist et meget åbent spørgsmål. Jeg tror vi skal være glade, hvis vi har status quo efter vinduet.

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Noe skrev:
jonas386 skrev:
Jeg ville mest bekymre mig om frikøbsklausulen på Kusk, hvis jeg var jer. Det kan gøre ondt.
Jeg tror ikke han ryger dette vindue. Han skal jo ikke rykke videre bare fordi hans frikøbsklausul bliver opnået. Læste dog lige, på debatsiden, at det kun er i sidste uge af alle vinduer den gælder, så det handler måske også i virkeligheden om at man gerne vil sikre sig at man kan komme videre i slutningen af vinduet hvis AaB ikke vil af med ham, og Kusk gerne vil videre. Men det tror jeg ikke er relevant lige nu og her. Måske til sommer, men der tror jeg også han ryger inden den sidste uge, såfremt dette er rigtigt, og for noget mere end 4 millioner. Alt efter hvordan det går i denne sæson, og hvordan økonomien ser ud om et år kan det så være alt fra 10 - 25 millioner.

Noe

Indlæg af Noe »

jonas386 skrev:
Jeg tror ikke han ryger dette vindue. Han skal jo ikke rykke videre bare fordi hans frikøbsklausul bliver opnået. Læste dog lige, på debatsiden, at det kun er i sidste uge af alle vinduer den gælder, så det handler måske også i virkeligheden om at man gerne vil sikre sig at man kan komme videre i slutningen af vinduet hvis AaB ikke vil af med ham, og Kusk gerne vil videre. Men det tror jeg ikke er relevant lige nu og her. Måske til sommer, men der tror jeg også han ryger inden den sidste uge, såfremt dette er rigtigt, og for noget mere end 4 millioner. Alt efter hvordan det går i denne sæson, og hvordan økonomien ser ud om et år kan det så være alt fra 10 - 25 millioner.
Du misforstår. Den gælder INDTIL den sidste uge. I hovedparten af vinduet kan superligaens efterårsprofil på 22 år, med 9 mål og to assists, skifte for sølle 4,5 mio. Man skal vist være helt rødstribet for at tro på at han bliver i Nordjylland efter 1. februar.

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Arh ja, læste den helt forkert. Men tror nu næppe han skifter. Ikke før til sommer. Af en hel række grunde. Han har flere gange sagt at han ikke har travlt, og at han regner kraftigt med at spille flere kampe i den rød-hvide trøje. Og Kasper ved jo også godt han stadig mangler at bygge lidt på sit spil, såsom højere bundniveau.

Når han er helt oppe at ringe er han blandt de bedste i ligaen, og den slags kampe er der heldigvis mange af, og jo flere han spiller af de kampe, jo mere interessant bliver han for udenlandske klubber. Ender han nu på 15 mål når ligaen er ovre så er det nok nærmere middelklubber, og sub-top klubber i de større ligaer der er interesserede frem for bundklubber i samme ligaer og hold fra Belgien og Holland.
En sub-top klub i Frankrig, eller i Serie-A burde ikke være helt utænkeligt hvis han spiller resten af sæsonen på samme niveau, og lønnen kommer selvfølgelig også derefter.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

jonas386 skrev:Han har flere gange sagt at han ikke har travlt, og at han regner kraftigt med at spille flere kampe i den rød-hvide trøje. Og Kasper ved jo også godt han stadig mangler at bygge lidt på sit spil, såsom højere bundniveau.
Det er vidst lidt naivt at tro at, bare fordi han siger at han spiller flere kampe for jer og ikke har travlt, at han så bliver. Det skal han jo sige ellers kan vi ende med en Emil sag om igen.

Men jeg håber da for jer og også for superligaen at i kan beholde ham lidt endnu. En dygtig og se værdig spiller. Men han er billig og Aab mangler penge. Jeg tror også at han meget vel kan være tabt for jer, allerede i dette vindue.

Besvar