Lyngby fortjener ikke andet end serie 5 i mine øjne!
Jeg håber så inderligt at de bliver tvangsnedrykket til danmarksserien og går konkurs!
Undskyld det sure opstød, men det føles godt at komme ud med
Lyngby fortjener ikke andet end serie 5 i mine øjne!
Jeg håber så inderligt at de bliver tvangsnedrykket til danmarksserien og går konkurs!
Undskyld det sure opstød, men det føles godt at komme ud med
Fuldstændig enig.
Det ligner sku ikke noget at komme med sådan nogle udtalelser fra en sportschef
Hvad gør man, når man bliver taget i at snyde? Så vælger man at lyve for at dække sig ind: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 583242.ece
Denne historie bliver efterhånden mere og mere pinlig for Lyngby. Håber DIFs jurister har nosser til at gøre det, som DBUs disciplinærudvalg ikke gjorde.
Kan ikke se andet end at nu skal samtlige danske klubber ud og lave skuffeaftaler, heriblandt også fcm.. Der må være råd til at hente et par profiler når man sådan kan omgåes reglerne for kun 75.000 kr, tak dbu
Kan ikke se andet end at nu skal samtlige danske klubber ud og lave skuffeaftaler, heriblandt også fcm.. Der må være råd til at hente et par profiler når man sådan kan omgåes reglerne for kun 75.000 kr, tak dbu
Og det problematiske i kendelsen, som jeg ser den, er at man jo afviser Randers på en teknisk detalje, og på den måde slet ikke får taget stilling til:
1) Er Disciplinærudvalgets afgørelse korrekt?
2) Er den tildelte straf korrekt?
Dermed vender man bare det blinde øje til. Det er sgu pinligt, at Lyngby på den måde slipper godt fra det hele.
Jeg forventer næsten at andre følger efter! For der er jo ingen konsekvens!
En lille bøde kontra de mange mill. ved en evt nedrykning!
Lyngby har gentegnet kontrakter i massevis + fået nogle nye!
GAD VIDE HVORDAN DET ER GÅET TIL? Gavekort mv. ?
Mikkel Bischoff
Frederik Krabbe
Rasmus Nielsen
Peter Madsen
+ gentegning med Fetai!
Dansk fodbold bliver jo komplet til grin på baggrund af denne sag. Man kan sq da ikke lukke en sag der stinker så langt væk på baggrund af en teknisk detalje. Nu er der sq carte blanche til skuffeaftaler. Messi til heden med løn udbetalt i form af gavekort til Ulveshoppen? Tjoh hvorfor ikke?
Sikke dog nogle inhabile folk der sidder og træffer de afgørelser. Men det kan jo ikke komme som nogen overraskelse, at der ikke skete en skid. Så er reglerne bare tegnet op. Hvis bøderne kan betale sig at få, så lav da bare skuffeaftaler med en masse profiler.
Jesper BW1100 skrev:Messi til heden med løn udbetalt i form af gavekort til Ulveshoppen? Tjoh hvorfor ikke?
Det er der vel ikke noget i vejen for. Så længe Messi (eller Riise eller Aabech) husker at betale skat af gavekortets reelle værdi. Der er i udgangspunktet ikke noget i vejen for at betale sine spillere med andet end rede penge, så længe skattevæsnet får sin del.
Den del kan jeg bestemt ikke have ondt i r.... over.
Nu var det ikke Lyngbys straf DIF tog stilling til, men 'kun' om Randers var part i sagen. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 584988.ece
Men derfor var det stadig ikke den rette afgørelse de kom frem til pga som Kent skriver det, at det er en teknisk detalje det er afgjort på. Så er det altså bare et spørgsmål om hvordan man vil se på sagen.
Lorteby er stadig et tegneseriehold jeg ønsker alt ondt resten af deres forhåbentlig meget korte fremtid..
Er det bare mig der føler mig snydt for den retfærdige straf der skulle falde over uslingene fra Lyngby??
Men man kan vel ikke være forundret over DBU´s fornægtelse af sagen, det er de eksperter i år det gælder kæledækkerne fra Lyngby eller Brøndby.
DIF´s jurister giver i sidste ende DBU ret i at de har fundet et smuthul i proceduren, så man kan slippe for at tage sagen op.
Der står seriøst at Randers ikke har lov at klage på andres vegne, og hvis de da bare havde holdt sig til at klage over den ene episode hvor de selv spillere mod Lyngby, ja så kunne de havde kigget på det men nu vil de ikke behandle sagen.
DBU indrømmer de ikke ahr gjort deres arbejde, men det betyder ikke de så gør det nu, i stedet lader de den ligge.
Jeg væmmes over DBU´s inaktivitet.
De var ellers kvikke nok da det var FCM der ikke måtte skrive hensigtserklæringer med 13 årige....godt nok fandtes der ikke nogen regel, men man kunne da så straffe FCM for at have brugt DBU´s standard kontrakt.
Jeg føler mig snydt og bedraget!
Der er i min sind ingen tvivl om at nepotismen i Systemet er så gennemsyrende at de selv er blinde for problemerne.
Der skal en revolution til!
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Revolutionen udebliver, men jeg føler mig forudrettet og brække mig over at høre på Lyngby og deres følelse af at Randers kun angreb for at skade!! Jeg mener det er forkasteligt at man godkender brugen af sorte penge i DK uden overhovedet at tage stilling til sagen...klamt.
Hvor er spillerforeningen og kunne de ikke som repræsentant for spillerne have en part i sagen, med henblik på at rydde op i skuffe kontrakter?